Ik wil wel graag moeders voor moeders doen, juist om iets terug te kunnen doen voor vrouwen in het fertiliteitstraject. Ik heb alleen beetje traumatische ervaring met MVM want toen ik bij iui een positieve test had op 14dpo had ik me meteen gemeld en ivm dreigende lockdown kwam ze 3 dagen daarna al. Toen was de test die ze meenam test al lichter aan t worden en kort daarna kreeg ik de miskraam. Zat ik daar met mn kannen en babydekentje.. Dus bij 2e zwangerschap met bloeding 16 dpo en daarna een wekenlang dramaverhaal dat eindigde in opgewekte miskraam bij 9+3 bij niet-vitale zwangerschap heb ik me niet gemeld. Ik ga me denk pas melden bij goede echo 6+5 als ik het dan zie zitten en zij het nog zinvol vinden
@Gliss Ja dat snap ik wel dat je dan aarzelt! Ik vind het dus ergens ook wel gek om nu al aan te melden, terwijl het nog zo spannend is of het blijft plakken! Heb je alles geregeld en dan zit je daar... Ik denk dat ik ook wacht tot na de echo
Zwanger na MMM - uitgerekend in mei/juni/juli 2022 Ledenlijst * Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger (eenling) na ICSI 3 tp 11+12 * Gliss - 33 jaar - 1e kindje - zwanger na IVF 2 TP 8 * Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje - Zwanger ICSI TP 1 * Enigma - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI-D * Mamavandave - 34 - 4e kindje - zwanger na 2 rondes letrozol * Tinsel - 27 - 2e kindje (eerste zwangerschap) - Zwanger na ICSI 3 TP4 Uitgerekende datum * Enigma - o.b.v. IUI: 22-05-2022 * Droomwens79 - o.b.v. terugplaatsing: 31-05-2021, o.b.v. ziekenhuis: 01-06-2021 * Tinsel - o.b.v. tp: 09-06-2022 * Mamavandave - o.b.v letrozol: 10-06-2022 * Gliss - o.b.v. terugplaatsing: 12-06-2022 * Kimm17 - o.b.v. tp: 16-6-2022 Afspraken * 8 okt - Gliss - bloedprikken schildklier en antistoffen * 13 okt - Droomwens79 - echo 2 ziekenhuis * 13 okt - Gliss - overleg internist ivm schildkliermedicatie * 19 okt - Droomwens79 - echo 3 kliniek * 21 okt - Tinsel - eerste echo * 22 okt - Gliss - vitaliteitsecho kliniek 6+5 * 25 okt - Enigma - stollingsarts * 29 okt - Kimm17 - eerste echo ZH * 03 nov - Gliss - vk echo 8+3 * 24 nov - Gliss - vk termijnecho en ibtake 12+3 Geslacht kindje Droomwens79 - onbekend Gliss - Onbekend Kimm17 - Onbekend Enigma - Onbekend Mamavandave - onbekend Tinsel - onbekend
Nu reageerde ze wel heel leuk aan de telefoon. Ik begon met ik had vanmorgen een positieve zwangerschaps test Nu krijg ik 29 okt al een eerste echo, beetje vroeg maar de biometrist is 3 weken op vakantie erna en ze hebben geen vervanging en om dan 3 weken extra te wachten vonden ze ook niet leuk voor mij.
Zwanger na MMM - uitgerekend in mei/juni/juli 2022 Ledenlijst * Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger (eenling) na ICSI 3 tp 11+12 * Gliss - 33 jaar - 1e kindje - zwanger na IVF 2 TP 8 * Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje - Zwanger ICSI TP 1 * Enigma - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI-D * Mamavandave - 34 - 4e kindje - zwanger na 2 rondes letrozol * Tinsel - 27 - 2e kindje (eerste zwangerschap) - Zwanger na ICSI 3 TP4 * Veganmil - 31- 2e kindje zwanger na iuid traject Uitgerekende datum * Enigma - o.b.v. IUI: 22-05-2022 * Droomwens79 - o.b.v. terugplaatsing: 31-05-2021, o.b.v. ziekenhuis: 01-06-2021 * Tinsel - o.b.v. tp: 09-06-2022 * Mamavandave - o.b.v letrozol: 10-06-2022 * Gliss - o.b.v. terugplaatsing: 12-06-2022 * Veganmil - 12-6-2022 * Kimm17 - o.b.v. tp: 16-6-2022 Afspraken * 8 okt - Gliss - bloedprikken schildklier en antistoffen * 8 okt - Veganmil uitslag zkh bloedwaarden * 13 okt - Droomwens79 - echo 2 ziekenhuis * 13 okt - Gliss - overleg internist ivm schildkliermedicatie * 19 okt - Droomwens79 - echo 3 kliniek * 21 okt - Tinsel - eerste echo * 22 okt - Gliss - vitaliteitsecho kliniek 6+5 * 22 okt - veganmil - vitaliteitsecho * 25 okt - Enigma - stollingsarts * 29 okt - Kimm17 - eerste echo ZH * 03 nov - Gliss - vk echo 8+3 * 17 nov - intake en echo vk * 24 nov - Gliss - vk termijnecho en ibtake 12+3 Geslacht kindje Droomwens79 - onbekend Gliss - Onbekend Kimm17 - Onbekend Enigma - Onbekend Mamavandave - onbekend Tinsel - onbekend veganmil - onbekend
Ik ben er niet aan toe gekomen om te bellen. Maandagochtend maar!!! Ben heel benieuwd wanneer ik dan mag!
