Hier vandaag een rondje familie gedaan (wij wonen aan de andere kant vh land). Had kaartjes geschreven met ons goede nieuws. Was echt heel leuk na jaren teleurstellend nieuws. Iedereen reageerde zo lief, in tranen zelfs. Ze hadden t ons zo gegund, aah ♡ M'n oma was helemaal van slag, zei: ik slaap vanacht niet, zo opgetogen ben ik.
Wat lief! Hier weten nu ook de meeste mensen het. Man heeft het vandaag live aan aantal vrienden verteld, en aan anderen via app. Kreeg van één vriend enkel een duimpje omhoog als reactie Had ook niet heel veel anders verwacht maar moest er erg om lachen. Dat is toch geen reactie op dit nieuws
@M061987 hahaha dat is een beetje lauwtjes maar wel leuk dat jullie het gedeeld hebben! @Gliss echt heerlijk hè die reacties zo, dit is toch precies wat je gewild had @Kimmetjuh90 als het bij krampen blijft is er misschien niks aan de hand… ik heb ook nog steeds bijna elke dag menstruatiekrampen en dan ben ik ook de hele tijd aan het broekloeren geen bloed is goed! Toi toi toi morgen! Dames die al meerdere (verdere of voltooide) zwangerschappen hebben gehad: wanneer kregen jullie een buikje dit keer? Ik voel me toch een potje opgeblazen pfff.. als ik terug kijk naar de foto’s van m’n eerste buikje begon dat pas met 2,5-3 maanden een beetje. En nu heb ik hetzelfde buikje als met 2,5 maanden.. voelt alsof er daar binnen een meloen wil groeien, zo’n druk op m’n buik. Hele volksverhuizing van darmen daarbinnen.
Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik hier op ZP bij een uitgerekende datum groepje. Dat zijn echt mijn vriendinnen nu 5 jaar later Dagelijks veel contact, hebben al vaak elkaar gezien. Zelfs met de mama's alleen weekendjes weg. Echt zo leuk en dankbaar voor zo een groepje! Zonder hun was ik denk ik gek geworden van onzekerheid het eerste jaar met een baby We konden elkaar de hele tijd om tips en advies vragen als er iets aan de hand was. Denk dat wij hier nu ook echt een leuk groepje hebben!!
@Kimmetjuh90 Bah wat een stress.... Ik duim voor je morgen!!! @Buik Ik heb al wel echt een buikje, maar ja. Nummer 4 bij nummer drie had ik dat ook, maar dat bleef wel stabiel en pas vanaf 26 weken ofzo begon ik weer te groeien. @meeting Ik heb nog een groepje op Whatsapp van de vorige zwangerschap, en moet zeggen dat ik Whatsapp wel fijn vind. En wij meeten idd ook regelmatig! Ik had gisteravond spelletjesavond met twee vriendinnen, en had een foto op een puzzel laten drukken. Pakt m'n vriendin als eerst het stukje puzzel met het positieve stukje van de test dus was direct gillen en feliciteren enzo. Vandaag hele dag naar familie geweest, ik had de puzzel van gister en nog een tweede met de echo en die had ik door elkaar gegooid en heb ik m'n stiefmoeder laten maken. Had ze de eerste af (rompertje met testen en knuffeltje), kwartje valt niet. Ondertussen was m'n zoon aan het helpen met de tweede, maar die was best moeilijk, want die echo is veel zwart natuurlijk en geen duidelijke herkenbare vormen. Had ze die ook af, zegt ze, oh dit is een echo... M'n zwager zat naast me en die had het direct door, dus ik schuif de foto's naast elkaar voor m'n stiefmoeder.... En ineens viel het kwartje mijn oma en zusje waren er ook nog even, dus die weten het nu ook. Hier weet nu alle familie het, m'n lievelingstante kwam toevallig langs terwijl ik bij m'n stiefmoeder was dus die ook direct verteld en net toen we weer thuis waren belde ze, omdat ze bij m'n opa en oma was en heeft ze me even op luidspreker gezet. (Beide zijn ziek en natuurlijk boven de 70, dus gaan we nu even niet heen met de kinderen....)
Wat heerlijk die zwangerschapsaankondigingen en blije mensen!! @Kimmetjuh90 succes morgen! Duimen draaien dat het gewoon allemaal prima in orde is. Meeten lijkt me ook heel leuk! Van mijn vorige zwangerschap nog een groepje op whatsapp en daar is nog steeds dagelijks contact. Heel erg leuk!
Vandaag gesprek op m'n werk, zodat ze me met drie man sterk kunnen vertellen dat het belachelijk is dat ik niet even heb geïnformeerd of ze het wel redden op het werk terwijl ik met long covid thuis zat. Feest.
Kleine tip; luister vooral. Of ja, doe alsof je luistert laat ze praten. En praten. En praten. Geef pas op het eind jouw mening. Als dat er nog toe doet voor je gevoel dan. Wie weet is het 'probleem' kleiner dan je nu kan vermoeden!
Bij mn 1e kon ik heel de zwangerschap mn eigen kleren aan, en had ik een mini buikje op t einde. Bij mn 2e moest ik met 10 weken al zwangerschapskleding dragen, en had ik vanaf 7 weken al een darmen buikje. En nu ook al een darmen buik vanaf 7 weken, en ik draag nu al zwangerschapsbroeken. Ja, en nu nog maar hopen dat er even gekeken word... Dank je wel meis.. Dank je wel meis, ik hoop t ook...
Jeetje.. op dit termijn kwam ik erachter dat ik zwanger was van mn oudste dochter in 2010, bizar Heb om 14:40 pas de afspraak dus nog even geduld.... ik hoop echt dat ze niet moeilijk gaat doen...