Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Nee niks over gehoord. Wel de kinkhoest vaccinatie
     
  2. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    W
    Wanneer moet je die nemen?
     
  3. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nee, ze kon het niet verklaren. Het zou het vleesboompje kunnen zijn, het zou de groei van de placenta kunnen zijn (als het te dicht bij/voor de baarmoedermond is), het zou de wisseling tussen placenta en gele lichaam kunnen zijn, het zou 'gewoon een bloeding' kunnen zijn. Dus ook maar afwachten tot woensdag weer.
    Het geeft wel weer een extreem onzeker gevoel, voel me beetje teruggegooid naar 'voor de eerste echo'. Maar als de echo woensdag goed is, dan ben ik al wel een stuk meer gerustgesteld. En hopelijk zijn die holtes met bloed dan minder geworden, dat zou ook geruststellen.

    (Mijn moeder had trouwens bij de zwangerschap van mijn broertje ook bloedverlies en heeft daar toen voor in het ziekenhuis gelegen. Dus wellicht is het ook iets genetisch bij onze baarmoeders of onze hormoonhuishouding oid. Al had ze bij de zwangerschap van mij nergens last van.)
     
  4. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Leraje pfff idd wat een boel opties van onzekerheid… knuffel! Hopelijk woensdag gewoon alles weer goed!

    @M061987 ook hier nog niet gehoord die griepprik, wel de kinkhoest vaccinatie idd met 22 weken.
     
    Leraje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  5. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dames even een heel persoonlijke vraag… hebben jullie gemeenschap nu in de eerste weken van de zwangerschap?
    Ik merk aan mezelf dat ik niet meer durf, vooral voor mezelf geen big O meer :oops:

    bij mijn eerste zwangerschap nergens last van en gewoon gedaan wat dat betreft. Bij de tweede de dag voor de miskraam… en de ochtend erna kreeg ik dus een miskraam.
    Ik weet vanuit verstand dat dat niet voor een miskraam kan zorgen als alles gezond is, en dat dat kindje waarschijnlijk niet gezond was. Maar toch heb ik nu enorme angst daarvoor.. ik wil wel graag haha ik bedoel heb ook m’n behoeftes. En m’n man ook uiteraard. Maar ben bang dat t straks weer een herhaling wordt van het mis gaan…
    Hoe voelen jullie je daarbij zo nu?
     
  6. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    Hier al 10 weken niks! Super zielig, maar we durven allebei niet :roflmao::roflmao:
    Vorige keer seks gehad en de dag erna bloeden, en daarna kwam de miskraam op gang. We hebben allebei een trauma!

    Maar daarnaast ben ik überhaupt te ziek dus ik mis het niet. Maar voor hem is het sneu hahaha. Kan hem helaas ook niet op andere manieren helpen, want ja, kotsen hé... :roflmao::roflmao::roflmao:

    Ach, hij moet maar geduld hebben, komt hopelijk het tweede trimester wel goed!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  7. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier al weken niet vanwege het kotsen. Maar hoop toch echt dat het binnenkort weer gaat gebeuren. Ben niet bang voor miskraam door seks. Vorige keren geen seks gehad en toen ging t ook mis. (1e keer niet van gekomen toevallig, 2e keer enorm beroerd door OHSS).
    Maar snap dat als je die associatie wel hebt, miskraam na seks, dat je dan niet zo goed durft.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  8. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier staat het nu ook op een laag pitje. Zo beroerd geweest afgelopen weken en ook even geen behoefte aan, ben vooral moe.... Komt wel weer, die periode heb ik bij de andere zwangerschappen ook gehad. En dat kwam ook weer goed.
     
  9. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn vriend wil altijd vaak, dus heb hem de afgelopen weken iets minder gegeven dan normaal haha. Soms was ik zo moe of misselijk dat ik echt geen zin had.

    Ik heb 2 weken na de punctie altijd het al meteen gedaan.
    Zelfs na de bevalling hebben we max 5 a 6 weken niks gedaan en daarna hield hij het niet meer :roflmao:
     
  10. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik had het de hele tijd wel, had juist ook veel zin! Maar nu met bloedverlies kan/wil het sowieso niet (het is nog niet helemaal weg, nog steeds bruinverlies), en ik moet zeggen dat ik nu eigenlijk ook niet goed meer durf mocht het bloed helemaal over zijn, want straks 'tikken we per ongeluk weer wat los'.
    GRRRRR. Echt ik HAAT dit bloedverlies haaathaathaathaat. Kom niet aan mijn seksleven grrrr.
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel lief van je meis!
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier nu ook even niets vanwege de continu buikpijn/kramp. Daarvoor wel nog :)
     
  13. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Haha ik droom zelfs over seks. Hopelijk bijna weer.

    Ze adviseren bij bloedverlies wel vaak om voorzichtig te zijn ivm infectiegevaar.
    Weet niet of dat bij 'onschuldig' bloedverlies in zwangerschap ook zo is, maar na mijn miskramen kreeg ik het advies te wachten tot t bloedverlies min 2 dagen gestopt was.
    Lostikken kan niet, die bocht kan je man niet maken anatomisch ;)

    P.s. jij hebt echt een mooie haarkleur! ♡
    En mijn man was blij met de chocolade;)
     
    Leraje vindt dit leuk.
  14. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha normaal wil ik ook wel goed wat :roflmao: maar nu pff t is niet dat ik geen zin heb maar durf gewoon niet. Misschien na de eerste echo wel.
    Ik vind het wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met angst :oops: ik gun jullie betere lakengymnastiek haha maar toch fijn dit.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  15. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    Ik wil de haarkleur zien!!
     
  16. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
     
    Leraje vindt dit leuk.
  17. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ja daarom durf ik ook niet zo goed meer!
    En haha ik bedoelde meer meer bloedverlies veroorzaken door misschien iets van een adertje te laten knappen ofzo. Ik heb wel vertrouwen dat hij de baby niet los tikt! :roflmao:

    En tx! Haha fijn :D
     
    Gliss en DangerBlonde vinden dit leuk.
  18. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    :roflmao:
    Misschien moeten we een keer een forummeet doen. Eentje met bolle buiken! (Als we allemaal zeg maar minstens 10% meer vertrouwen hebben ;)).
    Maar je mag ook via pb op WhatsApp :p
     
  19. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    Ik ben benieuwd, ik ga zoeken hoe ik pb moet sturen:roflmao::roflmao:
     
  20. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    *probeert nu heel hard een goede haar foto te zoeken*
     

Deel Deze Pagina