Ahhh dat durf ik écht niet hoor. Ga pas dingen kopen na de nipt. Behalve misschien een rompertje ofzo voor mezelf om hoop te houden
Heh het kunnen er toch geen twee zijn? Of nou ja, als het eeneiïg is natuurlijk wel. Maar ik ga er bij mezelf vanuit dat het alleen maar eentje is hoor! Oh help Tweelingen zitten hier wel in de familie maar dus wel twee-eiïg hihi, en dat is sowieso uitgesloten met ivf onder de 38.
Het zou kunnen d as t t embryo in 2 gesplitst is in d ebuik, dat gebeurt soms dan is t idd een 1eiige tweeling.. Ik hoop ook dat t gewoon 1 is hoor haha Mn moeder had ook een 1 eiige tweeling alleen is t met 1 baby in de buik fout gegaan. Maar das niet erfelijk bepaalt We merken t wel met de echo
Ja zeker waar, we gaan het zien. Oh men nou zit ik iets te zoeken om mijn ouders rond Sinterklaas te laten weten dat ze opa en oma gaan worden (wederom Leraje VEEL te ver op de zaken vooruit lopen dit is jynxen inderdaad) en ik krijg helemaal tranen in mijn ogen bij het idee Oh en ik heb vanochtend gewoon ontbeten, toen 2 uur na ontbijt verschrikkelijk honger, nog een boterham, en nu heb ik alwéér honger. Is dat ook een symptoom? Ik moet echt niet steeds eten hoor want er hoeft niet meer spek over die baby
Ok wth die honger is blijkbaar eerste kwaaltje. Nog geen 2 uur na die vorige boterham heb ik weer zó'n honger dat ik echt iets moet eten. Alleen heb ik nu een vega saucijzenbroodje en die landt niet heel lekker ofzo. ....na even wachten... hmmja nee gaat toch wel. *eet door* Halloooo ik ga echt megadik worden op deze manier, ik heb écht geen 10 boterhammen per dag nodig...
Hahahaha heel herkenbaar dat veel moeten eten. Normaal eet ik al best flink maar nu... mennnn Voel me de laatste 2 dagen wel echt rot. Nog 8 weken te gaan dan wordt het vast weer beter
@Leraje ik heb dat ook continue, alsof mn bloedsuiker te laag is en ik iets MOET eten, NU, anders word ik ook heel erg misselijk. Eet de hele dag door kleine beetjes (fruit, yoghurt, maiswafels). Weet niet of je er dik van wordt haha ik ben iig al 4 kg kwijt in 3 weken. Maar misschien als je het met chocolade doet ofzo Wat betreft tweelingen, bij mij was de tp in natuurlijke cyclus dus in theorie kun je dan ook nog 'spontaan' zwanger zijn geraakt van tp+eigen ei. Op de echo zagen ze bij mij een tweede kleinere holte, en de gyn vroeg: je hebt toch maar 1 embryo teruggeplaatst gekregen?.. ja.. en toen zei ze: nouja het zal wel niks zijn, niet druk om maken. Dus ben ook wel benieuwd of er morgen nog iets van te zien is op de echo. Update schildklier: net terug gebeld door internist, dosering naar beneden en ocer 3 weken weer prikken.
Hahah dat zou wat zijn, als je deze ronde dan óók natuurlijk zwanger bent geraakt. Ben benieuwd! Fijn dat er een plan is voor de dosering mbt schildklier En jaaa dat klinkt gezond, zoiets moet ik ook doen denk ik. Als je echt misselijk bent, verlies je wel kilo's denk ik! Maar vandaag eet ik vooral nog veel méér dan anders
Jep das ook een symptoom, leuk he Ik heb juist dat eten me tegen staat, maar ben ook voortdurend misselijk, dus dat schiet niet op als ik aan eten denk, dan ga iknal bijna over mn nek Oehh straks is er dus nkg een kindje in wording in je buik Ben benieuwd, het zou zeker kunnen!
Hahaha ja jij bent gezond! Bij mij werkt chocolade en cola het beste Hopelijk werkt de aangepaste dosering snel!!
Denk dat ik me morgen ziek meld voor mn vrijwilligerswerk, ik ga niets met dood kunnen doen, van die lucht zal ik gegarandeerd over me nek gaan... Vind t wel zonde maar kan zo niet meer werken met dode dieren (over t algemeen hebben we met dood te maken helaas) en dat stinkt nogal En aangezien ik frituurlucht al niet kan handelen, gaat t m niet worde.. Dan zal ik t dus moeten gaan vertellen aan t bestuur dat ik opstap bij de dierenambulance, zo stom Maar mezelf kwellen is helemaal een slecht idee..
Hier chips en cola Maar mag dus niet zoveel cola van vriendlief, dus t is afzien hier helaas, en maar misselijk de dagen doorkomen
Je kan misschien aangeven dat je zwangerschapsverlof doet? Of kun je anders niet switchen specifiek naar verzorging bijv? Of iets organisatorisch? Wel zonde om helemaal te stoppen
@Gliss oh jeetje wat spannend Gliss!! Ik was echt heel blij dat het er maar 1 is Vandaag intake gehad bij de vk, over twee weken al termijnecho! Hele lading papieren enzo mee gekregen, er blijkt nu ook een nieuwe echo te zijn, dus maar eens even in verdiepen
Oh en ik moet trouwens suikertest doen tussen 24 en 28 weken, omdat nummer drie 4400 gram was bij de geboorte. Ik vind het echt zo'n onzin. Bij de oudste woog ik 134 kilo, maar geen suiker, wel een groot (54cm) en zwaar (4150) kind. Nummer twee was 51cm en 4125, en nummer drie dus 55cm en 4400. Ik vind het dus onzin, want ik woog 134kilo, 110kilo en 90kilo en alles was altijd goed, glucose, hb, bloeddruk..... En nu weeg ik dus 100kilo (zwangerschapskilo's zitten er nog steeds aan ) dus ik ben iets zwaarder dan bij de laatste, maar nog steeds een stuk lichter dan bij de eerste. Ik maak gewoon vooral lange baby's en als ze lang zijn, zijn ze natuurlijk ook zwaarder.....
Dat eten had ik trouwens bij nummer 1. Zo'n honger altijd! En juist afgevallen in de hele zwangerschap ipv aangekomen.
Haha ja ik ben gewend om gezond te eten en veel te sporten. Normaal kom ik dus door die niet functionerende schildklier vrij makkelijk aan, dus moet hard werken om gezond bmi te houden. Voor mn gevoel eet ik nu veel meer dan normaal, maar omdat het maar kleine beetjes zijn (en gezond), valt dat dus blijkbaar erg mee. Dikke kans dat als ik straks weer kan eten dat ik los ga op spaghetti of boterhammen kaas ofzo hahaha
Haha ik denk niet dat het er twee zijn hoor, want het was een kleine holte en er zat niks in. Dus mocht het wel een tweede vruchtzakje zijn (geweest) dan is het iig leeg/niet goed ontwikkeld. Maar misschien was het iets anders, cyste ofzo? Ben benieuwd morgen bij echo wat er te zien is. Maar ben vooral gespsnnen voor goede ontwikkeling en kloppend hartje
Ik zou op de meldkamer kunnen werken, maar op de ambu zelf echt niet meer.. net dus ook echt gespuugd.. bleh baal hier echt heel erg van.. kan ook kijke hoe t morgen gaat, en dan na m'n dienst t bestuur even een mailtje doen hie en wat..wie weet hebben hun nog wel een optie voor me Daar gaan we voor! Een kloppend hartje en goede ontwikkeling