Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ja helaas wel... tot het moment dat ze er veilig uit was bang geweest en rekening gehouden met slecht nieuws:(
     
  2. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    :rolleyes:
    Ja dat blijft altijd wel in je hoofd rondspoken. Een goede 20 weken echo hielp wel maar dan schiet er toch weer “vroeggeboorte” ofzo door je hoofd je blijft toch eennbeetje paraat. Anderzijds na de 20 weken ging het lichamelijk beter en voelde ik de kleine ook steeds vaker. Dat vond ik wel de beste tegenhanger van alle zorgen, dat getrappel in je buik. Dan kan je je nog zo’n zorgen maken maar als hij medisch is goed gekeurd en hij trappelt gezellig dan is de angst wel een stuk minder waard vond ik :)
    En een kloppend hartje is wel een enorme stap in de goede richting! Al je angsten mogen er zijn als de goede berichten dan ook maar meetellen;) het kan allemaal... maar nu ziet het er goed uit. En het is ook eindig he, elke dag, met angst of niet, is er weer eentje richting juni
     
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja absoluut, het gaat ook al een stuk beter sinds de echo hoor! En de dagen gaan een stuk sneller. 7+1 alweer en nog maar 9 nachtjes tot volgende echo. Ben ook kotsmisselijk elke dag, dus dat icm de echo maakt wel dat ik me enorm zwanger voel. Ook is de heftige buikpijn weg, en is het meer een 'er gebeurt wat in mn buik gevoel'met af en toe wat krampjes, wat ook scheelt.
    Wel een goede idd, van het bewegen, kan me voorstellen dat dat ook geruststelling geeft. Dat is meestal zo rond of net voor 20 weken toch?
    Soms wilde ik dat ik een luikje in mn buik had om even te checken haha (maargoed dat dat niet kan).
    Heb de echo op de badkamer spiegel gehangen voor positieve energie, zie ik dan toch een paar keer per dag :)
     
    VeganMil vindt dit leuk.
  4. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Beterschap! Hopelijk knap je snel weer op meis
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Dat heb ik ook gliss, elke keer denk ik wat als de volgende echo niet goed is. Ik zeg ook nog steeds eerst die 12 weekjes dan pas krijg ik rust. Maar daarna zal ik de grens weer verleggen ben ik bang. Ik had dat bij jason ook. Pas na 27 weken kreeg ik toen pas rust.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Net de intake gehad en vanaf nu ga ik meedoen met moedersvoormoeders❤

    20211025_135051.jpg
     
    Leraje, Kimm17, Kimmetjuh90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat goed! Ik ga ze meteen bellen als de echo volgende week goed is. Kan ik iig nog een paar weken meedoen.
    (Wilde nog niet eerder beginnen omdat t vorige keer fout ging en ik die spullen zo confronterend vond).
     
  8. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik heb me ook pas bij de ene laatste echo pas aangemeld, durfde niet eerder. Ik heb van mijn vorige keer ook nog staan en gaf aan dat ik dat nog had en ondanks alles kreeg ik een compleet nieuw pakket. Ze zei altijd handig 2 warme dekens, zo lief❤
     
    Gliss vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat goed! Veel succes meid! Enne wat een knaltest:D mooi man!!:D
    Ik vind t echt jammer dat ik niet mee mag doen met MvM:(
     
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Elke goede echo is weer een positief puntje.

    Ik zou na zo een traject met miskramen ook mega onzeker zijn.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  11. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hier zijn de kwaaltjes vanaf nu volop aanwezig:rolleyes:

    Hele dag misselijk en moe!
    Ik kan wel alles eten dat gaat opzich wel.
    Maar drinken, Oh my. Word overal misselijk van.
    Maarja niet drinken is geen optie..

