Ik vind juist met (kleine) kinderen de tijd vliegen. Ik ben sowieso al grootste deel van de week aan het heen en weer vliegen, kinderen naar school brengen, ophalen, alle sporten, speelafspraakjes, feestjes, activiteiten, feestdagen enzovoorts. Donderdag Sint Maarten lopen en de jongste moet nog een lampion
Heb je Sex Education al gekeken? Ik vond die heel tof! Virgin river ook wel, al is die misschien niet goed voor angst over zwangerschappen die mis gaan...
Ik zoek vooral afleiding in mn werk (drukke baan, bijna voltijd) en verder idd series kijken, lezen, met de honden wandelen en huishouden en tuin. En in t weekend afspreken met fam/vrienden. Normaal ook veel sporten maar dat gaat nu even niet. Maar dat gezegd hebbende, in aanloop naar de 1e echo hielp niets. Ik was mega gespannen. Kun je niet ergens een pretecho laten maken of overstappen van vk? Vind wel dat je erg lang moet wachten namelijk.
Nee beide nog niet Via Netflix of videoland? Dan ben ik 8+2 weken. De fertiliteitskliniek hanteert altijd 1e echo in de 8e week omdat je dan gelijk zekerheid hebt.. maar t is een lange wacht ja... Ergens op eigen kosten nu een echo dat doen ze niet, iig niet de gene die ik gevonden had..jammer genoeg, dus t blijft nog ff spannend hier.
Oh nee dan wacht ik daar nkg ff mee maar nee ken ze niet.. Nee ik zit bij de fertiliteitskliniek nog voor de 1e echo, pas daarna zou ik naar een ander ziekenhuis mogen, maar ik blijf daar want t beviel me allemaal ook heel goed bij de jongste. En zij doen echt niet eerder een echo dan 8 weken zwangerschap helaas
Bij mij ook hoor. Of nou ja, net 7 weken 6 dagen, maar degene die ik aan de lijn had zei ook 'dan ben je 8 weken'. Ik verwacht dat ze bij ons alleen eerder doen als je bijv. al eens een bbz hebt gehad of miskramen hebt gehad, maar dat speelt bij mij nog niet natuurlijk. Dit is de eerste keer dat ik echt zwanger ben geweest.
Heb de vk gebeld. Helaas is er een echoscopiste uitgevallen en is er voor de termijnecho dus geen tijd om mij gerust re stellen Heb voor morgen wel een afspraak gemaakt bij een pretechobureau. Voel mij zo onzeker.. Aan de ene kant heb ik er vertrouwen in maar aan de andere kant denk ik zal het nog niets gekocht hebben een stiekeme voorbode zijn geweest van mij onderbewuste? Pffff
Downton Abbey ♡♡ mijn alltime favoriet haha. Ik weet even niet meer zeker op welke streamingsdienst die nu staat, maar hij is te bekijken.
hij staat nu op netflix, mijn man en ik hebben hem helemaal uitgekeken. Verliefd op de personages haha.
Ik heb bbz en miskramen gehad, en nog willen ze niet eerder doen. Nu ga ik er vanuit dat dit geen bbz zal zijn, want dat had ik dan al wel gevoelt. Als ik t niet vertrouw dan kan ik altijd bellen, maar ik woon ook niet in de buurt van t zkh, moet 45 minuten met de trein, dus daarom ga ik ook pas als hun t willen Ik zal eens kijken! Ik koop ook pas wat na de termijn echo denk ik hoor of na 12 weken Die zal ik ook eens opzoeken
Ik ga denk ook pas dingen kopen na termijnecho. Heb wel al een zwangerschapspanty gehaald want die strakke 'corrigeert je buik' panty's verdroeg ik niet meer. Die zw-panty is dan nog weer te groot haha maar hij knelt iig niet. En overweeg binnenkort ook een broek te kopen, want ze zitten al niet echt meer lekker en ik verwacht ze rond week 12 ook echt wel nodig te hebben. Best gekke gewaarwording, ik val af (gezicht en benen) en wordt ronder (onderbuik en borsten) tegelijk. Huh. Ik heb wel al 2 rompertjes gekregen (van 2 verschillende mensen, toen t nog eenling leek), een mutsje, sokjes en een fijne creme voor buik/borsten en nu ook en informatief boek over tweelingen. Zo lief allemaal, iedereen die het tot nu toe weet is zo blij voor ons. Ik hoop toch zo op een mooie termijnecho over 2 weken, dan kan ik het eindelijk aan iedereen vertellen en er vrij over praten. Niet dat dat nu niet zo kunnen, maar dat wil ik nog niet. Op een of andere manier voelt die termijnecho toch als een soort cruciale grens, hoewel dat natuurlijk nergens op slaat, want er is natuurlijk geen risicoloze periode.
Risicoloos niet, maar de kans dat het fout gaat daalt tot 0,5% na een echo met een kloppend hartje! Dat stelde mij meestal wel gerust. Al heb ik bij mijn 1e zwangerschap altijd angst gehad dat het mis zou gaan, de hele zwangerschap. Zo lang op gewacht, en ben zo bang geweest de hele zwangerschap. Heb er ook wel van genoten voor zover dat ging met zware bekkeninstabiliteit en tegelijk afstuderen, maar het was geen zorgeloze zwangerschap. Ik snap dat gevoel dus wel! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereen (ongeveer) vandaan komt. Als jullie dat willen vertellen natuurlijk. Wij wonen in het zuid-westen van Friesland (en ik heb het idee dat ik de enige ben in zo'n uithoek :') )
@mamavandave is ook zo, de negatieve kansen nemen dan flink af idd. Maar tot nu toe zat ik in het traject steeds aan de verkeerde kant van de statistiek, dus die getallen betekenen dan wat minder Fingers crossed! Ik kom oorspronkelijk uit het westen, zeg tussen Haarlem en Leiden, maar woon in Gelderland in het land van Maas en Waal
Ik woon in het zonnige zuiden tegen de Brabantse grens aan. Ik probeer ook altijd veel afleiding te zoeken of er juist veel over te lezen. Series kijken heeeerlijk! Alleen geen tijd voor met 2 Kids die alleen maar mama willen bij ons staat altijd Netflix aan voor de Kids haha. Dus ik kijk veel kinder series, ook heel leuk Mijn gevoel zegt bij deze baby ook dat ik moet wachten met bekend maken en dingen kopen. Had ik bij de andere 2 totaal niet. De oudste en ik zijn bijna jarig en de oudste heeft morgen z'n 1e wen dagje op de basisschool. Dat is ook lekker veel afleiding en een spannende tijd, de eerste die na school gaat blijft wel een dingetje haha
Ik heb nog steeds bloedverlies. Hoelang kan zoiets in vredesnaam blijven aanhouden? Af en toe heb ik ook echt last van mn onderbuik. Maar dat komt met vlagen.
Ik woon in midden Nederland op de grens van Gelderland en Utrecht ergens bij een grote rivier Sorry beetje vaag maar ik ben altijd bang dat er bekenden per ongeluk meelezen en dan erachter komen dat ik hun buurvrouw of collega ben ofzo. Via privébericht vertel ik alles