Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Wijntje31 oh wat een heftige periode moet je ondergaan. Je hebt vast een sterk mannetje daarbinnen die zal het uitstekend gaan doen.

@GroeneBomen jij je 20w echo vandaag erg spannend en veel plezier met het spieken naar je mannetje

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @Saartjee hoe reageerden je collega’s?

@Wijntje31 heel heftig allemaal en kan me voorstellen dat het ook flinke zorgen oplevert. Heel fijn om te lezen dat je er zo positief in staat! ❤️ Ik hoop met je mee dat de echo over 3.5 week goed is. Bekkeninstabiliteit sucks, lukt het je om rust te nemen? Mijn bekkeninstabiliteit verbeterde uiteindelijk toen ik vervroegd met verlof ging omdat ik toen pas echt goed rust kon nemen.

3. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Veel van hun wisten van ons geschiedenis af. Die waren erg blij voor ons. Natuurlijk wordt ik sinds vandaag wel een paar keer gepest, maar dat heb je als de meeste mannen zijn :p

Krv vindt dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Hier ook een mannenwereld, heerlijk! Wat leuk zeg.

5. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    @GroeneBomen hier ook de laatste. Heel bizar, al meer dan 10 jaar staat het leven in het teken van zwanger worden, zijn, medische behandelingen en miskramen. Raar dat dat straks over is. Hier is de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil. Ik ga ook geen anti conceptie nemen. mochten we in die 0,0001% vallen, dan is het welkom. Ik wil alleen geen puncties ed meer.

@Wasabi super leuk een meisje!! Hier ook een meisje, na 3 jongens, geloof ik nog steeds niet. Wat een heftige zwangerschap heb jij zeg, jemig. Fijn dat het toch wat beter lijkt te gaan.

@KVR heb je vrijdag weer echo? Die eerste weken zijn zo ontzettend pittig spannend en onzeker. Langzaam kruip je eruit.

@Saartjee fijn dat ze goed reageren. En plagen mag toch, ik werk ook in een mannenwereld , hoewel, mijn werk is echt een mannenwereld, maar ik voer mijn werk uit in de zorg, daar ook veel vrouwen.

@Bonusmamadriepuntnul wat fijn een kloppend hartje! De meting is eigenlijk ook heel mooi, scheelt nauwelijks met je termijn. Hier meten ze ook altijd een paar dagen te weinig of teveel. (of de ene keer te weinig en de andere keer teveel). Ik wilde zeggen, maak je geen zorgen, maar ik weet hoe ik was, dat doe je toch wel. Je mag vrijdag weer? Spannend, aftellen!

@Wijntje31 ohh jemig, wat een rollercoaster en wat heftig dat 1 van de niertjes niet goed is. Is de andere wel echt goed of is daar ook nog spanning om? he , super rot voor je. Heb je al een ellendig traject achter de rug, blijf je nu nog veel zorgen houden. edit: ik lees nu dat ze dat goed in de gaten houden en dat vooralsnog het goed werkt.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik voel de kleine nu af en toe, dat is zo fijn! Nog een week tot de 20 weken echo, dat is dan wel weer erg spannend. De andere jongens kijken er enorm naar uit en gelukkig in deze drukke maand veel afleiding. Vanavond ook even hartje luisteren.

6. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Hoera! Wij zijn zwanger na de MMM!

Uitgerekend
    Maart
    14 maart: Wijntje31 (32 jaar) - 1e kindje ICSI

Mei
    4 mei: Groenebomen (37 jaar) - 3e kindje
    13 mei: SJD1988 (34 jaar) - 2e kindje
    14 mei: 2jongensmama (39 jaar) 4e kindje
    19 mei: Saartjee (31 jaar) - 1e kindje ICSI
    27 mei: Wabisabi (34 jaar) - 2e kindje

Juni

Juli
    18 juli: Krv (31 jaar) - 2e kindje
    27 juli: Bonusmama3.0 (31j) - 1e kindje

Afspraken:
    09-12: SJD1988 - controle vk
    12-12: Wabisabi - pret/geslachtsecho
    13-12: Groenebomen- 20 wk echo
    13-12: 2jongensmama - controle vk
    14-12: Saartjee - controle vk
    16-12: Bonusmama3.0 8 wkn echo, is er nog een kloppend hartje?
    16-12: Krv - intake vk + echo
    19-12: SJD1988 - 20 wkn echo
    21-12: 2jongensmama - 20 wkn echo
    22-12: Saartjee - 20 wkn echo
    28-12: Krv - termijnecho
    06-01: Wijntje31 - 30 wkn echo (controle nieren)

Totaal aantal zwangeren (8)

Verrassingsbaby tot de bevalling (0)

Nog onbekend / te vroeg (3)

Jongen (4)

Meisje (1)

Schrijf je mee? Voeg jezelf dan toe aan het lijstje. Leuk als het lijstje gaat groeien. Vergeet je de aantallen onderaan niet aan te passen? Dan is dat ook meteen in één klap overzichtelijk qua cijfers. Vergeet als laatste [QUOTE ] & [/QUOTE ] niet weg te halen.

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.642
    27.296
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend spannend. Wel enigszins geruststellend dat het geen geheel genetische afwijkingen zijn gevonden. En dat de kleine genoeg groeit nu en plast. Zou geweldig zijn als beide nieren het blijken te doen :) kunnen ze pas na de geboorte zien?

