Ik slaap ook slecht, maar dat deed ik al voor de zwangerschap Nu ben ik telkens heel moe, maar wel heel vroeg al wakker of midden in de nacht, en dan kan ik ook gewoon niet meer slapen.. Een poppende navel nooit gehad hier Maar die is ook misvormd
Heb wel iets kunnen slapen ja, wel af en aan. Bloeden is vannacht opgehouden, overgegaan in weinig donkerbruin oud bloed. Maar volgens mij zijn alle kwaaltjes weg dus ik heb er een hard hoofd in. Beide dingen los kan, maar samen is denk ik niet goed. We gaan dat zien straks.
Ik ook, maar ik ben heel verbaasd als r straks nog een hartje klopt.... Bloeden nog niet weg trouwens maar wel bruin.
@Leraje hoe laat mag je komen? Dat het gestopt is met rood en naar bruin is wel een goed teken… ik heb nog hoop! @Gliss ik heb de vorige keer ook met een voedingskussen geslapen ja, en hier en daar een extra kussentje. Dat werkt goed! Je kunt ook een body pillow proberen die zijn wat dikker. Afhankelijk van hoe groot je bent en hoe je graag slaapt. Ik ben ook een buikslaper met 1 been opgetrokken haha vond dat toen ook heel lastig dat dat niet meer kon. @M061987 ik probeer de pilletjes nog uit te stellen tot t moment dat t echt niet meer gaat, maar ik verwacht dat moment elk moment zeg maar. Hoe is t met jouw krampen? Ik heb vanmorgen (heel stom ik weet t) nog een digitale clearblue gedaan. Ik had op 14 dpo 2-3 en nu nog steeds 2-3… nu maak ik me weer zorgen had eigenlijk een 3+ verwacht. Was wel al naar de wc geweest vannacht om 4 uur en de urine van net was om 8:45. Weet niet of t daaraan ligt. Vannacht ook best wat krampen rondom m’n schaambot die ik wel herken als bandenpijn. Maar toch maak ik me dan ongerust of t niet weer menstruatiepijn is van een op komst zijnde miskraam. Ik heb er zo veel moeite mee dat ik nog ruim een week moet wachten op de eerste echo pffff heb ergens nog steeds t gevoel dat het onwerkelijk is en dat het toch weer mis zal gaan…
@DangerBlonde niet meer testen maar god ja wat snap ik je twijfel. En wat duurt het lang tot je echo. Ga je er nog een doen denk je met geconcentreerde urine of laat je het nu hierbij? Ik ben net naar de dokter geweest om toch urine in te leveren. Ik heb gelukkig geen klachten meer gehad, maar ik wil het risico niet nemen dat ik een blaasontsteking verwaarloos en een nierbekkenontsteking krijg, want dan heb je verhoogde kans op miskraam. Ze zag niks in urine maar omdat ik zwanger ben gaan ze het toch op kweek zetten. Volgende week uitslag. Verder kots ik de boel lekker onder, gisteren tijdens tandenpoetsen heel de wastafel ineens vol, vanmorgen bij de dokter, het gaat lekker. Ik voel me zo kut en ben er zo klaar mee! Maar aan de andere kant mag ik niet klagen want geen klachten is ook ruk.
Ik zal niet meer testen wachten wachten… @Leraje nog 6 minuten ik duim zo hard!!! @M061987 doffe ellende al dat overgeven… wilde de huisarts je daar niet nog wat anders voor geven? Wat moet jij je super klote voelen. Dikke knuffel! En je mag gewoon klagen want al dat overgeven is ook gewoon super kut. Punt.
Heb geen huisarts gezien, enkel assistente ik roep de hele dag FUCK MY LIFE hahaha. Ach. Over 7 maanden hebben we er hopelijk plezier van.
Ik zou niet meer testen meis, probeer vertrouwen te hebben in je lijf (Zegt degene die daar op t moment ook moeite mee heeft)
@Leraje Ik duim heel hard!!!! Hier gelukkig een goede dag vandaag. Nog niet misselijk geweest en heb het net op school verteld in de klas. Nou ja. Klas. Vier mede studenten, onze klas is niet zo groot
Hahaha ik herken dat zo goed van de vorige zwangerschap! Helemaal niet erg haha hoort er gewoon bij en dat mag ook gewoon. Merk dat ik sinds gisteravond ook misselijker ben dan eerst, vandaag ook weer. Dus het gaat de goede kant op hoop ik dan maar. En ik ga zeker ook nog heel veel vloeken hahaha! @Leraje en? Ik ben de hele tijd hier de pagina aan het refreshen
Haha jullie zijn schatten. Het zit gewoon nog goed dames, ik kan het bijna niet geloven. Ze deed een buikecho dus was nog wat lastig te zien, maar ze zei: "Ik zie volgens mij gewoon een hartje hoor". Moest beetje prutsen want baby wilde niet goed in beeld. Maar voor ze het hartje weer had gevonden, zagen we hem spartelen met z'n armpjes en schoppen met de beentjes! "Dat doen ze niet als het hartje niet klopt." Ik kwam huilend binnen van, volgens mij zit het niet goed. En weer huilen toen we dat zagen... Tot nu toe goed ontwikkeld. Placenta begon te vormen, navelstreng al zichtbaar. Ze dacht dat misschien voor de baarmoedermond was, want dat zou het bloedverlies kunnen verklaren. Gewoon toeval dat het samenging met verdwenen kwaaltjes, dus. Ze kon nog wat holtes zien waar ws. nog bloed in zat, dus zou nog wel meer kunnen bloeden. Maar alles zag er dus prima uit. De termijnecho van volgende week blijft staan (gelukkig). Ben zo opgelucht.