Zwanger na MMM - uitgerekend in mei/juni/juli 2022 Ledenlijst * Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger (eenling) na ICSI 3 tp 11+12 * Gliss - 33 jaar - 1e kindje - zwanger na IVF 2 TP 8 * Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje - Zwanger ICSI TP 1 * Enigma - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI-D * Mamavandave - 34 - 4e kindje - zwanger na 2 rondes letrozol * Tinsel - 27 - 2e kindje (eerste zwangerschap) - Zwanger na ICSI 3 TP4 * Veganmil - 31- 2e kindje zwanger na iuid traject Uitgerekende datum * Enigma - o.b.v. IUI: 22-05-2022 * Droomwens79 - o.b.v. tp 31-05-2021, o.b.v. ziekenhuis: 01-06-2021 * Tinsel - o.b.v. tp: 09-06-2022 * Mamavandave - o.b.v letrozol: 10-06-2022 * Gliss - o.b.v. tp: 12-06-2022 * Veganmil - 12-6-2022 * Kimm17 - o.b.v. tp: 16-6-2022 Afspraken * 13 okt - Droomwens79 - echo 2 ziekenhuis * 13 okt - Gliss - overleg internist ivm schildkliermedicatie * 19 okt - Droomwens79 - echo 3 kliniek * 21 okt - Tinsel - vitaliteitsecho * 22 okt - Gliss - vitaliteitsecho kliniek 6+5 * 22 okt - veganmil - vitaliteitsecho * 25 okt - Enigma - stollingsarts * 29 okt - Kimm17 - vitaliteitsecho zkh * 03 nov - Gliss - vk echo 8+3 * 17 nov - ?? - intake en echo vk * 24 nov - Gliss - intake vk en termijnecho 11+3 Geslacht kindje Droomwens79 - onbekend Gliss - Onbekend Kimm17 - Onbekend Enigma - Onbekend Mamavandave - onbekend Tinsel - onbekend veganmil - onbekend
Jaaa waren prima langs de curve! Toen ik de uitslag hoorde (van de huisarts) dacht ik al wel oke dit is goed maar toch sta ik dan weer twee dagen straks wat de arts van het zkh daar weer niet van zou vinden. Toch net niet goed genoeg of wat dan ook. Maar gelukkig niet aan de orde. Op naar de 22e idd Gliss!
Zo, ik ben weer bijgelezen! Begin weer een beetje op te krabbelen dus lekker forum aan het bijlezen nu. @moedersvoormoeders Ik twijfelde ook heel erg, maar heb me na de positieve echo maandag toch maar aangemeld. Er staat nog een doosje pregnyl in de koelkast en die bleef me maar verwijtend aankijken Had er geen zin in, moet al zoveel overgeven en dan die vieze flessen erbij, een dreumes die rondloopt waardoor ik sowieso al nauwelijks in mijn eentje naar het toilet kan, chauffeur de vorige keer die paar keer een klein hekje open liet staan waardoor de hond weggelopen was enz. Maar ja, goed doel hè Dus nu wel aangemeld en met mezelf afgesproken dat het heus niet erg is als ik eens iets niet opvang. Ze waren nog wel blij met mijn aanmelding trouwens. Ook al ben ik dan 'al' meer dan 7 weken. Afspraak bij de gyn is ook geregeld nu. Woensdag mag ik voor de intake!
