Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Welkom bij ons :thumup:
     
    VeganMil vindt dit leuk.
  2. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Poeh hele dag al zo'n last van m'n buik. Dat vind ik altijd het naarste kwaaltje he.... Dat voelt gewoon precies als ongesteld worden.
     
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Mijn man stuurde net een berichtje: hoe gaat het nu met jullie 2?
    Moest ik bijna keihard huilen op mijn werk.
     
    mamavandave, Asil, VeganMil en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Mijn man zegt vanmorgen hoe is het met mijn 2 girls, heilig overtuigd dat het een meisje is ❤ zo schattig
     
    Kimm17, Leraje en Gliss vinden dit leuk.
  5. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja het is echt een mooie oploop aan het worden :) weer een mooi lijstje om te bewaren.
    Heb die van mij vorige zwangerschappen ook nog bewaard. Zo leuk om nog terug te kijken hihi
     
    mamavandave, Gliss en droomwens79 vinden dit leuk.
  6. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ahhhh ❤
     
  7. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hier ook al!! Komt en gaat ook
     
  8. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Aaah wat schattig! Denk jij ook een meisje?

    @Gliss wat fijn dat je een prettige vk Aan de lijn had. Het is allemaal zo spannend en al helemaal als ik je onderschrift lees. Een beetje extra steun, geruststelling en echo’s is dan wel heel fijn. Je moet t wel treffen als ik de ervaringen hier op zp lees. Ik vond die van mij wel aardig maar totaal geen vraag naar beleving of angst. Dat miste ik toen wel.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  9. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Dat is het belangrijkste! En je klinkt ook alsof je er wel vertrouwen in hebt of niet?:)
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja het is heel gek maar heb vanaf het moment dat we begonnen zijn zoveel vertrouwen erin gehad:D
    Gewoon het totaal plaatje klopte voor m'n gevoel.

    En Omdat het dit keer, 3x is scheepsrecht zeggen ze altijd:p, op mijn manier mocht gaan.
    Geen andere medicatie gewoon wat de vorige 2x ook het beste werkte uiteindelijk, na paar keer andere medicatie en afblazen ivm overstimulatie of ongelijkmatige groei van de follikels.

    En het resultaat is Het Beste van al de 3x icsi.
    Dus ben er ook echt trots op:oops:
     
    Leraje, mamavandave en Gliss vinden dit leuk.
  11. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ja echt super vervelend. De hele dag zo'n vreselijke zeuren de pijn in m'n onderbuik al. Had ik gisteren geen last van :cool: en zo stom, ik had het bij de vorige drie ook volgens mij, maar het blijft zo zenuwslopend.....

    @droomwens79 Haha! Ik ben benieuwd of hij gelijk heeft!!!

    Ik heb het vandaag aan m'n beste vriendin verteld die ver weg woont. Heel fijn om het even te kunnen delen!! :heart
     
    Gliss en droomwens79 vinden dit leuk.
  12. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik denk zelf een jongen, maar het overgeven en de misselijkheid had ik niet bij jason, dus dan denk je zal hij gelijk hebben:rolleyes:
     
    Gliss en mamavandave vinden dit leuk.
  13. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik durf nog niet eens aan dingen als jongen/meisje te denken, alsof ik het dan jinx ofzo. Ik denk alleen maar hoe overleef ik die eerste weken en blijf asjeblieft plakken en maak ons mama en papa.
    Misschien dat daar meer ruimte voor in mn hoofd komt na goede echo's enz. :) denk het wel.

    Maar mogelijk is het ook anders als je al een kindje hebt en misschien bepaalde voorkeur/'zou leuk zijn als' hebt of gevoelens/symptomen in vergelijking met de vorige zwangerschap?
     
    mamavandave en Leraje vinden dit leuk.
  14. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Zwanger na MMM - uitgerekend in mei/juni/juli 2022

    Ledenlijst
    * Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger (eenling) na ICSI 3 tp 11+12
    * Gliss - 33 jaar - 1e kindje - zwanger na IVF 2 TP 8
    * Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje - Zwanger ICSI TP 1
    * Enigma - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI-D
    * Mamavandave - 34 - 4e kindje - zwanger na 2 rondes letrozol


