Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wij hebben een mooie termijnecho gehad, kindje loopt 3 dagen voor op de daadwerkelijke uitgerekende datum.

Gemeten op 11+4 maar uitgerekende datum blijft natuurlijk hetzelfde.

We zijn zo blij!

2. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws gefeliciteerd!!!!!

Krv vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Krv vindt dit leuk.
  4. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Wat super mooi ❤️

Krv vindt dit leuk.
  5. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Meiden! Een hele goede jaarwisseling gewenst. Een mooiere afsluiter kan het niet zijn met de wonders die in onze buikje groeien. Een MMM is niet niks en ik ben erg blij voor ons dat we het jaar goed mogen afsluiten:) geniet ervan, niet te hard gaan met de alcoholvrije champagne vanavond:p

2jongensmama en Krv vinden dit leuk.
  6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat een einde van het jaar, dit had ik een jaar geleden echt niet durven dromen.. ❤️❤️

Allemaal een heel fijne jaarwisseling en geniet van deze bijzondere oud en nieuw! Ik ben heel benieuwd naar m’n alcoholvrije bubbels haha.

2jongensmama en Saartjee vinden dit leuk.
  7. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Hopelijk hebben jullie allemaal een goeie jaarwisseling gehad! Wij wel, al nog steeds een 'kater' ervan (moe!!!).

We zijn ook op vakantie , heel gezellig en super vermoeiend haha.

Ik begin de kleine meid steeds vaker te voelen. Zo fijn!! Al kijk ik nog steeds uit naar de controles. Volgende week weer hartje luisteren.

Krv vindt dit leuk.
  8. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Dag lieve dames.

Alle geluk voor het nieuwe jaar gewenst! Op naar onze mooie wondertjes! Ik ben even een beetje afwezig geweest. Lekker de kerstdagen gevierd met de families en daarna op vakantie. Nog 2,5 dag genieten in het zonnetje. Wel even schakelen van alle winterkleding naar rond paraderen met een zwangere buik in je bikini. Buik groeit ook echt hard nu! Helaas wel hele slechte nachten door de pijn in mijn heup van het liggen. Lijkt steeds erger te worden, terwijl ik juist het idee had dat het door de oefeningen van bekkenfysio en de behandeling van manueel therapeut goed geholpen was. Geukkig overdag geen last van. Alleen wat pijn aan mijn billen van het strandbedje, maar dat is een luxe probleem haha.

hoe is het met jullie? Ik zie gelukkig allemaal goed nieuws voorbij komen. Mooie echo’s en de klachten die er zijn kijken wat te verbeteren :) goedzo! Lekker doorgroeien die kleintjes van ons! Hebben jullie ook nog een beetje vrij ?gehad) rond de feestdagen? Zet hem op allemaal!

9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk allebei, lekker op vakantie! Ik ben sinds vlak voor kerst vrij, maandag weer beginnen met werken. Ik zie er een beetje tegenop omdat ik last heb van m’n bekken, nu gaat het nog aardig met lekker veel rust nemen. Maar een uur zitten op een stoel is al niet prettig meer. Verder gaat het hier heel goed, de 12 weken vandaag bereikt. Ik vermoed zelf dat ik weer zwanger ben van een jongen, volgende week 13 weken echo en week erop geslachtsbepaling dus dan weten we het.

Geniet nog lekker van jullie vakantie!! Gelukkig schijnt hier de zon ook weer, maakt de wereld meteen een stuk mooier. Liefs.

2jongensmama vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Man had geen vrij dagen meer. Alles opgegaan aan medische zaken, rouwverlof en 3 week in de zomer :(

11. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
  12. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Wat balen dat je zo veel last hebt van je bekken, heb je een baan waarbij je ook veel moet zitten? Is het vooral met zitten of ook op andere momenten klachten?
    Fijn dat het verder goed gaat! Belangrijke mijlpaal bereikt alweer met 12 weken. Hopen op een mooie 13 weken echo :) Waarom denk je dat je zwanger bent van een jongetje?

