Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hema heeft ze ja, en niet heel duur. Met hoezen ook. :)

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh top, ga ik zo als mn hoofdpijn wat afgezakt is eens kijken:D

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Jaaa ik wil ook bij de dikke buiken naaicursus van @mamavandave !

Wat eng, dat benauwde 's nachts, brr. Ik slaap meestal half op m'n buik, half op m'n zij en dat kan nog steeds prima gelukkig. Probeer mezelf ook te trainen om gewoon op mijn zij te liggen.

Hier alleen superbrak want de hond moest er vannacht drie!!! Keer uit :cry: ik ga vandaag een plasje opvangen en bidden dat ze weer een blaasontsteking heeft. Want als het dat niet is, weet ik echt niet hoe we dit moeten volhouden.

mamavandave vindt dit leuk.
  4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja dat is wel een groot verschil idd ;)
    Ik kan je waterijsjes echt adviseren. Van zuivel (dus ook roomijs) produceert je maag meer maagzuur, dus daar zou je meer last van kunnen krijgen dan.
    Ik ben ook meer van de hartig en heb met de misselijkheid veel rijstwafels gegeten (toen t beter ging met smeerkaas, kipfilet en kaas enz.)

Leraje en DangerBlonde vinden dit leuk.
  5. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de hema + hoes en die is fijn :) kan niet meer zonder

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.886
    8.055
    113
    Wat ontzettend zielig voor de hond allemaal :( is het echt ouderdom of heeft ze andere dingen onder de leden?

Leraje vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Top!
    Zal straks eens gaan kijken, hoofdpijn is nog niet afgezakt:(

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    ahww ik duim dat t een blaasontsteking is meid!

Leraje vindt dit leuk.
  9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ach arm beest :( hopelijk kan t nog opgelost worden. Weet wat het is, ook altijd honden gehad en ook nu twee lieverds waarvan eentje morgen alweer 9 wordt.oja je hebt ze gezien toch?

Mijn schoonouders hadden een hond die langzaam steeds incontinenter werd en daardoor zich steeds bevuilde en dan s nachts in de weer was. Uiteindelijk ging t niet meer en hebben ze afscheid moeten nemen.
    Ik hoop dat het bij jullie hond nog niet zover is en dat t nog weer kan verbeteren.
    Hoe oud is hij/zij?

Leraje vindt dit leuk.
  10. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Het zwanger zijn is maar wat zeg. Buiten adem, niet kunnen slapen, zin in rare dingen, dikke buik krijgen...Ik vind alle buiken die ik voorbij zie komen heel mooi en @Gliss jij hebt er gewoon 2, dus ook volstrekt normaal dat jouw buikje wat groter is.

Hier ook meer team hartig dan zoet (altijd al geweest trouwens), met uitzondering van rare uitschieters in het begin. Ik ben hier van de smeerkaas, kipfilet met avocado en honingtomaat, flinterdunne beenham met een truffelmayo en augurk, vegetarische filet américain en kaas op brood. Qua snacks: handje gerookte amandelen of gezouten cashewnoten. Daarnaast vind ik een mini twix, bounty of milky way ook heel lekker na het eten. Oh en 1x per week maak ik zelfgemaakte guacamole en dat eten in combinatie met een zak naturel tortilla chips: dat is mijn treat van de week.

@Leraje sterkte met je hond, hoop dat het een blaasontsteking is. Verschrikkelijk als er iets met je huisdier(en).

