Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Behalve patat momenteel verder geen obsessies, ja, vandaag, heb de hele tijd enorme zin in joghurtdrank. Moet straks naar schiphol dus dan rij ik even langs een tankstation :) En dan morgen weer patat. De rest van de week heel gezond gegeten, dus dan kan het wel weer eens!

Heerlijk lijkt me dat, met de uk lekker over de vrijmarkt lopen! :D

2. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Shaddixxx Je naam komt me wel bekend voor inderdaad ;) Ook fijn dat jij nu hier typt natuurlijk.

Hier nog geen rare eetgewoontes ... Maar goed ik zit dan ook pas in week 3-4.

Wel mijn borsten die pijn doen

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wauw Cicey, wat geweldig zeg!!! Van harte gefeliciteerd!!! Jullie hebben al veel meegemaakt, wat moedig om toch door te gaan. Nogmaals van harte en welkom hier :) :) :)

Marliesje, ik vind dat ik al behoorlijk wat kleertjes heb, maar als ik zo wat om me heen hoor valt het nog best mee :p

Shaddixxx, jullie hebben een behoorlijk volle dag zo te lezen :) Veel plezier zaterdag!

Ja, op de vrijmarkten kun je altijd zulke leuke spulletjes kopen! Ik ben benieuwd waar jullie (en wij) mee thuis komen haha :) Volgend jaar inderdaad samen met de uk van dan zo'n 9, 10 maandjes. Geweldig!

Ik heb geen echte eetobsessies, al eet ik wel zo'n 4x per week een waterijsje (die we normaal gesproken alleen 's zomers in huis hebben). Patat, nee, dat valt bij mij (helaas??) niet zo goed de laatste maanden. Maar fijn voor jullie dat jullie er wel lekker van kunnen smullen haha :)

4. Even showen hoor ♥

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi! En jeetje wat is ie groot!

6. Bizar he! Zo zie je maar hoe erg het aan de apparatuur ligt.. In het ziekenhuis vrijdag was hij 3,9 cm volgens de meting, nu 5 centimeter (en ik geloof echt niet dat 'ie in 3 dagen tijd 1,1 cm gegroeid is :p)! En in het ziekenhuis was het qua beeld ook niet meer dan het bekende sneeuwpopje, nu heeft hij gewoon al een neusje enzo.. Echt, wow!

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, je ziet het gezichtje al helemaal! Was dit nog een inwendige?
    Ik ben morgen weer aan de beurt, deze keer voor het eerst bij de VK, geen idee of die inwendig of via de buik doet...

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Een hele mooie echo inderdaad, Shaddixxx! :)

Marliesje, ga er maar vanuit dat het rond deze termijn uitwendig gebeurt. Ik ben benieuwd naar jouw foto, plaats je 'm morgen ook even?

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop het wel want dan is het toch beter te zien. Ik post hem ook even morgen!

10. Ja, inwendig, maar dat zal bij mij sowieso nog wel een tijdje zo blijven, gezien die gekantelde baarmoeder en een diepliggende baby. Uitwendig was er vrijdag in het ziekenhuis (moest en zou ze proberen ;)) niet eens een hartje te ontdekken..

Ik ben benieuwd naar jouw foto! :)

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Shaddixxx WOW ..... mooie echo ...

Moet helaas nog even enkele spannende weken door voordat ik een echo krijg....

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @cicey; jouw officiele testdatum was gisteren toch? Hoe gaat het nu?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaddixxx mooi heh wauw al een echt mensje!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cicey 29 December is een mooie datum hoor;):D

15. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Marliesje83 Het was gister inderdada mijn officiële testdag. Het gaat op zich prima, veel plassen, super moe, vroeg wakker (4.00 uur ) en daarna niet goed meer kunnen slapen. Nu al zo'n 3 dagen aan een stuk. Test ook nog steeds positief ;)

@one of kind Het is zeker een mooie datum ;) Alleen duurt het nu nog ff voordat ik de eerst echo krijg.

Vandaag al wel huisarts geïnformeerd, en eerste afspraak bij de verloskundige staat ook al, namelijk 19 mei.

Morgen even Geertgen bellen voor een echo, dat is daar gebruikelijk, en die zal dan plaatsvinden binnen nu en 2 á 3 weken.

Ook ga ik morgen moeders voor moeders ook bellen en me aanmelden.

Hoe zijn jullie die eerste weken doorgekomen?

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel testen en de dagen aftellen... Vond het verschrikkelijk, was ook enorm onzeker. Dat laatste ben ik nog steeds wel wat, maar niet meer zo erg. Vooral veel afleiding zoeken!

17. Dat vraag ik me ook nog steeds af.. ;)

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hey meiden, ik kom mee schrijven als jullie het goed vinden.. Ik ben echt nog pril zwanger..

Shaddixxx wat een mooie banner! Ben een tijd niet op zp geweest. Had de zwangerschap van Marliesje pas vorige week door en nu mis zie ik dat jullie ook al een eind zijn..

Oneofkind.. Bij jou had ik al gezien dat je een zusje krijgt voor je knul!!

Andere dames, ik zal me kort voorstellen. Ik ben 36 jaar, al vanaf augustus 2009 bezig voor ons eerste kindje, vanaf december 2012 de eerste icsi in het emc, traumatisch en geen tp. Second opinion Gent 6 bevruchtingen, verse niet raak, 2 cryo's, eerste cryo raak. wij hebben na bijna 17 weken afscheid genomen van onze dochter. De volgende cryo niet raak en de eerste tp verse poging,ben ik weer zwanger! Totaal niet verwacht, was er vanuit gegaan dat de tp mislukt was! Buiten deze gelukkig nog 3 diepvrieskindjes...

19. Ooooh meissie, toen ik jouw naam achter dit topic zou staan, ging m'n hart spontaan sneller kloppen.. Gefeliciteerd! Ik heb een hoop aan je gedacht de laatste tijd, maar wilde me niet opdringen. Las in andere topics steeds hoe pijnlijk het voor je was om geconfronteerd te worden met andere zwangeren, dus ik wist niet of ik je nou wel of niet een berichtje moest sturen. En nu ben je zelf weer zwanger.. Ik ben zo blij voor je! Hoe voel je je?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik wilde je net een bericht sturen maar je inbox is vol :D

Dit had je moeten laten weten, natuurlijk wilde ik dit van jou weten!!

Voel me prima, voor nod totaal geen klachten dus zo niet verwacht. Donderdag bruin, vrijdag positieve test (3 dan te vroeg) hcg 28, vanaf vrijdagmiddag tm zondagmiddag rood maar minder dan een menstruatie, wel donkerdere testen, vanaf toen roze en sinds gisteren niets meer. Bloedtest gedaan en hcg keurig gestegen 113! Dus waarschijnlijk innestelling geweest..
    Na een klote weekendmet onzekerheid nu op een wolk..

Deel Deze Pagina