Ja ik herken t wel, ik ben dus ook weeigheel de dag, eten gaat wel goed idd. Maar hier is t dus wel omgeslagen naar als je nu niet eet, dan krijg je van mij misselijkheid terug Dus ik eet kleine beetjes door de dag heen, en ik zie wel waar t schip strand? Ik hoop niet dat ik weer heel veel aankom.. nu kan ik geen gebak verdragen, t al zien dan word ik niet goed, terwijl bij me jongste ik een vette craving had voor boschebollen, moordwapen, tompouce, slagroomtaart, je kon t zo gek niet bedenken en ik moest t hebben, nu nee dank je doe mij maar een augurkje of een blokje kaas of pindakoeken? Die heb ik nooit lekker gevonden?
Haha ik ben toch wel enogzins jaloers op jullie eten hoor. Hier nog steeds drama met continue misselijk en geregeld overgeven ondanks emefasene. Vanmorgen op -4,5 kg. Eet de hele dag door kleine beetjes, als ik niet eet ben ik binnen t uur enorm misselijk maar als ik teveel eet ook. En moet steeds kokhalzen van mn tandenborstel, terwijl dat nu mn beste vriend zou moeten zijn ivm overgeven. Ik vind de term ochtendmisselijkheid echt stom, ben de hele dag misselijk met de piek in de avond 17.00-22.00. Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat @Kimm17 En met de andere dames?
Jaaa ik wil ook beslist niet met je ruilen hoor! Echt superbalen, je voelt je dan steeds zo ziek. Kun je beter wat te dik worden
Hahah oh zoetigheid hoef ik ook niet echt nee! Terwijl ik normaal vooral een moord doe voor chocola. Ik kan het wel eten, maar geen drang ernaar. Vooral steeds naar gezonde en stevige kost - stamppot andijvie, lasagne, Indiase curry, dat soort dingen. Blokje kaas klinkt ook heeeel goed, maar ik eet eigenlijk geen kaas (De grootste opgave van grotendeels vegan eten... ik vind kaas sowieso al heel lekker.) Misschien wel binnenkort maar een stukje vis kopen; dat eten we ook zelden, maar is denk ik wel goed. Ohhh en lekker gebakken paddestoelen ook veel zin in steeds.. Op een geroosterde boterham, hmmmm!
Ik kokhals dus okk van mn tandenborstel, en ga zo over me nek van tandpasta (de geur alleen al) dus ik poets mn tanden dan maar met water en mn vinger... je moet wat Ik hoop voor je dt t over een paar weken verbetert meis, dat je weer gewoon kunt eten en genieten van t zwanger zijn
Haha oh ja als je vegan eet dan is kaas geen goed idee Vis eet ik 1x in de week tenminste probeer ik Ik kan me gek eten aan broodjes bakkeljauw met peper en zuur (pittig eten heb ik altijd heerlijk gevonden). Vanavond ga ik boerenkoolstamppot maken net spekjes en worst ben benieuwd of t lukt, want normaal ga ik al over me nek van d egeur van boerenkool, weet niet hoe dst nu gaat zijn Anders gaat mn vriend wel verder haha En ik had vanmorgen om 10 uur al zin in een Turkse pizza met veel sambal Mocht niet van mn vriend, die vond t nog te vroeg daarvoor dus u maar op gezouten geroosterde mais korrels knabbelen (zoutigheid werkt hier goed km van t weeige gevoel af t ekomen, maar dan moet ik blijve eten, zodra ik stop is t er weer
Hahaha heerlijk al die "cravings". Ik had het bij de jongste, toen verdroeg ik alleen vette/ongezonde dingen. Groente hoefde ik niet eens aan te denken. Nu gelukkig geen last van, ik kan nu eigenlijk alles eten, al heb ik weinig eetlust. Ja op rare tijden. Om half elf 's ochtends hier is drinken juist het probleem nu. Kom amper aan de 1,5l per dag terwijl ik normaal liters thee drink. Het is trouwens idd zo dat je baarmoeder sneller groeit als je al kinderen hebt. Dan is de rek er al eens uit geweest. Ik dacht vandaag ook al wat te voelen! Met 12 weken zou je het sowieso goed moeten kunnen voelen. Oh en ik had bij de jongste met 6 weken al zwangerschapsbroeken aan. Werd zo beroerd van gewone broeken die op m'n buik duwden..... Ik voel me nog hetzelfde. Moe, af en aan beroerd (maar meer wagenziek achtig, niet spugen ofzo) en afgelopen dagen snel migraine. Manlief heeft deze week avonddienst, dus dan sta ik er grotendeels alleen voor, dus wordt een pittig weekje....
Allemaal toch wel behoorlijk wat zwangerschapskwaaltjes als ik het zo hoor. Laten we het maar als een goed teken beschouwen toch
@Kimm17 ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat @Gliss die dubbele hcg houdt je ook lekker bezig zo hopelijk zakt de misselijkheid snel bij je! @cravings heb ik dan weer geen last van. Eten binnenhouden blijft een strijd. Zit nu ongeveer op een half flesje drinkvoeding per dag. Morgen maar weer bespreken met diëtist hoe nu verder.
Ik hoop dat t goed zit meis! Jazeker ik beschouw t zeker wel als goed (voor zover dat kan natuurlijk) Snap als je je lamlendig voelt dat je je niet goed kan voelen haha
Dankjewel. Ach meis wat het ik het met je te doen! Jij hebt t nog zoveel erger hopelijk knap je snel wat op want je bent dan zo ellsndig als je continue misselijk bent, overgeeft en niet kan eten