Volgens mij is mijn kont nog min of meer hetzelfde, maar de borsten zijn wel mega Maar ik draag meestal bralettes/topjes en die passen nog wel. Hond had inderdaad weer blaasontsteking trouwens, dus toch weer antibiotica. Hopelijk slaat het gauw aan, dat is meestal wel het geval.
Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar als ik kijk naar hoe atletisch je was en hoeveel je sportte zou ik de hoop nog niet opgeven. Voor nu is het in ieder geval voor het goede doel!!!
Ik weet niet meer wie het zei maar ik heb ook zoooooo’n zin in gerookte zalm, carpaccio, sushi en dan vooral de sushi met gefrituurde garnaal!! Mooie buikjes al hoor!! Ik denk dat het bij mij nu een beetje begint pas, 15 weken, dus mag ook wel!
Dat was @Kruimel14 Heb je een foto of maak je die nog niet? Ik heb voor volgende week gereserveerd bij een sushi restaurant!! Maar ik ga dan altijd voor de side dishes wel veel zin in om eens weg te gaan, al weet ik niet of dat lang goed gaat.
Dat was ik inderdaad! Mijn god, ik nog steeeeeeds!!! Ik ga half februari naar een sushi restaurant, nu al zin in! (Mijn man zegt: eten was al jouw hobby, maar nu nog meer, je eet de hele dag door!)
Heb ik 2x geluk gehad, ben 2x helemaal terug naar m'n oude gewicht gekomen. Geen los vel of striemen niks Maar ik denk dat dat ook te danken is aan de borstvoeding die ik 2x 1 jaar lang heb gegeven. Al zal ik na deze zwangerschap wel wat extra moeten doen. Zegt mijn gevoel Al vind mijn vriend mij wel mooier met wat meer rondingen haha
Hahahah heeerlijk! Ik ook echt iedere dag! Hopelijk hebben we er na de bevalling net zo veel trek in als nu!!
Ja heb wel buiten foto's al vanaf week 8! Alleen die zijn echt allemaal in ondergoed, zal er wel een maken gewoon met kleding aan dan kan ik die hier posten! Ik ben benieuwd hoe dat wordt voor je in een sushi restaurant!! Hopelijk houd je het vol!
Ohhh sushi…. ik moet bekennen dat ik wel gewoon nog af en toe garnalen eet. Eens in de zoveel weken/ maanden goed gebakken. En gefrituurd in de sushi eet ik ook. Sushi zonder vis is als poepen zonder wc papier hahaha dat klopt gewoon niet en ik heb ook echt zoveel zin in gerookte zalm en tonijn en zo… Voor de rest houd ik me netjes aan het protocol van Voedingscentrum
Hier ook een buikslaper normaal, maar na de vorige zwangerschap lukte dat niet meer zo goed. Ik heb echt al een flinke buik hoor nu met 21 weken..... En de rest, ik hou me een beetje buiten de "kijk nou hoe mijn lichaam uitdijt". Is een enorme trigger voor m'n eetstoornis en ik woog ooit 135 kilo en ben 50 kilo afgevallen, voor A.lice, maar zie er bij lange na niet zo uit als jullie, en na de zwangerschap ging van de 20 kilo die ik aan kwam 15 er niet meer af. Ik hoop nu het echt heel erg te kunnen beperken, en gelukkig heb ik nauwelijks lekkere trek en kan ik sowieso niet heel veel eten, dus tot nu toe 6 kilo erbij, en al een paar weken ook stabiel op 6 kilo. Ik lees jullie berichten wel, maar hou me een beetje erbuiten, sorry ik zal wel weer eens even een foto maken, geloof dat de laatste van 19 weken is. @Leraje Och. Wel heel pittig hoor. Kan me wel voorstellen dat het straks echt teveel wordt.....
Oh lekker samenhangend verhaal ook zie ik maar komt erop neer dat ik mentaal dat niet zo goed trek heb dus een verleden met een eetstoornis en serieuze body image issues (gehad). Dus hou ik me altijd een beetje buiten zulke onderwerpen. Niks ten nadele van jullie hoor!!!!! Ik vind jullie allemaal prachtig!!!!! <3
Qua slapen heb ik toen dochter alleen maar bij mij in bed kon slapen me heel erg verdiept in veilig samen slapen, nadat ik een keer wakker werd en baby ergens aan de andere kant lag veel te diep onder dekbed. Dat gaat me niet weer gebeuren. Schrok me rot! Daarna sliep ik veel beter. Deze baby mag ook weer lekker mee in bed of in de cosleeper. Prachtige buiken allemaal!! Ik moet nu écht die foto gaan maken.Wel weer even een goede reminder!
Dat mag gewoon, daar niet over mee praten. Ik kan me voorstellen dat dat een trigger voor je is. Voel je veilig in deze groep om te zeggen of niet te zeggen waar jij je goed bij voelt ❤️
Jouw dochter heet A.? Sinds vannacht staat die naam opeens heel hoog op mijn lijstje Hij stond er al op, ik vind het op de een of andere manier ook écht een naam voor mijn man, maar ik vond hem nog niet echt klikken bij mezelf ofzo. Maar nu wel, alleeennnnn wel alleen maar qua klank. Ik vind de naam er niet zo mooi uitzien op papier helaas Maar goed dat is beter dan andersom; sommige namen vind ik prachtig op papier maar in de praktijk niet zo (Laurie bijv!). Maar goed, zou nog best een serieuze kanshebber hier kunnen zijn voor een dochter dus! Al voldoet ie dus helemaal niet aan mijn eigen eisen want hij heeft geen Nederlandse uitspraak en ik vind ook echt alleen de écht Engelse uitspraak mooi die veel Nederlanders helemaal niet kunnen (met de a tussen de Hollandse a en è in - veel Nederlanders zeggen in plaats daarvan Ellis). Maar goed! Hij is wel kort en krachtig en klassiek en niet veelgebruikt.
Mijn zwager en schoonzus eten helemaal vegan en die hebben laatst volledig vegan sushi voor ons gemaakt en het was zó verschrikkelijk lekker joh Maar goed hij heeft ook een koksopleiding gedaan en hij kookt beter dan in veel/de meeste restaurants, dus hij is ook wel echt vaardig. Maar het kan dus echt wel!
Lieverd ik weet hoe je je voelt, hier ook een verleden met eetstoornis, ik verloor in 2 maanden tijd ruim 10 kilo, ik at niet meer, en dronk minimaal water.. en dat alles door stress. En idd body image issues.. nu ik weer zwanger ben ben ik echt aan t vechten om niet weer terug te vallen.. ik ga dit ook bespreken met mn huisarts en gynaecoloog.. Merk dat ik me nu al weer heel erg inhoud qua eten, en alweer maaltijden oversla.. Ik snap je zeker wel! Hier nog altijd een dagelijkse struggle, en zeker nu Dikke knuffel voorcjou♡