Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Mooi ♡
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hij is wel duidelijk, maar niet zoals ik had gehoopt, en geloof ook niet erg opgelopen ten opzichte van de test 2 dagen geleden..
     
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Mijn moeder (+haar man), mijn zusje (+zwager), mijn schoonouders en zwager weten het al, die weten wanneer de terugplaatsing was enzo en leefden enorm mee, dus dat is niet stil te houden en dat wilde we ook niet. Ze zijn er dan ook voor ons als het weer mis mocht gaan.

    Mijn andere gezinsleden wil ik het graag na de termijnecho vertellen. Mijn jongste zusje is rond die tijd jarig, dus zit te denken aan iets van een kaartje met een neefje/nichtje als 'cadeautje'.
    Mijn stiefzus en stiefbroertje en partners/kinderen zal ik denk bellen want die zie ik waarschijnlijk pas met kerst weer (termijnecho is eind november).
    De rest van de familie vertel ik het waarschijnlijk bij mn opa en oma op de zondag na de echo, daar komt vaak een deel vd familie samen voor de borrel. Mijn zusje bood al aan dat te filmen. De rest wordt dan via het filmpje denk op de app ;)
    Wij winen ver weg van familie dus zien ze niet wekelijks, ondanks goed contact, dus dat maakt ook dat t wat makkelijker is om stil te houden.
    Enige is dat een paar dagenvoor de termijnecho mn moeder jarig is, hopelijk zien ze dan nog niks aan me haha. Geen idee hoe mn buik zijn zijn met 11 weken? Moet nog kunnen denk toch..

    Tot zover ben ik vooralsnog in mn gedachten. Denk dat ik gewoon de echo meeneem en op die zondag wat wat lekkers om het te vieren.

    Jij/jullie?
     
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Kan inderdaad heel goed aan de test liggen. Ik had ook 2 slechtere kv testen.
    En heel veel duidelijker kunnen ze ook niet worden he!
     
  5. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dst ben ik met je eens, tegelijk wel heel duidelijke test, ik bedoel je kan er echt niet omheen dat je zwanger bent!
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee dat klopt:roflmao:
    Had zo graag een knallende test gehad haha :)
    Ach dinsdag nog de cb en dan is t klaar :)
    Nee das zeker wel duidelijk :roflmao:
     
    Gliss vindt dit leuk.
  7. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Gliss hier weet niemand het nog behalve mijn beste vriendin.
    We wilden het eigenlijk vertellen op de verjaardag van onze dochter aangezien we dat weekend 2 verjaardagen achter elkaar hebben valt het wel op als ik geen wijntje of biertje neem.
    Jammere is dat dat net enkele dagen voor de termijnecho is.
    Heb de vk wel gemaild of het miss toch paar dagen eerder kan. Maar dat zal wel niet:roflmao:

    Weet gewoon niet zo goed hoe.
    Tshirt bij dochter aan doen voelt zo afgezaagd :|
     
  8. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf altijd een beetje dat t niet een heel circus hoeft te zijn, maar mijn man en ik zijn vrij nuchtere types. We doen ook geen gender reveal en dat soort dingen (no offense als iemand dat wel leuk vind he! Past alleeen niet bij ons).
    Mensen zijn toch wel blij als je zwanger bent en het goed gaat. En bij ons zullen er een hoop tranen vloeien denk ik, iedereen heeft het ons zo gegund de afgelopen jaren. De hele familie is geexplodeerd in (achter)kleinkinderen en wij bleven zegmaar achter.
     
  9. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier idd ook geen gender reveal. Daar heb ik echt een hekel aan haha!

    Ik dacht misschien een schaal met koekjes op cakejes op tafel te zetten met een tekstje dat er een baby bij komt in juni 2022 ofzo. Maar weet t ook niet zo goed.
    Of idd het welbekende tshirt...
     
    Gliss vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mn 2e heb ik gewoon bij mn beste vriendin een roze popper in de tuin af laten gaan (iedereen dacht dat t een jongen werd). En voor de rest hebben we een onthullingsfilmpje op fb gezet, dat was t wel haha :)
    Misschien doen we nu alleen t onthullingsfilmpje en die sturen we naar mensen die geen Facebook hebben op in WhatsApp, en voor fb mensen gewoon op fb :)
     
    Gliss vindt dit leuk.
  11. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Zijn al op de hoogte ofja alleen (schoon)ouders en zusje en een paar vriendinnen.
     
  12. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Zoiets hadden wij ook in gedachte.

    Vorige keren ook maar heel simpel een fotootje gemaakt :p
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hahaha vorige keer heb ik familie gewoon opgebeld dat we het geslacht wisten en het een meid was en voor de overige een echo foto met girl erbij. :|
    Wilde het dit keer weer zo doen.

    Iemand nog ideeen voor aankondiging op een verjaardag?
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  14. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nou heb/had ik vandaag echo.... Zijn we sinds dit weekend allemaal geveld door buikgriep :( dus ben bang dat ik hem moet verzetten. Kan wel janken. Ik hoop dat ik nog genoeg opknap om toch te gaan vanmiddag....
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aahw beterschap! Das echt wel kak jaaa :(
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb vanmorgen op 4+5 een 3+ getest met de cb digital, dat betekend dat ik al veel hcg heb aangemaakt, maar heb totaaaaaaal geen kwaaltjes meer....
     
    Gliss en Kimm17 vinden dit leuk.
  17. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ahh nee dat is rot zeg. Ik hoop dat je toch nog kan gaan!
     
  18. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ah shit zeg, hopelijk knap je nog op!
     
  19. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik was dit weekend bij mn zusje (degene die op de hoogte is) en mn moeder was er ook. Heb ik als cadeautje kleine rompertjes en sokjes/mutsje gekregen. Keihard janken natuurlijk.
    Enerzijds zo lief, anderzijds durf ik zelf nog niks te kopen omdat ik zo bang ben dat t nog mis gaat.
    Het hele traject en de miskramen hebben echt hun sporen nagelaten. Het gaat iets beter na de goede echo, maar ik merk dat ik mezelf een soort van probeer in te dekken voor slecht nieuws. Ben zo gewend aan teleurstellingen dat ik moeilijk kan vertrouwen dat t nu wel goed gaat.
    Hebben jullie hier ook last van, of last van gehad (bv bij de eerste)?
     
  20. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ach nee! Hoop echt dat je genoeg op knapt! Hoe laat heb je?
     

Deel Deze Pagina