    En ben echt af aan het tellen tot de echo :D

    Hoe is het met jullie allemaal?
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier nog geen kwaaltjes, wel vanmorgen een +3 op de cb gehad, voelt zo niet van mij, omdat ik geen kwalen heb, en ik las dus dst t gelijk staat aan meer dan 5 weken zwangerschap..
    Achja ik hoop dat er toch iets van kwaaltjes gaan komen nog over een week ofzo:) ik voel me namelijk totaal niet zwanger, en maakt me onzeker terwijl dat helemaal niet hoeft als ik de test moet geloven :roflmao:
    Had je mn pb nog ontvangen trouwens?:D
     
  13. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nou, ik had wat crackertjes gegeten en dat zorgde niet direct weer voor darmkrampen, dus ik ben toch maar gegaan, al ben ik wel zo slap als een vaatdoek natuurlijk....

    Maar.... Alles was goed!!! Iets verder dan we dachten gebaseerd op de vorige cyclus met 5mg letrozol. Maar dat verklaart wel de knaltest op wat ik dacht dat een dag voor NOD was en de 2-3 op de digitale. Het voelt nu toch ook weer wat echter ofzo.... :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ahhh wat prachtig! En wat fijn dat t toch gelukt is om te gaan! Hoever ben je nu dan volgens de echo?
     
  15. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Goed nieuws!
    Hoeveel hebben ze je nu gezet?
    Ons embrootje was 7.2mm op 6+5 en dat was goede grootte zei de gynaecoloog, maar bij jou zie ik al 12.nog wat mm staan :eek:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Pfff mag ik ff klagen:roflmao:

    Heb geen kwaaltjes, niet t gevoel zwanger te zijn.. nadat ik vanmorgen een 3+ op mn cb had bekroop me t angstige gevoel dat t er misschien wel 2 kunnen zijn.. hoe verklaar je anders zo vroeg een 3+... aan de andere kant dan had ik toch al wel kwaaltjes moeten hebben als t er idd 2 zijn..
    Pffff moet nog zo lang wachten op bevestiging, ik had dus bij een echo praktijk hier in de buurt naar de prijs gekeken voor een echo op eigen verzoek.. dat kost gewoon 40 euro, en als t er 2 zijn 80! Dat vind ik voor nu veel geld.. stel ik zou in de 6e week gaan, dan ong anderhalve week later heb ik de vergoede vroege echo.. dus ik bijt op mn tanden en wacht de dagen rustig af.. hoe lastig ook!!

    Ik wilneigelijk zo een aftellen dingetje op mn telefoon voor de d was tumor van de echo ofzo, maar ik kan t niet vinden, of ik kijk nie goed:rolleyes:
     
  17. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.188
    1.606
    113
    Vrouw
    Mooie echo @mamavandave Fijn dat alles goed was!

    @Gliss die onzekerheid blijft hier ook wel. Eerst maar die eerste echo... dan moet het met de termijnecho nog maar goed zitten... eerst de uitslag van de nipt maar hebben.... als de 20 weken echo goed is zal het echt wel goed zijn.... eerst maar levensvatbaar zijn... nou ja, zo kom ik de zwangerschap wel door :|

    @droomwens79 ik doe ook weer mee met mvm. Nu alweer een paar weken bezig. Plas alleen nog nauwelijks, voel me gewoon schuldig dat ik bijna niks in die flessen krijg :confused:

    Voor de rest voel ik me nog steeds ontzettend klote. Me net afgemeld voor het werk deze week. Ik ga wel thuiswerken, dan kan ik nog zoveel mogelijk proberen te doen, maar fysiek aanwezig zijn ga ik gewoon niet redden. Hoop zo dat ik snel weer een klein beetje kan, ben echt op inmiddels.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  18. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Op mijn samsung heet dat een widget, ik heb ook een aftel widget op mn scherm voor de volgende echo :)
     
  19. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    He wat rot dat je je zo naar voelt. Goed idee om even vanuit huis wat dingen te doen.

    Ik werk bij toeval deze week 4 dagen thuis en 1 op kantoor (ipv 2/2). Ook erg fijn. Ik geef niet heel veel over (tot nu toe zo'n 4-6x per week), maar ben continue misselijk en kleine dingetjes aan het eten. Dat is thuis fijner dan op kantoor.
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Staat dat standaar dop je Samsung? Ik heb ook samsung:D
     

Deel Deze Pagina