Gliss, DangerBlonde, Leraje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.886
    8.055
    113
    Didi5555, Enigma, dvk1990 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Onze hond is al 17,5.. nou ja 17 en 8 maanden, dus ouderdom speelt zeker mee. Daardoor is ze zeker wat minder zindelijk, heeft ze af en toe een ongelukje, dat is ook geen probleem. Hoort erbij. Maar het laatste jaar lijkt ze erg gevoelig voor blaasontstekingen, dus dat zou het kunnen zijn. De dierenarts heeft niet kunnen vinden of er iets is dat de blaasontstekingen veroorzaakt, behalve dus gewoon de ouderdom die de kringspieren rondom de blaas/plasbuis wat verzwakt waardoor bacteriën gemakkelijker binnenkomen. Verder is ze heel gezond voor haar leeftijd, haar hart en longen etc zijn goed, of waren dat iig bij de laatste check. Wel is haar hele achterhand dus niet meer zo goed, ze heeft te weinig spierspanning nog in haar achterlijf waardoor ze niet meer zo stabiel staat etc en dus ook iets minder zindelijk is. Ze krijgt daar wel steroiden voor (om spieren te versterken) en ze krijgt ook een artrosemedicijn, maar dat is het, verder tot nu toe geen onderliggende kwaaltjes.

Op zich niet zo'n probleem en we gingen er ook prima mee om, maar de laatste weken lijkt het weer heel erg verslechterd. Elke keer als dat in het verleden gebeurde dachten we 'nu is ze echt oud', maar dan bleek het toch een blaasontsteking. Dus daarom maar gauw even weer erheen. Alleen elke paar maanden antibiotica is ook niet echt goed. Mja. Het blijft een beetje zoeken naar, wanneer is het klaar? Haar koppie wil alleen altijd maar doordoordoor. Dat maakt het lastig.

Gliss vindt dit leuk.
  13. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    20 weken buikje :D Screenshot_20220127-124012_Gallery.jpg

Didi5555, Enigma, Kimmetjuh90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hopelijk knapt ze weer op! Ik duim voor je!

15. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Niet alleen je buik wordt dikker, de rest ook helaas :rolleyes: is helemaal normaal. En ik vind dat je nog steeds een mooi figuur hebt, ik ben jaloers op jouw benen ;) ik heb altijd stevige bovenbenen en heupen gehad, had graag gehad dat vooral die bovenbenen wat smaller waren.

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.886
    8.055
    113
    Ik wil niet dat de rest dikker wordt :cry::cry::cry:haha maar dat zal het lot zijn. Ik denk zelfs dat ik al wat vocht vast hou bij mijn enkels!! Gisteren eens goed bekeken maar er zit geen vorm meer in :roflmao::roflmao:

Enneh, mijn bovenbenen zijn ook best stevig vind ik zelf. Zeker nu, maar met hardlopen en wandelen kon ik het altijd goed in toom houden haha

17. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier ook niet alleen uitdijende buik maar ook heupen en borsten idd nu ik wat aankom (vanmorgen +4, vanaf -6 jeej). Merk het aan mn onderbroeken en bh's. Hoewel mn borsten bijna 2 cupmaten zijn gegroeid (en dus huge zijn na een levenlang 75B) lijken ze weg te vallen tegen de omvang van mn buik haha.

Leraje vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Prachtige buiken weer meiden! Jaloersssss!!!
    Hier dij ik ook overal uit en daar heb ik heel veel moeite mee...

19. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik was de vorige keer net een Michelin mannetje… helemaal vol vocht. + 24 kg.. :cry::eek: en idd overal dikker geworden. Een paar weken na de bevalling was er nog maar 4-5 kilo vet over wat er nog af moest. Conclusie: het komt wel weer goed ;)
    Je zult nooit meer zo strak zijn als voor de zwangerschap helaas, dat is in elk geval mijn ervaring. Moeten wij vrouwen maar accepteren.. beetje los vel op je buik, borsten en billen zijn niet meer zo hard en stevig maar wat zachter en platter… een zwangerschap ruïneert je lijf gewoon :p

Gliss en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  20. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.886
    8.055
    113
    Haha ik heb nog de irreële hoop dat ik het weer in oude shape gesport krijg. Zal denk ik van een hele koude kermis thuiskomen als dat echt niet lukt. Nog even kop in het zand :cool::cool:

DangerBlonde, Gliss en Leraje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina