Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat t nu @mamavandave ?

Hier ook grote Friends fan by the way ;)

mamavandave vindt dit leuk.
  2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja het is ook heel fijn hoor, als alles gewoon goed blijft gaan!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu @mamavandave ? Bloedverlies is altijd spannend, hopelijk mag je even langskomen om te laten checken.

Ik voel me een klein beetje mens weer. Uitdrogingsverschijnselen zijn eindelijk wat minder, lang leve de sonde. Ik krijg er wel vooral water door, dus qua voedingsstoffen blijft het wat achter, maar het was wel even nodig dat vocht. Kon niet eens meer nadenken en nu begint eindelijk de mist weer een beetje op te trekken uit mijn hoofd. Had eigenlijk allang weer opgenomen moeten worden in het ziekenhuis, maar ja, was een beetje eigenwijs :|
    Voor de rest kan ik nog helemaal niks, maar zo fijn om gewoon weer een beetje een helder hoofd te hebben.

Kimm17 vindt dit leuk.
  4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat goed te horen, elk stapje vooruit is er 1! Hopelijk ben je in de opbouwende fase nu!

5. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook echt. Al weet ik ook dat het nu gewoon door het water/de sonde komt. Maar hé zolang ik die sonde erin kan houden komt er vocht binnen, dus elke dag is er een! Ben elke keer als ik overgeef weer bang dat ik het kreng eruit kots. Heb een gigantische haat/liefde verhouding met die sonde :roflmao: Wil niks liever dan eruit met dat ding, mijn neus doet pijn, mijn keel ligt open, mijn lijf probeert steeds hem eruit te werken, geen stap kunnen zetten zonder hele zooi mee te slepen. Maar aan de andere kant... door die sonde kan ik nu thuisblijven en hoef ik niet opnieuw opgenomen te worden. En hoef ik even niet meer te eten of te drinken. De druk is er nu wel even af.

Gliss vindt dit leuk.
  6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Jemig, wel echt súperheftig hoor... heel veel sterkte, al is het fijn dat je je nu erdoor wel fitter voelt. Het lijkt me wel superklote, zo'n ding in je neus.

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    14u controle bij de vk!

Gliss, Splitijsje, Kimm17 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wat fijn! Hopelijk gewoon alles goed, geen gedoe ;)

9. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Eens, ik zou ook bang zijn dat ik m alleen maar eruit kots

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoe was het bij de vk?

Leraje vindt dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.916
    8.088
    113
    Lieve @Enigma wat fijn te lezen dat het ook maar ietsjes beter gaat!
    En lieve @mamavandave ik hou mijn hart vast op het moment vanwege de tijd die al verstreken is sinds je afspraak. Ik hoop dat er niks aan de hand is, je het gewoon kneiterdruk hebt en helemaal vergeet op je telefoon te kijken!

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    #1852 mamavandave, 11 dec 2021
    Laatst bewerkt: 11 dec 2021
    Oh sorry lieve dames!!! In dit geval geen bericht goed bericht, we moesten direct na de echo kinderen optrommelen en door naar schoonzusje en zwager voor verjaardag neefje!

Hartje gezien en gehoord, en baby begon ook nog lekker te bewegen. Met baby is dus niks aan de hand. Waar het bloed dan vandaan komt, geen idee.... Kan van het hoesten komen, of omdat ik gisteren zulke zware dozen heb getild. Echt zwaar zwaar. Dat doen we dus sowieso niet weer. Vk zei wel, op deze termijn, als je drie goede echo's hebt gehad met kloppend hartje en beweging is de kans echt heel klein dat er nog iets mis gaat. Als er meer bloed/helderrood bloed komt moet ik even weer bellen. Dan moet ik naar de gyn zodat ze mijn baarmoedermond even kunnen checken. Ze ging er dus niet eens vanuit dat het dan alsnog iets met de baby is.

Wel super leuk om de baby even te zien. Zo mooi, alles zit er aan, vingertjes, teentjes. Maagje, hersentjes konden we zien... Zoals het nu lijkt zitten alle ledematen er in elk geval aan :) vk nam ook echt de tijd, maar zo compleet al, echt zo mooi om te zien! Ze vond het zelf ook wel erg leuk, was wel even spannend, want ze had het hartje niet direct in beeld, maar toen dat duidelijk was heeft ze dus uitgebreid even alles bekeken. Ze zei, wij zien natuurlijk eigenlijk nooit een kindje op de echo bij deze termijn (zij doen alleen termijnecho's in de praktijk). Dus dat vond ze zelf ook wel even leuk en interessant ;)

DangerBlonde, Enigma, Leraje en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Trouwens wel weer placenta voor helaas, jammer genoeg....

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn om te horen!!

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.916
    8.088
    113
    Gelukkig!

16. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ze heeft ook direct alle controles gedaan, want ik had maandag afspraak, dus ze zei dat kan nu ook wel direct. Hoef je maandag niet terug te komen :roflmao:

Gliss vindt dit leuk.
  17. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah handig! Heel fijn dat alles goed was, en leuk om de baby te zien <3

18. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Daar ben ik dus ook elke keer bang voor. Kans is ook reëel hoor, dus elke dag dat ding blijft zitten is mooi meegenomen. Kreeg wel tip nu van thuiszorg dat ik hem af mag knippen als ik hem uitbraak zodat ik niet hele eind nog door neus hoef te halen. Had ik zelf niet aan gedacht, maar is wel fijn idee dat niet dat hele eind slang dan weer door mijn neus hoeft :D

@mamavandave wat heerlijk om te lezen dat alles goed was!!

19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    *doet 14 weken dansje

De baby's zijn nu zo groot als een hamster met een zonnebril (goed om te weten), of een peer of een avocado of een kiwi, het is maar welk boek/welke app je bekijkt.

20. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wow dat is eigenlijk al zo groot!

Deel Deze Pagina