Zwanger na MMM - uitgerekend in mei/juni/juli 2022 Ledenlijst * Droomwens79 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger (eenling) na ICSI 3 tp 11+12 * Gliss - 33 jaar - 1e kindje - zwanger na IVF 2 TP 8 * Kimm17 - 28 jaar - 3e kindje - Zwanger ICSI TP 1 * Enigma - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI-D * Mamavandave - 34 - 4e kindje - zwanger na 2 rondes letrozol * Tinsel - 27 - 2e kindje (eerste zwangerschap) - Zwanger na ICSI 3 TP4 * Veganmil - 31- 2e kindje zwanger na iuid traject Uitgerekende datum * Enigma - o.b.v. IUI: 22-05-2022 * Droomwens79 - o.b.v. tp 31-05-2021, o.b.v. ziekenhuis: 01-06-2021 * Tinsel - o.b.v. tp: 09-06-2022 * Mamavandave - o.b.v letrozol: 10-06-2022 * Gliss - o.b.v. tp: 12-06-2022 * Veganmil - 12-6-2022 * Kimm17 - o.b.v. tp: 16-6-2022 Afspraken * 13 okt - Droomwens79 - echo 2 ziekenhuis * 13 okt - Gliss - overleg internist ivm schildkliermedicatie * 13 okt - Enigma - intake gyn * 19 okt - Droomwens79 - echo 3 kliniek * 21 okt - Tinsel - vitaliteitsecho * 22 okt - Gliss - vitaliteitsecho kliniek 6+5 * 22 okt - veganmil - vitaliteitsecho * 25 okt - Enigma - stollingsarts * 29 okt - Kimm17 - vitaliteitsecho zkh * 03 nov - Gliss - vk echo 8+3 * 17 nov - ?? - intake en echo vk * 24 nov - Gliss - intake vk en termijnecho 11+3 Geslacht kindje Droomwens79 - onbekend Gliss - Onbekend Kimm17 - Onbekend Enigma - Onbekend Mamavandave - onbekend Tinsel - onbekend veganmil - onbekend
Ik vind die utrogestan zo een vreselijke zooi... Elke keer als ik dat gebruik krijg ik na 1.5 week een infectie down under..... Word er echt moedeloos van. En om antibiotica te vragen terwijl het zo pril is vind ik ook weer niks. Maar word er wel gek van Iemand van jullie dit ook ? Of ben ik weer de pechvogel hiermee haha
Met mij ook goed vandaag! Gisteren zware dag gehad; vanaf donderdagavond (+nacht) veel buikpijn gehad, slecht geslapen en dan ging vrijdag bijna hele dag door. Ik dacht echt: het is afgelopen. Dus veel spanning, ondanks dat ik zoveel mogelijk afleiding zocht door bezig te blijven, veel buiten. Pas toen ik rond 18.00 even in bed ging liggen met kruik (ik lig dus echt nooit overdag) nam het wat af en ging de avond beter. Vanmorgen opgestaan zonder pijn en tot op heden gaat t goed. Wat darmkrampjes na het eten, maar goed te doen. Ben zoveel blijer en ontspannen vandaag. Hele dag lekker buiten geweest, meegedaan aan zeilwedstrijden en nu voor de kachel Ik heb trouwens echt zere tieten en slapeloosheid (heel vroeg wakker, 4.30/5.00 ofzo steeds en dan niet meer slapen). Morgen 5 weken! Hoe gaat het met jou?
Ai denk pechvogel. Geen infecties ofzo maar ik vond het altijd zo'n goor spul +3x per dag mn wekker ervoor zetten. Vond t verschrikkelijk, vooral met veel sporten enz. Ik gebruik nu voor het eerst crinonegel, zo'n verademing. 1x per dag gel met applicator inbrengen (voor slapen). Geen afscheiding, geen wekker. Ideaal. Enige nadeel is eigen bijdrage.
J Ja dat is rotspul. Infecties heb ik nooit gehad overigens. Tot wanneer moet je dat gebruiken? Ook 12 weken? @Enigma fijn dat je weer een beetje bent opgekrabbeld. Een zwangerschap is zwaar genoeg. Krijg je woensdag ook een echo? En blijf je bij de gyn trouwens? Geen vk? @Gliss vervelend meid dat je steeds het gevoel hebt dat het is afgelopen. Het is wss ook bijna niet voor te stellen dat het ook goed kan gaan na je eerdere ervaringen. Tot nu toe heeft die buikpijn nog niet tot bloed oid geleid toch? Dan klinkt het toch alsof het echt bij de zwangerschap hoort. Had je de vorige keren ook zo’n buikpijn? 5 weken in de pocket vandaag he Hier gaat het wel Oke. De vermoeidheid doet zn intrede. Gisteren had ik met afvegen een beetje bloed, was een wondje, maar ik realiseerde me dat op dat moment niet en ik schrok zo. Had meteen die miskraam weer op mijn netvlies. Durfde niet meer naar de wc (maar toch steeds willen checken weetjewel). Niets aan de hand dus, maar was wel even van slag. Verder voel ik wel wat kleine dingetjes, niets heel erg, mag wel iets meer, alleen wel mijn stuitje al. Hoop dat mijn bekken het vol blijven houden.