Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Hoera! Wij zijn zwanger na de MMM!

Uitgerekend
    Mei
    4 mei: Groenebomen (37 jaar) - 3e kindje
    13 mei: SJD1988 (34 jaar) - 2e kindje
    19 mei: Saartjee (31 jaar) - 1e kindje ICSI
    27 mei: Wabisabi (34 jaar) - 2e kindje

Juni

Juli
    18 juli: Krv (31 jaar) - 2e kindje
    27 juli: Bonusmama3.0 (31j) - 1e kindje

Afspraken:
    09-12: SJD1988 - controle vk
    12-12: Wabisabi - pret/geslachtsecho
    13-12: Groenebomen- 20 wk echo
    14-12: Saartjee - controle vk
    16-12: Bonusmama3.0 8 wkn echo, is er nog een kloppend hartje?
    16-12: Krv - intake vk + echo
    19-12: SJD1988 - 20 wkn echo
    22-12: Saartjee - 20 wkn echo
    28-12: Krv - termijnecho

Totaal aantal zwangeren (6)

Verrassingsbaby tot de bevalling (0)

Nog onbekend / te vroeg (3)

Jongen (3)

Meisje (0)

Schrijf je mee? Voeg jezelf dan toe aan het lijstje. Leuk als het lijstje gaat groeien. Vergeet je de aantallen onderaan niet aan te passen? Dan is dat ook meteen in één klap overzichtelijk qua cijfers. Vergeet als laatste [QUOTE ] & [/QUOTE ] niet weg te halen.

2. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Hier al spijt dat ik niet voor de afspraak op dinsdag heb gekozen. Gisteren echt een :confused: dag, niet misselijk maar gewoon niet in m'n doen, raar gevoel de hele dag en doodmoe zzz, zzz, zzz ik heb precies nooit voldoende geslapen heb me echt vooruit moeten slepen de hele dag. En savonds een verjaardagsfeestje geskipt omdat ik echt doodop was. Vannacht veel liggen draaien, ga dringend opzoek moeten naar een goede fisio ofzo, heel m'n nek en schouders zitten al helemaal vast. Ben normaal een buikslaper, maar met de pijnlijke borsten lukt dat niet meer :( heb nog geen andere goed houding gevonden :$
    Vandaag wat actiever, het was van de moetes maar uiteindelijk wel voldaan.
    Broek die ik 2 weken geleden kocht voor het koude weer waar nog een beetje ruimte op zat en rek in zat kreeg ik vandaag niet meer toe :eek: en mijn conditie is ook helemaal niets meer waard. Was zo buiten adem. En nu weer goed moe natuurlijk... Wachten tot vrijdag duurd nog zo lang, probeer er n9g wel steeds in te geloven, maar heb er toch veel moeite mee. Zo'n tweestrijd. *zucht*

Krv vindt dit leuk.
  3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Heel veel succes en plezier morgen! ❤️

Qua spanning gaat het gelukkig wel goed maar wel echt heel veel zin in vrijdag. Helaas pas om 17 uur de afspraak dus zal een lange dag worden haha. Ik wil wel vragen of ze eerst een echo wil doen voordat we de intake bespreken. Anders kan ik me toch niet concentreren denk ik. De laatste dagen weer behoorlijk misselijk maar over het algemeen voel ik me heel goed (en vooral intens dankbaar en gelukkig).

@Bonusmamadriepuntnul je zou altijd nog even kunnen bellen als je het niet trekt! Verder klinkt het wel erg zwanger allemaal hoor! ❤️

Wabisabi vindt dit leuk.
  4. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Wabisabi veel plezier morgen! Deel je het geslacht ook met ons?
    Ben benieuwd of er dan een eerste meisje bij komt :p

Ik ga het morgen bekend maken aan de rest van mijn groep op werk. Vind het ook wel erg spannend. Buik wordt steeds moeilijker te verbergen zal wel stuk makkelijker maken met kleding uitkiezen :p

Wabisabi en Krv vinden dit leuk.
  5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ahh spannend @Saartjee! Veel plezier ook! Ik ga het dinsdag vertellen aan 3 collega’s waarmee ik aan een groot project werk.

Wabisabi vindt dit leuk.
  6. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Ook spannend hoor. Dan is het echt officieel echter ofzo. Uiteindelijk is het ook netjes om aan te geven denk ik. Je collega's zijn er toch wel de dupe van als je op een vervelend tijdstip naar de verloskundige moet.

Voor mij is dat namelijk wel de rede. Om niet geheimzinnig te doen over mijn 'priveafspraakjes' :p

7. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Ik ga deze tijdens onze overleg op tafel leggen. Conclusie mogen ze zelf leggen. Is wel een duidelijke bekendmaking toch? IMG20221212080745.jpg

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Super leuk!!! Dat slaan ze vast niet af!

Saartjee vindt dit leuk.
  9. Wabisabi

Wabisabi Actief lid

6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Thanks meiden! Vanavond de echo, ben zo benieuwd!! Net even hartje geluisterd en die doet het gelukkig nog ;) Als ik naar het lijstje hier kijk wordt het idd tijd voor een meisje erbij, we gaan het zien..

