Perfecte startwaarde gefeliciteerd!! Hier 14dpo 287 en 17dpo 1389. Progesteron lang niet goed die daalde bij mij. Mijn hcg was ook echt te hoog. We werden toen gewaarschuwd voor down syndroom, een tweeling of een mola zwangerschap. Gelukkig geen van alle 3
Ahh fijn om te lezen! Oh nee @Saartjee, dan maak je je natuurlijk ook weer zorgen. Gelukkig bleek uiteindelijk alles goed te zijn bij jullie!
Hi dames, hier ook pril zwanger na mmm. Zou graag met jullie mee schrijven. Hey @GroeneBomen jij schrijft hier ook. Het wordt ons 2e wonder nadat eerder dit jaar ons 1e kindje veel te vroeg geboren (met 25 plus 2) is en overleden is. Kan het nog steeds niet geloven dat we vorig jaar met IUI 1 zwanger waren en dat het nu weer zo vlug is gelukt. En de uitgerekende datum is wederom in juli. Zal een beladen zwangerschap gaan worden maar we proberen ons niet al te bang te maken.
Welkom @Kletskous82, wat een verdriet dat jullie het kindje zijn verloren. Is er een oorzaak gevonden voor de vroeggeboorte? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Merk je al veel? M’n hcg is mooi doorgestegen naar 1392 (20 dpo). Weer even gerustgesteld! Als het goed is heb ik vrijdag al m’n eerste echo. Spannend!
@Kletskous82 gefeliciteerd en welkom in de groep. Wat verdrietig om te horen van jullie eerste zwangerschap. Hopelijk kan je deze vol vertrouwen in! @Krv wat een prachtige stijging. Het is meer dan verdubbeld per dag dus zelfs beter dan de norm! Ik ben erg benieuwd naar vrijdag hoe ver ben je dan? @SamirsVrouwtje hoe is het trouwens met jou?
Ja ik was zo blij toen ik de uitslag te horen kreeg! Vrijdag ben ik 5.3 dus meer dan een vruchtzakje zullen we nog niet zien.
Welkom! Wat ontzettend verdrietig van jullie eerste kindje, komende maart zal wel een pittige en spannende maand voor jullie worden.. Is er bekend waarom de kleine zo vroeg kwam of is het gewoon dikke “pech” geweest?
Ik had zelf met 5.4 een lege vruchtzak en op 6 weken hartactie. Maar jouw echo is denk ik ook meer om vast te stellen dat de zwangerschap op de juiste plek is ingenesteld en niet voor een hartactie.
Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen. Volgens Gent is mijn uitgerekende datum 19 mei (berekend aan de hand van de terugplaatsing) De verloskundige belt me nu terug dat ze me uitgerekende datum op 14 mei doen. De baby is groot gemeten met de termijnecho (vraag me af hoe nauwkeurig dit was omdat de uk zich moeilijk liet meten) Ik kan mij bijna niet voorstellen dat mijn termijn bijna een week voorloopt. Dat zou betekenen dat 1 dag na de terugplaatsing de innesteling heeft plaatsgevonden.. alle andere echo's meette de baby wel volgens termijn
Dit klopt niet inderdaad, bij ivf/icsi houd je altijd de uitgerekende datum aan naar aanleiding van de terugplaatsing. Mijn vk zei dit ook in ons gesprek, uitgerekende datum staat vast maar ik mag wel een termijnecho om te kijken.
@Krv Ja dat was bij ons ook zo. Maar omdat met de termijn en de 13w de baby te groot was heeft ze me voorruit gezet. Maar mijn man is ook bijna 2m lang leek mij meer dan logisch dat de baby ook groter kan worden dan gemiddeld. Ik heb zitten googlen, misschien niet eens verkeerd ivm zwangerschapsverlof weekje eerder vakantie
Ik zou wel even opletten, stel dat je te vroeg bevalt. 36.2 of 37 weken is wel een behoorlijk verschil natuurlijk voor de baby.
Aan die optie heb ik niet eens gedacht eigenlijk. Hopelijk wordt het een normale voldragen zwangerschap
Hier ook zowel met de termijnecho als de 13 weken echo de kleine flink veel verder cq groter gemeten, maar vanwege ICSI blijft de uitgerekende datum wel staan!