Ik stel me een tengere meid voor, met blonde halflange haren en een beetje hippie stijl (vraag me niet waarom ) Ben HEEL benieuwd wat er zo gaat komen in m'n inbox
op dit moment niet meer zo heel tenger, rood haar (maar wel beetje verbleekt met de jaren) en tamelijk gewone stijl haha. Maar met rood haar klopt die omschrijving wel voor tiener Leraje
Deden jullie vroeger nooit forum meetings? Was ik de enige nerd haha. We spraken dan in Utrecht af en iedereen reisde vanuit het hele land erheen. Gewoon treintje pakken vanuit Groningen of Eindhoven of Amsterdam
Nee nog nooit gedaan, ik lees t nu voor t eerst We waren saaie mutsen dan, lekker anoniem gebleven vanaf dinsdag heb ik een flex abonnement, dus dan kan ik makkelijker reizen, yessss!
Ik heb gedroomd dat de baby er al was, maar de kerstcadeaus waren er nog niet! Want ja, het is nog geen kerst. Ik had dus geen voedingskussen dus kon geen borstvoeding geven. Paniek in de tent.
Ik heb ook nooit een meeting gedaan. In mijn vorige uitgerekende datum groepje in 2017 is het ook eens ter sprake gekomen, maar toen de baby’s er eenmaal waren had iedereen het daar druk mee en bloedde het contact ook dood. Hebben we ook nog eens naar een Facebook groepje getild maar daar bleef t ook bij. Ik heb overigens ook geen Facebook meer sinds een jaar of 3. Had genoeg van al die onzin en reclame
Ik heb idd ook in een fb groepje gezeten, maar das niks voor mij joh Maar als we allemaal al goed zwanger zijn (rond 25 weken ofzo) dan zou een meeting nog best wel kunnen denk ik (daarna word t al lastiger gok ik zo..)
Haha ja dat zou wel kunnen. Ik hobbel een beetje achter jullie aan qua datum, maar alles kan zo lang iedereen zich goed voelt
Ik ben met een groep (niet van hier) uiteindelijk geswitcht naar whatsapp, en dat contact is nog heel intensief. Zou ze echt online vriendinnen noemen (en we zien elkaar ook met enige regelmaat, maar dan bijv. 1x per jaar). Maar dat zijn dus wel mensen die ik vanaf mijn zeventiende al online ken en ook rond die tijd voor het eerst fysiek ontmoette, dus.. jemig joh dat is al 20 jaar
@Leraje hoe gaat het met bloeden en ben je al begonnen aan de utro? Heb je nog info kunnen vinden hierover? Toch interessante materie.
Dank je wel lieverd, ja nou pijn word wel erger.. vraag me echt af wat t is.. vannacht niet van kunne slapen. Morgen middag hoop ik meer te weten..
Het is sinds vrijdag bruin (dus oud) bloed, steeds ietsje minder. Ondertussen is het bijna weg, al durf ik dat nauwelijks te typen. Ben gisterochtend met de utro begonnen. Kan niet wachten tot woensdag de echo weer... wil de hele tijd dat apparaat op m'n buik om te kijken
Nee ik staar mezelf echt blind heel de dag in mn onderbroek en elke keer als ik geplast heb of er al bloed te zien is.. maar behalve veel slijm niets.