Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Groot gelijk Shaddixxx, dat je zoveel echo's doet hoor!
    Ik kreeg zowel bij de verloskundige als bij de gyn echo's, dus ik heb zeker om de 2 weken een echo gehad. In het begin elke week.

En met mij gaat het niet zo lekker. Ik heb een enorm ontstoken teen, en die nagel moet er voor een gedeelte af, maar ik kan pas 7 april terecht bij de huisarts. En ik heb echt veel pijn. Niet fijn. :(

Marliesje; bij mij kwamen en gingen die kwaaltjes telkens. Zelfs met een tweeling heb je dat dus. ;)

2. Marlies; hier kun je de meeste bureaus per provincie vinden; Pretecho bij u in de buurt! - Pretecho | Pretecho Ze zullen er vast niet allemaal op staan, maar wij hebben 'de onze' wel op deze manier gevonden. De vanaf-prijzen staan er ook meteen bij, ideaal!

Anja; Klinkt erg naar :( Lekker ook, als ze pas op 7 april tijd voor je hebben.. Zag net op FB dat het misschien morgen werd? Ik hoop het!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Bedankt voor jullie reacties :) We gaan voor: geen vooraf bepaalde rusttijden en geen vermelding van gewicht en lengte. Het kaartje wordt hier inderdaad ook later verstuurd, we hebben hier zo lang op moeten wachten, de eerste week is voor ons (en naaste familie).

Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het zo'n onzekerheid met zich meebrengt deze eerste weken :( Ik wou dat ik iets voor jullie kon betekenen! Kunnen jullie er nog wel wat van genieten? Het helpt vast niet zoveel, maar bij deze een dikke virtuele knuffel!

Anja, dat klinkt behoorlijk pijnlijk zeg, auwww... En wat moet je lang wachten voordat je bij de huisarts terecht kunt! Misschien een waardeloze tip want het kan best zijn dat je het al doet (dan mijn excuses), maar dagelijks weken in soda of Biotex, heb je dat al geprobeerd?

Ik ben vandaag weer met het kamertje bezig geweest. De eerste laag lak zit op het raamkozijn, de plinten en het deurkozijn (of is het deurpost?) zitten in de grondverf. Ik ga nu lekker genieten van mijn vrije dag: bankhangen en een filmpje :)

4. Genieten was er bij mij de afgelopen dagen niet bij, maar vandaag.. Weer een prachtige echo en dan is het allemaal weer zo wonderlijk en mooi ♥

Welke film heb je gekeken? Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen, maar dan met een serie die ik altijd terugkijk op uitzending gemist ;)

Hier was alle onzekerheid dus voor niets.. Hartje klopt nog, kindje is goed gegroeid.. ♥

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Shadixxx; dank je wel voor die lijst, als de stress te hoog oploopt kan die nog wel eens van pas komen!! Wat super dat je weer een mooie echo hebt gehad!
    Hier nog 2 nachtjes slapen tot echo, vind het heel spannend!

@Anja; auwww... Dat klinkt echt heel naar. Wat achterlijk dat ze je zo lang laten wachten; dat vind ik echt een beetje schandalig.

@Rijo; groot gelijk, de eerste week is voor jullie! Geniet van je vrij dag. Het lijkt me heel fijn, aan het kamertje werken, daar kijk ik ook echt naar uit. Hebben jullie ook al meubeltjes enzo?

6. Hoe laat mag je morgen Marlies?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooi Shaddixxx het groeit goed:D

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    13.00 uur!

9. Nog 3 uurtjes! Ik ga aan je denken! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Hoe is het met jou, One of Kind?

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wat was ik zenuwachtig!! Maar alles was helemaal goed! Een klein boontje van 11mm met kloppend hartje, mooi in het midden van de BM. Ze vroeg hoe lang ik dacht zwanger te zijn; ik zei "7 weken en 2 dagen". Daar moest ze om lachen, dat ik het zo precies wist; maar het bleek precies te kloppen. Over 2 weken weer, 10 april :D

11. Ahw, wat fijn! Wat een opluchting he? En 11 millimeter al joh! Helemaal geweldig! Doen ze bij jullie met 10 weken de termijnecho, of mag je gewoon tussendoor nog een keertje komen?

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met 9 weken hebben we weer een echo, en daarna gaan we weg bij het ZH en naar een verloskundige.

Het leuke was, ze (de arts) zat zelf ook helemaal te stralen, haha. Die heeft ons het hele traject natuurlijk meegemaakt, ze vond het heel leuk.

13. Fijn is dat, zulke meelevende artsen :) Heb je het droog kunnen houden?

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, had de tranen over mn wangen lopen :D
    Hoe groot was jouw kindje bij de laatste echo trouwens?

15. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Wat fijn om te lezen, Marliesje!!! Heerlijk, geniet ervan! :D

16. 9,59 mm, dus als ze een millimeter per dag groeien, klopt dat ongeveer wel! Ben zo benieuwd naar de echo van dinsdag. Die is weer inwendig. Vind ik met deze termijn toch een stuk fijner.. Veel duidelijker!

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx; wat een prachtige echo weer zeg! Hihi.
    En helaas hebben ze mijn teen op m'n werk niet kunnen/willen doen.
    Ben ook best wel boos en teleurgesteld daarover.
    Ik ben natuurlijk maar beperkt in wanneer die ingreep kan gebeuren, ivm m'n kindjes. :(

Marliesje: JOEHOE!!!! Ook een kloppend hartje voor jou!! Gefeliciteerd meid!!!
    Geniet ervan!!!

18. Nou, lekker dan Anja :(

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik vond het ook echt zo enorm tegenvallen! :(

Hoe gaat het nu met jou? Kun je al een beetje genieten van dat kleine frummeltje in je buik?? :D

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Shadixxx, o ja, dat komt mooi overeen met elkaar. Wist trouwens niet dat je met deze termijn uberhaupt al wat kon zien op een 'gewone' echo, maar op zich wel logisch als het al 1 cm is. Heb je dinsdag weer 1 in Duitsland dan?

@Anja; wat een ellende met die teen! :( Wat voor werk doe je dan?

Deel Deze Pagina