Zwanger na MMM UD mei/juni/juli 2023

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wabisabi, 24 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Haha zelfde hier :p
    Lopen we nog niet eens zo ver uit de pas met jou @GroeneBomen :roflmao:
     
    Wabisabi vindt dit leuk.
  2. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Zo was onze laatste zwangerschap ook geëindigd. Iets na de 11 weken was ons geteste baby overleden op het moment ook dat ik progynova aan het minderen was. Ik kan me niet voorstellen dat het daardoor komt maar na 12 weken stoppen zit me toch lekkerder
     
  3. Wabisabi

    Wabisabi Actief lid

    6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Wat verdrietig dat jullie dat ook hebben moeten meemaken, en dan ook nog eens bij een al getest embryo.. hopelijk mogen we allebei nu gewoon de 40 weken aan gaan tikken!
     
  4. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Daar gaan we vanuit ;)
    Hoe voel jij je?
     
  5. Wabisabi

    Wabisabi Actief lid

    6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Erg beroerd nog door de misselijkheid, overleefstand is voorlopig nog wel aan. Buik groeit wel, dat geeft een beetje vertrouwen!

    Hoe voel jij je?
     
  6. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Mijn symptomen waren met 9 weken weg. Heel af en toe komt de misselijkheid terug. Wel een opluchting maar ook erg eng. Hadden gisteren weer een echo, mini was lekker aan het bewegen dat geeft weer even een week rust aan mijn hoofd :p
     
    Wabisabi vindt dit leuk.
  7. Wabisabi

    Wabisabi Actief lid

    6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Vandaag gelukkig weer een goede echo gehad, met een trappelend en zwaaiend kindje! Mogen komende spannende weken zelfs elke week een echo. Ook al geeft iedere echo enorm veel spanning, we gaan er wel gebruik van maken. Wil niet onnodig (als het mis is met de zwangerschap) lang door blijven lopen met deze zware misselijkheid, dus het liefst zo snel mogelijk weten of het wel of niet goed zit. En spannend is het komende tijd toch wel :rolleyes:
     
  8. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @Wabisabi dat is wel heel fijn dat dat zo kan, voor m’n gevoel ben ik nu echt het eerste trimester aan het “overleven” tot de 13 weken echo :rolleyes: En fijn ook dat jullie gisteren een goede echo hadden :thumup::D
     
    Wabisabi vindt dit leuk.
  9. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw

    Heel fijn om te horen dat jullie een goeie echo hebben gehad. We gaan uit van een prachtig gezond kindje zometeen!!
    Wij hebben aankomende woensdag de termijnecho. Doodsbang ben ik ervoor, de vorige keer was het rond deze termijn misgegaan
     
    Wabisabi en GroeneBomen vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Spannend, sterkte met afwachten nog en ik duim voor je
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    @Wabisabi heb je ook hg weer?



    Ik heb de 13 weken echo morgen. Vandaag de eerste verjaardag gehad zonder papa... god wat dubbel. Geweldig om mijn kind zo te zien genieten maar tegelijkertijd ook tranen bij mij en mam... papa genoot zo van verjaardagen en van de jongens...
     
  12. Clau86

    Clau86 Lid

    30 okt 2022
    6
    3
    3
    Vrouw
    Hoihoi
    Ik kon beter hier aansluiten werd me verteld
    Wij zijn begin oktober begonnen met onze 2e icsi ronde na 4 mislukte tp. Nu heb ik na 7 dagen savonds getest.... ervan uitgaande dat deze negatief zou zijn net als de vorige keren. Alleen tot mijn verbazing wad deze licht positief..... nu ben ik dus al 2 dagen smorgens aan t testen (heel slecht van me) en deze zijn iedere ochtend steeds duidelijker. Mag donderdag eigenlijk pas testen, maar kan ik ervan uitgaan dat we zwanger zijn?...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SJD1988 vindt dit leuk.
  13. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Morgen hebben we de termijnecho. Ik ben echt zo zenuwachtig voor. Hoe gaat het met de rest van jullie meiden!

    @Clau86 gefeliciteerd en welkom in de groep! Leuk en erg spannend. Je hebt een hele mooie test voor zo een vroege termijn. Op naar een mooie baby over 9 maanden!
     
    Kimberley92 en Clau86 vinden dit leuk.
  14. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Ik wil me hier ook aansluiten. Overigens wel erg bang dat het alsnog mis gaat. Ik heb ik bijna geen symptomen op wat gespannen borsten na. Komt dat bekend voor bij sommige?
    Ik heb op nod positef getest en daarna niet meer getest omdat ik alleen maar nog onzekerder wordt. ik zal me pas toevoegen op het lijstje wanneer ik een goede echo heb gehad,
     
    Wabisabi en SJD1988 vinden dit leuk.
  15. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Welkom @Clau86 en @SamirsVrouwtje!