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.642
    27.296
    113
    Vrouw
    20 weken echo was helemaal top. Duurde wel lang. Moest 2x van de bank af om te springen. Hartje kreeg ze maar niet goed in beeld om alles goed te meten zeg maar. Echo duurde ruim een uur de hele echo.

Mijn longen zijn niet oke nu. Huisarts durft ook niets verder te doen qua nog meer medicatie (ze heeft wel mij beluisterd etc) dus morgen moet de longarts kijken.

Saartjee vindt dit leuk.
  9. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Idd, vrijdag echo...
    Qua symptomen is het hier nog wel aanwezig, hoop gewoon op een beter resultaat vrijdag...

10. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @GroeneBomen wat een goed nieuws gefeliciteerd!! Zo te horen een eigenwijs ventje. Alleen maar prettig lijkt me om extra lang naar hem te mogen kijken :p

@Bonusmamadriepuntnul probeer nou gewoon positief te zijn. Je afgelopen meting zegt helemaal niks en er is niks om je zorgen over te maken. Vrijdag zul je gewoon een goede echo hebben!

Hier lichtelijke positieve zenuwen weer naar de controle van morgen. Ik heb er ook erg veel zin in om hem even te horen :).
    16709490698258077945243084452467.jpg
    En ik kon me weer niet inhouden vandaag :p ik hoop echt dat hij al zijn kleding straks wel kan aantrekken:p

Krv en GroeneBomen vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.642
    27.296
    113
    Vrouw
    @Saartjee schattig!! ♡
    nou ik was er wel op een bepaald moment een beetje klaar mee. Ook omdat je toch wat ongeruster wordt omdat ze het maar niet in beeld kreeg. En omdat focus op hartje lag, zie je ook niet veel kindje meer. Een zwevende kaak hooguit :roflmao:

12. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Ik doe m'n best om positief te zijn. Maar voel me vooral onzeker, en de momenten dat ik me niet onzeker voel liggen m'n darmen in de knoop en voel ik me brak... En moe...

Mijn vriend heeft al 3 grotere kinderen uit een vorige relatie en ik vroeg hem, hoeveel kleding heb je nodig, en die zei, 2 outfits per dag... Als ze eens teruggeven of een overlopende pamper hebben... Dus dan hangt het er in mijn ogen vanaf hoe vaak je wil gaan wassen :roflmao: ik zei direct, dan mag ik 28 setjes voorzien :p
    Maak veel zelf, vandaar...;)

13. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

Krv vindt dit leuk.
  14. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Ik ben vooral erg lui, als het aan mij lag werd elke outfit na dragen weggegooid :p
    Dus nu het liefst 1x per week zijn kleding wassen.

Je onzekerheden zijn echt meer dan logisch. Een zwangerschap via de MMM is ook niet niks en het laatste wat je wilt is nog een keer een poging. Het enige wat ik ervan heb geleerd zelf is dat het zonde was van mijn energie al die onzekerheden en stress. Een zwangerschap is iets moois en we hebben er recht op om er vanaf dag 1 van te genieten!

Krv en Bonusmamadriepuntnul vinden dit leuk.
  15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @2jongensmama ja vrijdag weer een echo!! Ik heb gisteren zelf het hartje kunnen vinden dus dat stelt me erg gerust.

@Bonusmamadriepuntnul succes morgen!! Hoe laat mag jij? Ik pas om 17 uur.

@Saartjee wat schattig! Ik ga dit keer niet teveel kopen in de kleinste maten, mijn zoon was echt groot en overal snel uitgegroeid. En nog steeds trouwens haha. Ik vind het nu sowieso lastig wat ik allemaal aan wil schaffen qua kleding, baby komt in juli dus als we weer een warme zomer hebben dan is het ook zonde van de ongedragen kleertjes. Ik heb een hele wintergarderobe van m’n zoontje maar daar heb ik nu weinig aan haha.

@GroeneBomen zo fijn dat alles goed is! ❤️

GroeneBomen vindt dit leuk.
  16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.642
    27.296
    113
    Vrouw
    Krv vindt dit leuk.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.642
    27.296
    113
    Vrouw
    Ik ben op de helft :o: ik kan nu aftellen :D

SJD1988, 2jongensmama en Krv vinden dit leuk.
  18. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Ja ik vond het ook echt moeilijk. Heb een paar dunne vestjes. De dikke kleding heb ik in een 6 tot 9mnd maat gehaald. Dan zitten we in de winterperiode.

@GroeneBomen heerlijk nog maar een paar daagjes! Wij volgen binnenkort ook!

Krv vindt dit leuk.
  19. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Ik ook pas om 17u...
    Dat is dan echt tesamen :)
    Maar nog veel te lang wachten!!
    Hoopzo hard dat ze nu wel goed kunnen meten en dat het hartje nog klopt...
    *fingers crossed* Spannend!!

Krv vindt dit leuk.
  20. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @Krv @Bonusmamadriepuntnul veel plezier vanavond! Altijd weer erg spannend en leuk zo een echo moment.
    En wat fijn om te horen dat je een hartje hebt gevonden, dat is echt zeldzaam zo vroeg in de zwangerschap

Hier een flinke griep en koorts te pakken. Ik heb nog nooit koorts gehad :p
    Voel de kleine wel regelmatig blij dat hij er niks van merkt

Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina