Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Je hebt al een aardig buikje :) . Gaat dat vlugger bij een 2e of 3e zwangerschap? Bij mij begon ie met een week of 20 pas flink te groeien. In week 25 was ik pas 3,8 kg aangekomen. Gevoel zegt dat het nu vlugger gaat.

2. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Kletskous82 mijn ervaring is het toch te proberen los te laten en deze zwangerschap niet met de andere te vergelijken. Je hebt pech gehad en nu staat het geluk gewoon aan jullie kant!

@Krv heel veel succes maar vooral plezier met de echo vandaag!!! Hopelijk zien ze een mooie knipperlichtje daar :)

Kletskous82 vindt dit leuk.
  3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Dankjewel @Saartjee!! Ik denk dat het nog te vroeg is om een vruchtje/hartje te zien, maar ik zal al gerustgesteld zijn als er een vruchtzakje zichtbaar is.

Kletskous82 en Saartjee vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.641
    27.296
    113
    Vrouw
    Ja na de 1e hebben mijn buikspieren t op opgegeven dus dan zie je het ook eerder. Baarmoeder zit ook al direct onder de navel dus groeit ook gewoon sneller. Ik ben nog steeds lichter dan met 4 weken zwangerschap (had al normaal bmi dus t is geen ramp). Ik groei in buik maar niet in gewicht. Wel fijn, dit keer groeit de kleine zoals t nu lijkt normaal. De 2e groeide echt te snel en had toen zoveel echo's, ze waren bang voor zwangerschapsdiabetes en ben eerder ingeleid....
    Zou fijn zijn als deze zwangerschap rustiger gaat. T is al stressvol genoeg en zo onwijs beladen.

Ik hoop dat de tijd voor jou vlot gaat...dat je maar snel voorbij de 25 weken mag zijn.

5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, we hebben een goede echo gehad! Het zit mooi in m’n baarmoeder. Vruchtzakje kwam exact overeen met de termijn.

Kletskous82, Saartjee en SJD1988 vinden dit leuk.
  6. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    YES! Gefeliciteerd :D:thumup:

Krv vindt dit leuk.
  7. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Prachtig gefeliciteerd!!!!
    Volgens mij zie ik daar een mini vruchtje hoor onder je dooierzakje. Duimen voor een hartje de volgende keer!

Krv vindt dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Jaaa ik dacht het zelf stiekem ook, m’n man zag het ook al! Dankjewel lieverds. Ben zo, zo blij!

Saartjee vindt dit leuk.
  9. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Krv dit is in elk geval een mooie start! Wanneer is je volgende echo? Misschien een kleine tip. Wellicht ben je geïnteresseerd in een verloskundige die aan miskraam begeleiding doet. Ik mocht zelf tot de 13 weken wekelijks terugkomen voor een echo en geheel kosteloos.

10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Wat een goede tip, ik heb het echt getroffen met een hele fijne praktijk die me onwijs goed steunen en begrijpen. Ik mag 29 november weer terug. Als ik me zorgen maak mag ik bellen en krijg ik een extra echo.

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.641
    27.296
    113
    Vrouw
    Ziet er heel mooi uit!

Krv vindt dit leuk.
  12. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Geweldig dat het goed is. En fijn dat de verloskundige je goed begeleiden. Toch fijn als je ze kunt bellen als je even onzeker bent ofzo.

Krv vindt dit leuk.
  13. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    We zijn vandaag voor het eerst een babywinkel ingegaan. Het voelt echt zo raar om te doen. Maar denk toch dat ik volgende week na de geslachtbepaling een kinderwagen maar ga kopen met een black friday sale. Of denken de ervaren mama's dat dat te veoeg is?

Kletskous82 en Krv vinden dit leuk.
  14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de kinderwagen net voor de 20 weken gekocht. De babykamer was ook vrij vroeg af en achteraf was ik daar blij mee omdat ik niet veel meer kon doen door ernstige bekkeninstabiliteit.

15. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Vond ik ook raar de eerste keer in zo'n winkel. Wij hebben de eerste keer ook gewacht tot de geslachtbepaling. Ik zou zeker gebruik maken van de Black Friday deals. Ik kan je nog iets aanraden. Tenminste als je een merk kinderwagen en bijvoorbeeld een maxi cosi wil kopen. Bij prenatal op de site kun je een afspraak met personal shopper maken en dan krijg je flinke korting in de vorm van cadeau bonnen. Geloof zelfs 25%. Wij zijn eerst alles gaan uitzoeken van te voor en toen ineens besteld. Had ik zeker 400 euro voordeel van. Hier blij dat ik veel met groen heb gedaan. Kan nu voor een jongen maar ook een meisje. Heb nu voorlopig alles met plastic ingepakt. Dus rond de 24 weken hoef ik het alleen uit te pakken.

16. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.388
    2.177
    113
    Vrouw
    Hier een foto maar toen was het pas half klaar.

Bijgevoegde bestanden:

Krv vindt dit leuk.
  17. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Ik had wel een merk wagen in mijn hoofd en die hebben we gisteren uit geprobeerd. Denk dat we die zaterdag na bet geslacht gaan bestellen. Goede tip van de prenatal dan ga ik voor het bestellen eens even praten of het goedkoper kan dan wat we hebben gevonden:p

Wat een mooie kamer, mijn hart breekt ervan als ik dat zo zie. Maar alle vertrouwen voor jullie dat het straks heel goed zal aflopen

18. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Nou we hebben onze kinderwagen gehaald. Er gaat nu echt een flinke angst door mij heen alsof ik de boel aan het jinxen ben. Maar we hebben het gewoon gedaan en over 6 weken kunnen we het verwachten :)
    @Kletskous82 thanks voor de prenatal tip. Ik had de wagen elders met een hele goeie aanbieding gezien (denk echt een webfout) en heb het bij hun voor hetzelfde bedrag gekregen.

Krv vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.641
    27.296
    113
    Vrouw
    Bij de 1e kocht ik met 9 weken al de kinderwagen.

Nu heb ik niets nodig. Alles is er wel. Kom alleen in de babyzaak als t wel een meisje is :roflmao:

Pff misselijkheid sucks. Ben er zo klaar mee. Kon wel tegen de muren aanlopen gister van wanhoop.

20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.641
    27.296
    113
    Vrouw
    Prachtige kamer ♡ zo verdrietig dat jullie 1e kindje daar geen gebruik van kon maken :( vind je het ook moeilijk om op die kamer te komen?

Deel Deze Pagina