Klinkt behoorlijk zwanger @Bonusmamadriepuntnul ! Succes met het aftellen naar de echo..

@Saartjee wat leuk! Wordt het allemaal weer echter van. Veel plezier morgen!

@Krv wat klink je heerlijk positief, fijn zeg!

Krv, Saartjee en GroeneBomen vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Yum!!!!

Saartjee vindt dit leuk.
  11. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    @Wasabi fijn dat je het als goed aanziet, dat maakt me met momenten wel rustiger om zo'n dingen te horen. Nog nooit zwanger geweest... Dus weet het ook gewoon allemaal niet, vandaag last van lage rugpijn en het gevoel dat ik rond waggel als een eend :rolleyes: komt deels ook wel door het sporten van gisteren, heb echt rustig gedaan, maar had een paar weken stilgelegen i.v.m. het weer en andere afwezigen... De draad terug oppikken was wel ff pittig :roflmao:

Wabisabi vindt dit leuk.
  12. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Dag dames!

Gefeliciteerd allen met goed nieuws :) Ben via een andere groep bij dit forumonderwerp uitgekomen, leuk dat dit er is! Ik heb zoveel mogelijk van jullie berichtjes terug gelezen.
    Zelf ben ik in maart uitgerekend na een ICSI traject en zou ook graag meeschrijven hier als dat mag :) niet helemaal de juiste periode maar zie geen groepje van die tijd.
    Hier ook een jongetje op komst sluiten mooi aan bij de rest van de dames haha.

13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Hoi @Wijntje31 welkom hier! Ik heb jouw verhaal ook gevolgd in het andere ivf topic. Hoe gaat het met je? Voel je je goed?

14. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Hey @Wijntje31 welkom in de groep! Uiteraard is t geen enkel probleem dat je uitgerekende datum eerder of later is. Het is al een kleine groep.

Wat veel jongetjes worden het! Leuk!

@Wabisabi heb jij je echo al gehad? Nou ben benieuwd of jij de testosteron gekte gaat verbreken :p

Wijntje31 vindt dit leuk.
  15. Wabisabi

Wabisabi Actief lid

6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Jaaaaa er komen wat oestrogenen tegen al dat testosteron hier, een meisje op komst!!!

16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Wabisabi vindt dit leuk.
  17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Wabisabi!! Eindelijk een meisje hier haha.

Wabisabi vindt dit leuk.
  18. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd wat leuk!!!

Wabisabi vindt dit leuk.
  19. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Dank je! Gaat inmiddels gelukkig weer wat beter. Voel me eigenlijk nog heel goed, op wat beginnende bekkeninstabiliteit na. En slapen wordt ook steeds uitdagender haha.
    Beetje hectisch geweest na de 20 weken echo, inmiddels zijn alle genetische afwijkingen uitgesloten en is het gewoon vette pech dat de niertjes niet goed zijn. Ene kant is gelukkig zo goed als bijgetrokken, andere kant alleen maar slechter geworden. De kans is groot dat onze kleine man met 1 functionerend niertje door het leven gaat. Over 3,5 week weer een controle echo om te checken hoe het ermee gaat. Vorige week laatste controle gehad en gelukkig voldoende vruchtwater dus de niertjes (of 1 vd 2) werken voldoende vooralsnog. Het blijft spannend maar vooralsnog geen paniek. En hij trappelt nog altijd lekker rond en ligt netjes op de curve qua groei :) Sta er positief in!

Krv vindt dit leuk.
  20. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Hoera! Wij zijn zwanger na de MMM!

Uitgerekend
    Maart
    14 maart: Wijntje31 (32 jaar) - 1e kindje ICSI

Mei
    4 mei: Groenebomen (37 jaar) - 3e kindje
    13 mei: SJD1988 (34 jaar) - 2e kindje
    19 mei: Saartjee (31 jaar) - 1e kindje ICSI
    27 mei: Wabisabi (34 jaar) - 2e kindje

Juni

Juli
    18 juli: Krv (31 jaar) - 2e kindje
    27 juli: Bonusmama3.0 (31j) - 1e kindje

Afspraken:
    09-12: SJD1988 - controle vk
    12-12: Wabisabi - pret/geslachtsecho
    13-12: Groenebomen- 20 wk echo
    14-12: Saartjee - controle vk
    16-12: Bonusmama3.0 8 wkn echo, is er nog een kloppend hartje?
    16-12: Krv - intake vk + echo
    19-12: SJD1988 - 20 wkn echo
    22-12: Saartjee - 20 wkn echo
    28-12: Krv - termijnecho
    06-01: Wijntje31 - 30 wkn echo (controle nieren)

Totaal aantal zwangeren (7)

Verrassingsbaby tot de bevalling (0)

Nog onbekend / te vroeg (3)

Jongen (4)

Meisje (0)

Schrijf je mee? Voeg jezelf dan toe aan het lijstje. Leuk als het lijstje gaat groeien. Vergeet je de aantallen onderaan niet aan te passen? Dan is dat ook meteen in één klap overzichtelijk qua cijfers. Vergeet als laatste [QUOTE ] & [/QUOTE ] niet weg te halen.

Deel Deze Pagina