    @SamirsVrouwtje jahoor, hier bij m’n eerste zwangerschap had ik in het begin ook zo goed als geen kwaaltjes, deze keer begon de misselijkheid/weeeigheid eerder, maar het is nog vroeg, dus geen/weinig kwaaltjes zegt niets (of je ontspringt überhaupt de kwaaltjes dans :p)
     
    SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  16. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje gefeliciteerd met je positieve test. Het is erg normaal om zo vroeg niks te voelen. Sommige hebben de hele zwangerschap zelfs nergens last van..
     
    SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  17. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Hoera! Wij zijn zwanger na de MMM!

    Uitgerekend
    Mei
    4 mei: Groenebomen (37 jaar) - 3e kindje
    13 mei: SJD1988 (34 jaar) - 2e kindje
    19 mei: Saartjee (31 jaar) - 1e kindje
    27 mei: Wabisabi (34 jaar) - 2e kindje

    Juni


    Juli



    Afspraken:
    28-10: Wabisabi - intake en echo vk
    31-10: Groenebomen - 13 weken echo
    07-11: SJD1988 - controle vk (eerste)
    10-11: SJD1988 - 13wkn echo
    14-11: Saartjee - 13 wkn echo
    26-11: Saartjee - geslachtsbepaling echo


    Totaal aantal zwangeren (4)

    Verrassingsbaby tot de bevalling (0)

    Nog onbekend / te vroeg (2)

    Jongen (0)

    Meisje (0)


    Schrijf je mee? Voeg jezelf dan toe aan het lijstje. Leuk als het lijstje gaat groeien. Vergeet je de aantallen onderaan niet aan te passen? Dan is dat ook meteen in één klap overzichtelijk qua cijfers. Vergeet als laatste [QUOTE ] & [/QUOTE ] niet weg te halen
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    13 weken echo was perfect, kindje zat keurig op 14 weken met alles. Dronk al vruchtwater, maagje en blaas gevuld :)


    Misselijkheid is hier ook nog niet weg. In de ochtend en de avond vooral pfff
     
    SJD1988, Saartjee en Wabisabi vinden dit leuk.
  19. Wabisabi

    Wabisabi Actief lid

    6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Ha meiden, sorry dat ik afwezig was! Ben sinds dit weekend flink ziek geweest, as we speak aan het infuus om hopelijk weer op te kunnen knappen.
    Die spanning en overleven tot de echo bij jullie is hier ook herkenbaar..

    Hoe is de termijnecho gegaan @Saartjee ?

    @GroeneBomen wat fijn van de goede echo! En het lijkt me pittig zo'n eerste verjaardag zonder je vader, dat hele eerste jaar kent zoveel van die momenten. Maar deze heb je gehad en zo te horen mooi gedaan..
    Hier idd weer HG , was met medicatie net te doen maar zodra er iets anders bovenop komt (zoals nu) is het extra afzien.

    Gefeliciteerd @SamirsVrouwtje Zo spannend deze weken hè! Bij mn dochtertje had ik tot zes weken nauwelijks klachten, maar toen sloeg de misselijkheid wel degelijk goed toe. Ik snap je zorgen maar geniet van de weinige klachten nu zou ik zeggen ;)

    En welkom @Clau86 wat fijn dat je zo vroeg al een tweede streepje had. Zolang ze oplopen kan je er wel van uitgaan dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
     
    SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  20. Wabisabi

    Wabisabi Actief lid

    6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Hoera! Wij zijn zwanger na de MMM!

    Uitgerekend
    Mei
    4 mei: Groenebomen (37 jaar) - 3e kindje
    13 mei: SJD1988 (34 jaar) - 2e kindje
    19 mei: Saartjee (31 jaar) - 1e kindje
    27 mei: Wabisabi (34 jaar) - 2e kindje

    Juni


    Juli



    Afspraken:
    07-11: SJD1988 - controle vk (eerste)
    07-11: Wabisabi - controle en echo vk
    10-11: SJD1988 - 13wkn echo
    14-11: Saartjee - 13 wkn echo
    22-11: Wabisabi - 13 wkn echo
    26-11: Saartjee - geslachtsbepaling echo


    Totaal aantal zwangeren (4)

    Verrassingsbaby tot de bevalling (0)

    Nog onbekend / te vroeg (2)

    Jongen (0)

    Meisje (0)


    Schrijf je mee? Voeg jezelf dan toe aan het lijstje. Leuk als het lijstje gaat groeien. Vergeet je de aantallen onderaan niet aan te passen? Dan is dat ook meteen in één klap overzichtelijk qua cijfers. Vergeet als laatste [QUOTE ] & [/QUOTE ] niet weg te halen
     

Deel Deze Pagina