Thanks, het was heerlijk! Donderdagavond teruggekomen en gisterenochtend meteen de 30 weken echo. Daar gelukkig positief nieuws gekregen. Niertjes zijn stabiel :) voldoende vruchtwater en de kleine man groeit goed. Dus we kunnen er weer even tegenaan.

13. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Helaas! Hopelijk bouw je snel weer wat dagen op en kun je ook een beetje ontspannen. Bedoel je met medische zaken het traject ook? Want mag toch hopen dat je daarvoor ziekteverlof in hebt kunnen zetten?

14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    #414 Krv, 7 jan 2023
    Laatst bewerkt: 7 jan 2023
    @Wijntje31 wat fijn dat de echo goed was!! Krijg je nu nog een vervolgecho?

Ik weet het niet, een voorgevoel. We gaan het zien over iets meer dan een week. Alles is welkom uiteraard!

Ik heb net de uitslag van de nipt binnen, alles goed ❤️ Op naar de 13 weken echo maandag!

En ja, ik heb een zittend beroep. Eigenlijk geeft op dit moment alles klachten, behalve liggen.

2jongensmama, cvdv87 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Nee ik werk niet. Mijn man was door de dagen heen... medische dingen mbt onze 2e. Ziekenhuis en doktersbezoeken of dat hij thuis moest blijven wegens ziekte van mij en kinderen. Dat is geen vakantiegevoel

16. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Oei dat wordt dan nog een hele uitdaging. Ben je al bij de bekkenfysio en al minder aan het werk? Mooi nieuws van de nipt! Op naar de echo en ben benieuwd of je voorgevoel klopt :) veel jongetjes in de groep!

Wij hebben maandag een afspraak bij de gynaecoloog dan zullen we daar denk ik meer
    over horen. Degene die de echo maakte heeft ook nog even een berichtje gestuurd naar de kindernefroloog, misschien dat we nog een keer een belafspraak hebben met hem. Ze kunnen nu toch niet zoveel doen dus denk dat we hooguit nog een echo krijgen om het vruchtwater te checken. Nierfunctie weten ze pas na de geboorte met zekerheid iets over.

Krv vindt dit leuk.
  17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @GroeneBomen zo zuur van zijn vakantiedagen! Zeker geen vakantiegevoel.

@Wijntje31 ik loop inderdaad bij een bekkenfysio en ik verwacht inderdaad weer deels in de ziektewet te komen, even aankijken volgende week! Ik hoop dat alles goed is met jullie kleintje ❤️

Wijntje31 vindt dit leuk.
  18. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Dat klinkt inderdaad niet als een vakantiegevoel! Balen zeg! Blijf het stom vinden dat er niet een regeling is voor de partner mbt vrije dagen / verlof voor het medische traject.

19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Vind ik ook. T is niet dat een kind zelf naar t ziekenhuis kan :|

Hielp ook niet mee dat de oudste gelijk al met kerst ziek was en de jongste daarna. Die krabbelt nu pas weer wat op. 2 weken thuis opgesloten met zieke mopperige kinderen mwah ik ken leukere dingen

20. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Gisteren bleek mijn cervix 3mm en een beetje open, dus binnen 24u al stukken slechter. Ik heb in het UZ Gent ook direct een cerclage gekregen, omdat onze kansen daarmee beter zijn dan afwachten. Grootste risico was dat ze de vruchtzak zou raken, maar deze prachtige arts heeft mijn baarmoedermond zelfs naar 11mm zonder schade kunnen brengen. Ik ben heel erg dankbaar dat we er op tijd bij waren en dat Gent ons kon helpen. Nu hoop en bid ik voor het allerbeste :)

Ik haal ook veel kracht over vele succesverhalen die ik online lees over noodcerclages

Deel Deze Pagina