Ik ben helemaal nergens mee bezig, behalve met dat ik me belabberd voel komt wel, als ik me beter ga voelen na die eerste 12/13 weken. Hoop ik. Het zou zo balen zijn als ik me dan nog niet beter ga voelen Ik heb vandaag termijnecho! Toch weer spannend, hopelijk is alles nog goed!! Helaas moet ik alleen, want manlief moest onverwachts toch werken
O dat is echt jammer he Ik hoop ook voor je dat je je snel weer beter voelt♡ Bij mn dochter was dat pas bij 16 weken
Nee, geen sukkel. Heel herkenbaar, en zeker als je er twee draagt in combinatie met je ziek zijn. Alsjeblieft niet denken dat het raar is! Genieten van de zwangerschap is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Het is niet altijd die roze wolk. En dat is ook oké. Tuurlijk zie je dat liever anders, maar wat niet is, dat is niet. Knuffel voor jou.
Dit dus. Heb ik ook. Ik kan alleen maar op de bank liggen, ben al dagen niet buiten geweest. Ik ben echt NIET blij om zwanger te zijn wat betreft dit kutgevoel. En ja dat is raar als je er zo veel voor gedaan hebt. Maar godver, wat is dit kut kut kut. Medicatie helpt ook niet eens. En dan heb ik het nog niet eens zo erg als jij het hebt. Moet je nagaan! Dus dames, het is echt niet erg als je niet kan genieten of blij kan zijn of de kinderkamer nog niet ingericht hebt stap voor stap!
De echo (10+1)was gelukkig weer helemaal goed. Kindjes flink gegroeid, armpjes en beentjes al goed zichtbaar en flink aan t bewegen. Ik hoop dat t wat helpt, maar anders ga ik denk toch iets van een coach zoeken ofzo. Ik geloof toch dat alle traumatische ervaringen van afgelopen jaren in traject (talloze mislukkingen, miskramen, overstimulatie, geen oorzaak voor onvruchtbaarheid, naderen einde traject etc..) nu pas naar boven komen. Volgende week woe termijnecho, heb daar nu wel wat meer vertrouwen in dat die gewoon goed zal zijn. Hopelijk kan ik er tegen die tijd wat meer ontspannen en met ook wat positieve verwachting heen. Ik ga mn best doen iig. Dank voor alle berichtjes
Alles was goed. Nog twee dagen vooruit gezet (bijzonder, had ik dus toch een behoorlijk korte cyclus, terwijl de cyclus ervoor 30 dagen was). Ben dus morgen al 11 weken! Scheelt weer Kindje was al heerlijk aan het bewegen, en ze had het echt prachtig in beeld! Helaas zijn mijn verloskundigen niet super goed in mooie plaatjes maken tijdens de echo maar ik heb het echt prachtig van alle kanten gezien en zien spartelen. Echt al een mensje, maakt het toch weer wat echter!
Super! Ik vond het net ook heel tof, echte mensjes idd. Mega bizar dat dat gewoon in je zit, beweegt etc. ♡
Straks even verder lezen, maar eerst dit. Knipperlichtje gezien! Alles was goed, ik mag naar de verloskundige. Moesten even verwerken maar nu zijn we toch ook wel heel blij. Toch de opluchting ook denk ik. Al zal die er nog niet helemaal zijn tot de nipt achter de rug is... Nou ja tot het kindje er is denk ik
Dit zei mijn moeder ook. "Ik was meteen verliefd, maar er was echt nog geen moederband. Daar moesten we elkaar eerst voor leren kennen."
Meiden met goede echo's, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik vrijdag gewoon kan naar de echo, want mn kleine meid is ziek.. Hier ook geen roze wolk hoor, ik vind zwanger zijn verschrikkelijk! Komt ook omdat door al die hormonen mn depressie en ptss nog meer naar boven komt (meestal vanaf 2e en 3e trimester). Gelukkig heb ik nu korte lijntjes met hulpverlening dus kan tijdig ingegrepen worden als t fout dreigt te gaan. Traumatherapie word pas na bevalling opgestart omdat ik zoveel spanning niet oke vind voor de baby.. We gaan t zien hoe mn gesteldheid zal zijn naar mate de zwangerschap vordert.. T dikker worden zal een grote trigger worden helaas en ik merk t nu al
Ik merk dat ik nu trouwens wél even heel blij ben. Zelfs mijn man doet even niet alleen realistisch Dus ook wel fijn dat dat wel werkt! Al ben ik ook nog steeds zenuwachtig en slag om de arm.
Gefeliciteerd @Leraje ! En fijn dat we t in dit groepje ook kunnen bespreken als het even niet alleen maar blijheid is.
@echo's Wauw wat een mooie echo's, fijn dat het bij iedereen goed gaat. Ik mag straks weer kijken @zwangerschap Ik snap dat sommige van jullie zo angstig zijn over de zwangerschap, gezien wat jullie hebben meegemaakt is dat okk niet niks. Zwanger zijn is ook heel heftig en die onzekerheid is gewoon killing. Ik ben pas echt gerustgesteld als het kindje in m'n armen ligt. Ik moet wel afkloppen, heb 2 hele gemakkelijke zwangerschappen gehad en ook bevallingen. Ik ben geen stress type, maak me eigenlijk niet zo snel druk om iets. Mijn klachten gaan echt op en af. Ene dag is er niks aan de hand. Andere dag zo ellendig als de pest.
Ja dat zeker wel. Alleen heel angstig voor herhaling, en dat is vervelend.. dan denk ik echt, waarom wilde ik dit in godsnaam nog een keer?
Ik heb behalve vermoeidheid ook nergens meer lat van, soms een dag dat ik me wat grieperig voel ofzo, maar geen misselijkheid meer, das wel fijn Ik denk dat ik pas ga "genieten " van het zwanger zijn als ik de kleine voel bewegen, dan word t voor mij pas echt ofzo Nu vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben haha Kan niet wachten tot vrijdag, dan heb ook ik duidelijkheid, Eindelijk! Heb mn vriend al gezegt dat als onze dochter vrijdag nogsteeds koorts heeft, hij dan maar thuis blijft, ik film het dan wel ofzo Voor nu hopen dat ie gewoon lekker mee mag