Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Heb nog niet eerder meegeschreven hier, zag het topic pas net. Ken wel een aantal uit de mei groep haha.

    Hier zwanger van de 4de, alle 4 ICSI. Eerste 1 punctie, 5de tp, 2de nieuwe punctie en tp 6, derde 2 nieuwe puncties en tp 8 en deze is een cryo van de vorige punctie nog, 2de tp!

    En na 3 jongens , nu zwanger van een meisje!
     
    SJD1988 en Krv vinden dit leuk.
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Dankjewel!!! ❤️

    @2jongensmama van harte welkom hier!! We zijn met een klein maar fijn clubje.
     
    2jongensmama vindt dit leuk.
  3. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws wat fijn!!! Hartstikke gefeliciteerd!! Op naar de laat de eerste trimester snel voorbij gaan zenuwen!!
     
    Krv vindt dit leuk.
  4. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Leuk dat je je toevoegt! Volgens mij zitten we allemaal in de mei groep, maar het is wel fijn een kleinschalige voor de niet vanzelfsprekende zwangerschappen.
    Hoe voelt het om straks minder testosteron in huis te hebben? :p
     
    2jongensmama vindt dit leuk.
  5. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Nog niet te geloven haha. Ik geloof überhaupt nog nauwelijks dat ik zwanger ben :roflmao:
     
  6. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Wat een stilte in de groep. Hoe gaat het met iedereen? Een beetje uit te houden het wachten naar de volgende echo?

    Heb een vraagje he aan de ervaren moeder. Eerste keer baby voelen hoe voelt dat eigenlijk? Ik voel zo af en toe op een dag plopjes in mijn buik, maar ik twijfel of dat nou een baby is of mijn darmen :p het is een heel gek gevoel
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    wat jij omschrijft klinkt als baby :)
     
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja dit klinkt zeker wel als de baby! Het zal steeds duidelijker worden.

    Hier gaat alles goed, misselijkheid valt dit keer heel erg mee gelukkig. Ik ben wel ongeduldig aan het aftellen naar de volgende echo ja, nog even volhouden.

    Hoe gaat het met jullie?
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Volgende week 20 weken echo. Ben mentaal wat rustiger na autopsie verslag van papa. En daardoor minder extreme stress en omdat die extreme stress af is genomen ben ik moe. Nee MOE. Hele lijf is van slag ook. Buik groeit goed, baby voel ik elke dag ♡
    Namen bedenken zorgt voor ruzie tussen man en mij. Drama!
     
    Krv vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    8 weken al! Wat goed zeg :D
     
  11. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Krv nog 30 te gaan. Heel fijn om te horen dat de misselijkheid momenteel weg is. Gun het je van harte om vanaf nu niet meer misselijk te zijn en lekker slecht slapen door een te dikke buik :)!
    Wanneer was je volgende echo ookalweer?

    @GroeneBomen heel fijn om te horen hoe het nu met je gaat om alles wat er heeft gespeeld. Dus het is een gezellig danstfeestje daar in je buik Heerlijk!
     
    Krv vindt dit leuk.
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wow, alweer de 20 weken echo in zicht voor jou @GroeneBomen. Goed om te lezen dat je wat rustiger bent nu, hoewel ik me voor kan stellen dat er nog veel verdriet is. Hopelijk vinden jullie snel een leuke naam! Wij hebben al een jongensnaam, ben benieuwd of we die kunnen gebruiken of toch een meisjesnaam moeten zoeken haha.

    @Saartjee ja echt zo fijn! Begin ook al echt weer een buikje te krijgen, zo leuk. Hoe voel jij je? Hebben jullie al een naam? Ik mag volgende week vrijdag weer, ben zo benieuwd en dan gaan we daarna wat vrienden op de hoogte brengen.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  13. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    @Bonusmamadriepuntnul, dit is de groep die ik bedoelde. Je bent hier van harte welkom om mee te schrijven na de spannende tijd in de MMM.
     
    Bonusmamadriepuntnul en SJD1988 vinden dit leuk.
  14. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Die propjes klinken inderdaad als baby @Saartjee ;) Hoe lager, hoe groter de kans dat het je baby is i.p.v. darmen want die schuiven steeds meer naar boven :p

    Hier verder ook weinig nieuws! Over anderhalve week de 20 weken echo, voel de kleine zo goed als iedere dag wel een aantal keer en m'n buik groeit al behoorlijk :D
     
    Krv vindt dit leuk.
  15. Bonusmamadriepuntnul

    27 feb 2022
    638
    804
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal, even moeten gaan zoeken waar de MMM voor stond, maar dat vind ik wel goed gevonden :roflmao:

    Ik zit momenteel in het zwarte gat na de MMM... Morgen 1e echo op 7 weken.
    Vind het zo spannend. Buiten pijnlijke borsten en zware vermoeidheid merk ik helemaal niets anders. Hoop zo erg dat er morgen een kloppend hartje te zien is!? :rolleyes:
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Welkom welkom!

    Heel spannend! Ik duim voor je :D
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik vind het soms best een raar idee, de laatste keer dit. Definitief het kinderwens hoofdstuk afsluiten. Ene kan fijn maar aan de andere kant heeft dit zoveel jaar van mijn leven zo beheerst. Nadenken over anticonceptie: sinds 2014 niets meer gebruikt. Zo gek idee! Dat je t ineens wil voorkomen om zwanger te raken.
     
  18. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Super spannend die eerste echo! Hoe laat mag je morgen? Ik duim voor een mooi hartje en hoewel het je onzeker maakt, is het ook wel fijn om relatief makkelijk door het eerste trimester heen te rollen.
     
  19. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja, dat lijkt me ook heel gek!! Een spontane zwangerschap is hier 100% uitgesloten maar ik ben zo klaar met die menstruaties. De pil wil ik echt niet meer. Heel rigoureus maar ik heb er al over nagedacht om mijn baarmoeder te laten verwijderen. Puur door de klachten die ik nog steeds heb/had door de niche. Zo irritant om 2 weken per 4 weken te bloeden.. echt niet leuk meer. Maar dan wil ik uiteraard wel echt zeker weten dat er geen kindje meer komt dus zal pas over een paar jaar zijn. Ik probeer nu maar echt te genieten van de zwangerschap want ik verwacht wel dat dit de laatste keer is. Ik trek het echt niet om weer 3 jaar of langer bezig te zijn. Nu 2 keer (meer dan) 3 jaar over gedaan, wat een ellende.

    Ben je er al uit wat je zou willen qua anticonceptie?
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Om over de miskramen maar te zwijgen :| nee bedankt. Ik voorkom t hierna allemaal met liefde. Ik heb werkelijk geen idee! Ik denk eerst maar de minipil. Jammer idd dat de menstruaties niet gelijk stoppen met t einde vd kinderwens. Ik heb altijd erg last van hormonale migraines. Rustig 4x in de maand als ik mazzel heb. Maar ja de baarmoeder eruit helpt daar niet voor. Eierstokken eruit is wel heel heftig... en gelijk in de overgang.

    1 voordeel... als de jongste geboren is zal ik 38 zijn of net niet: maakt ook minder vruchtbaar die leeftijd.
     

Deel Deze Pagina