Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Wat ik had ingevuld is weg :p

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou idd.. dat ligt vreselijk dicht bij elkaar en t is idd een beetje een dubbel gevoel na t lezen van @Yviev haar berichtje zo vlak na elkaar.. :(

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh kakkies:roflmao: pas je t dan weer aan?:roflmao:
    Ik blijf er nou van af:rolleyes:

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Durven jullie al een beetje te fantaseren dames of nog niet?
    Hier heel voorzichtig lopen fantaseren over eerst een baby en dan een puppy (we hebben een heel oude hond, die toch ooit eens het loodje moet leggen en dan komt er ooit een nieuwe hond). Kindje en puppy die samen opgroeien <3

Kimm17 vindt dit leuk.
  5. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Onze hond was vorig jaar plots overleden en toen hebben we ook een puppy gekocht.

De jongste is van Mei 2020 en de puppy van. Sept 2020
    En hij is zoooo leuk met de Kids. Hun mogen echt alles doen en hij vind alles leuk.

Was mijn droom ook om ooit een baby en een puppy tegelijk te hebben en dat is toevallig uitgekomen:D

Leraje vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier komt er geen hond meer.
    In september onze golden op 7,5 jarige leeftijd moeten laten inslapen.. die pijn en verdriet willen wij nooit meer..
    We hebben nog 2 katten, dus nog 2x die pijn, en dan is t qua huisdieren klaar voor ons. :)
    En verder fantaseren nee dat doe ik niet, vind ik t nog te vroeg voor :)

7. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @M061987 Wij zijn ook gevraagd voor kerst wat uit te zoeken (is ieder jaar, we vieren met mijn familie kerstavond met ook cadeautjes, geen sinterklaas) en hebben besloten dat ook aan babyspulletjes te vragen. Wij zaten te denken aan wipstoeltje(s), een niet al te ingewikkelde. Maar wel gevraagd pas te bestellen na de termijnecho deze week.

Leraje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oh men mijn buik is nu al net zo groot als dat ik 20 weken zwanger was bij de vorige keren :roflmao:
    Ik kan dat niet lang meer goed verbergen op het werk als dat zo door gaat haha :p

Leraje, Kimmetjuh90 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Ik merk nog helemaal niks aan mijn buik! Ben ook nog niks aangekomen. Ben benieuwd wanneer dat een beetje gaat beginnen.

10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik ook niet hoor met 8 weken, denk dat dat heel normaal is, zeker bij 1e kindje. Mijn zusje en vriendinnen (eenlingen) vertelden van de week dat ze pas rond week of 11/12 echt wat begonnen te merken en zij zijn superslank.

Ik heb t zelf sinds week of 9 dat ik t voelde met mn hand boven schaambeen, maar denk dat dat komt door tweeling. Nu met bijna 11 is het echt zichtbaar (ondanks kilo's afgevallen trouwens, dus ook hier niet aangekomen nog).
    Was t bij jou al zichtbaar toen je eerder zwanger was?

Het komt vanzelf. Spannend zo he :)

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Ik verwacht het ook voorlopig nog niet nee. Ik ben savonds wel meer opgezwollen haha. Maar sochtends is de buik gewoon platter dan plat.
    Ik durf niet te veel boven schaambot te voelen want wil 'm niet pletten :roflmao:

Vorige keer groeide er niets zo hard dus dat kan ik helaas niet vergelijken.

Ik moet zeggen dat ik er ergens wel naar uitkijk, een dikkere buik, dan wordt het toch wat echter. Maar aan de andere kant ben ik zo blij met en trots op (ik ben best atletisch gebouwd door veel sporten) mijn lijf dat het zeer doet dat al je harde werk verloren gaat. Zeker omdat ik al weken niet kan sporten, niet eens wandelen, en dan voel je je toch al wat lomper in je lijf zitten.

12. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Vorige 2 zwangerschappen kreeg ik pas een buikje bij 20-23 weken.
    Daarvoor was ik nog gewoon helemaal plat :p

Gliss en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  13. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Wow!!! Haha! Dat is wel echt super laat!

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja ge, dan is het 'echter' ofzo. Ik denk dat ik dat ook zou hebben met eerste bewegingen.
    O zo herkenbaar! Ben ook een sporter en was superfit op moment van terugplaatsing. Nu ben ik echt een zoutzak. Sporten, zelfs een flinke wandeling is niet meer gelukt door alle misselijkheid en overgeven. Alleen nog in week 4/5 heb ik kunnen sporten.
    M'n baby's hebben ook gewoon mn spieren opgegeten. De verloskundige noemde ze 'de perfecte parasieten'.
    Hoop binnenkort in ieder geval weer flink aan de wandel te kunnen, misschien zwemmen ( beetje beperkt hier op platteland qua aanbod). Heb vorige week wel yoga gedaan, maar alles met mn hoofd onder hartniveau lukt niet, dus da's beetje beperkt. Vanaf 14 weken mag ik wel door naar het zwangerenklasje :)

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw

OMG mijn stiefzusje had dat ook! Die heeft maat XXS en is in loeistrakke trouwjurk getrouwd. 1,5 week later verging ze van de buikpijn door obstipatie. Echo erop: 21 weken zwanger.
    Ze had echt geen idee, nul kwaaltjee gehad en t was echt echt niet te zien. Pas bij 24 weken kreeg ze een buik. Kindje was klein (maar ouders zijn ook petite) maar met normaal gewicht geboren

Kimm17 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.919
    8.098
    113
    Wow dat is heel bijzonder! Dat zie je toch vaak bij meiden die wat iel gebouwd zijn hé, dat je het niet ziet. Ga ik geen last van krijgen :roflmao:

Overigens wel een andere vraag;
    Op de echo gisteren zag de echoscopiste twee gele lichamen, eentje links en eentje rechts. Zij zei dat het er mogelijk twee waren. Hebben jullie dat wel eens gehoord?

17. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja je kan een dubbele eisprong hebben gehad! En als je dan zwanger bent (ook van 1) dan blijven ze allebei bestaan.

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn buikje is echt een darmen buik nog:roflmao: savonds lekker bol, overdag plat :)
    Bij mn 1e kreeg ik na 20 weken wat buik (kon mn eigen kleding blijven dragen) bij de 2e was t met 7 weken tot 13 weken al een darmen buik, daarna begon echt t zwangere buikje te groeien.
    Nu gaan we t wel mee maken.

Qua kerst gaan we t wel zien, we vieren t elk jaar alleen met t gezin, mijn ouders gaan zowiezo niet positief reageren op deze zwangerschap, dat heeft zo z'n redenen.. dus ik ga hun beide gewoon via app t kenbaar maken na de termijnecho en dan zien we wel..

Kimm17 vindt dit leuk.
  19. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier nog geen babybuikje zichtbaar, maar er komt helaas wel steeds wat vet bij :( door die verrekte honger, ik kan dan echt niet niet iets eten... Maar eet dus teveel, zucht. Superirritant. Maar beter dan misselijk natuurlijk.

Deel Deze Pagina