    Uitgerekende datum
    * Enigma - o.b.v. IUI: 22-05-2022
    * Droomwens79 - o.b.v. terugplaatsing: 31-05-2021, o.b.v. ziekenhuis: 01-06-2021
    * Mamavandave - o.b.v letrozol: 10-06-2022
    * Gliss - o.b.v. terugplaatsing: 12-06-2022
    * Kimm17 - o.b.v. tp
    : 16-6-2022

    Afspraken
    * 07 okt - Gliss - TC fert.gyn over medicatie (prednison, aspirine, crinonegel)
    * 8 okt - Gliss - bloedprikken schildklier en antistoffen
    * 13 okt - Droomwens79 - echo 2 ziekenhuis
    * 13 okt - Gliss - overleg internist ivm schildkliermedicatie
    * 19 okt - Droomwens79 - echo 3 kliniek
    * 25 okt - Enigma - stollingsarts
    * 26 okt - Gliss - vitaliteitsecho kliniek
    * 03 nov - Gliss - vk echo 8+3
    * 24 nov - Gliss - vk termijnecho en ibtake 12+3


    Geslacht kindje
    Droomwens79 - onbekend
    Gliss - Onbekend
    Kimm17 - Onbekend
    Enigma - Onbekend
    Mamavandave - onbekend
     
  15. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Had ik de eerste zwangerschap ook heel erg!!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  16. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oh mijn darmen zijn geflipt haha.

    Met name als ik avondeten heb gegeten. Vrijwel daarna krampen als een malle.
    Overdag gaat het nog enigzins.

    Dit herken ik echt niet van mijn vorige zwangerschappen:rolleyes:
     
  17. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ja geen idee of dat gerelateerd is aan eerdere zwangerschappen of je al een gevoel hebt voor een meisje of jongen. Wij hebben jongen-meisje-meisje, maar elke zwangerschap was weer net anders.... Nu dus ook geen idee. Ik zou het voor m'n zoon wel leuk vinden als het een jongetje zou zijn.... Maar idd, eerst maar eens die eerste weken door.

    Ik heb dus al de hele middag een enorm zeurende pijn in m'n onderbuik. Super vervelend, en wordt er toch wel ongerust van. Bij de anderen had ik ook wel van die periodes, maar niet bijna de hele dag. Misschien toch teveel gedaan vanochtend (heb twee uur in de stad rond gelopen.....). Ik ben gevoelig voor banden pijn, maar dit is wel belachelijk. Ga nu maar op bed, met een kruik, hopelijk helpt dat :oops:
     
  18. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik lees veel buikpijnklachten, dat stemt mij dan toch wel weer gerust, want dat is blijkbaar toch veel voorkomend in prille zwangerschap. Idd de meest zorg-gevende kwaal..

    Vandaag heb ik weer een andere mindfuck, mijn buikpijn is vrijwel weg (af en toe licht krampje) en borsten niet meer gevoelig. Dus weer de andere kant op; is dit wel normaal, dat ik zo weinig voel nadat ik eerst zoveel voelde? Pff deze weken zijn echt killing en de eerste echo duurt nog oneindig lang.
     
  19. Tinsel

    Tinsel Lid

    14 jul 2020
    14
    29
    13
    Vrouw
    Hoi lieve meiden, mag ik ook meeschrijven? Ik ben momenteel 4+6 weken, na een vierde cryo terugplaatsing (3e ivf poging). Ik heb stiekem al meegelezen op dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik iets plaats.
    We hebben al 1 zoontje van bijna drie waarvan mijn vriendin zwanger was (ook na een heel medisch traject). Nu hebben we een beetje een gelijklopend verhaal met @VeganMil want we zitten ook aan het laatste rietje van onze donor (nog wel 2 cryo's in de vriezer).
    Ik ben trouwens op van de zenuwen want weet niet wat ik kan verwachten. Op 7 weken pas een eerste echo, en hier alle symptomen incl. krampjes ook zo goed als verdwenen twee dagen geleden zoals bij jou @Gliss . Schijnt normaal te zijn maar weet het niet goed...
     
    droomwens79, Kimm17 en Leraje vinden dit leuk.
  20. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Natuurlijk, van harte welkom.
    Ook jij een spannend traject achter de rug zo te lezen en idd wat vergelijkbaar met @VeganMil qua laatste rietje.
    Ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft over de zenuwen, de klachten en het lange wachten tot de echo. Bent blij om te horen dat jij dat ook zo ervaart, dat voelt dan toch fijn dat het normaal lijkt te zijn.
    Zet je jezelf er bij in de lijst?
     

Deel Deze Pagina