Haha, ik kreeg inderdaad een melding van ZP. In plaats dat ze dat doen op het moment dat hij vol zit en niet pas als iemand je daarna een bericht probeert te sturen En ja, ik had je ook eigenlijk gewoon iets moeten sturen. Ik bedacht me later nog dat ik dat zelf altijd zo irritant vond; mensen die je niets sturen omdat ze bang zijn dat dat kwetsend voor je is. Als zij jouw reactie gaan invullen. En nu heb ik dat zelf gedaan. Sorry! Heb je je eerste afspraak al gemaakt?
Poppetje welkom!!! Ben zo blij dat je hier ook komt schrijven nu! Vond het ook zo'n spannend weekend, de hele tijd kijken hoe het met jou ging, en toen Poema ook nog... Ben iig helemaal blij dat jouw hcg mooi gestegen en jij mooi op je wolkje zit! Wanneer ben jij uitgerekend, precies tijdens de feestdagen? Iedereen denk trouwens dat het een jongetje word, wij ook, familie ook allemaal, heel raar. Alleen mijn nichtje van 3 niet volgens mij. We waren in de supermarkt, en toen kwam ze ineens aanlopen met een hele stapel kaarten met "hoera een meisje"... Heel apart. Hier net echo gehad, de eerste keer bij de VK. Toch niet inwendig, dus ik vond het eerst een beetje jammer, maar gelukkig was het prima te zien! Kleintje was goed gegroeid, lag lekker te bewegen, hartje klopte mooi snel. Hij was 4,5 cm nu, dus ook de vk heeft de bevallingsdatum op 11 november gezet. Over 2 weken weer een echo, en dan ook gelijk de intake erbij. Op de echo lijkt het net of hij een hele grote neus heeft, ik vroeg ook (lekker onnozel) "heeft ie nou zo'n grote neus?", maar dat is het handje, haha...
Wij hebben bevrijdingsdag de eerste echo! Idd kerst uitgerekend als je telt vanaf de punctie!! Mooie echo!! Ik denk bij jou een jongen, bij Shaddixxx juist een meid! Iedereen bij bij op een paar na zegt een knul. Ik denk één meis, zelfde symptomen als vorige keer. Weer een onzuivere huid, krullen uit mijn haar, haaruitval en nog meer opvliegend!!! Niettemin liever een gezonde knul dan een ongezond meisje.. Maar mijn gevoel zegt meid.. En Shaddixxx, geeft niet maar vindt het geweldig voor je dus had je absoluut mogen mailen. Maar we zijn er!
Oo, das minder dan 2 weken tot de eerste echo dus! (maar vast nog veel te lang) Ik vond die weken tot de eerste echo zó lang duren, pfff, werd er gek van! Ben jij nu alweer zo moe ook? Weet nog dat je daar bij de zwangerschap van Mia zoveel last van had. Heeft dat de hele zwangerschap geduurd of ging het over op een gegeven moment? (want kan niet wachten tot het bij mij over is...)
Ik gebruik nog utro maar ja weer zo moe.. Bij anderen stopt het na 13 weken, bij mij is het niet gestopt maar liever alle kwalen en een gezond kindje dan nog een keer afscheid nemen van mijn kindje.. De eerste echo is nog minder dan twee weken.. Maar heb een medische indicatie Ivm mia dus wordt meer gevolgd..
*zal ik wel meepraten * zal ik niet meepraten * zal ik wel * zal ik niet * (Ben nog zo onzeker en durf het allemaal nog niet te geloven vandaar...)
*had er al aan gedacht om je een linkje te sturen maar twijfelde ook of je het al aan zou durven* maar eh, je bent welkom hoor!! Ik had toen ik de foto van je test zag al het volste vertrouwen! @Poppetje, dat is zeker waar, als het gezond is, dan maken alle kwaaltjes niet uit natuurlijk! Ik bereid me qua moeheid ook voor op het ergste en dat het nog weken gaat duren. Met 20 weken stop ik met nachtdiensten; dus nog 9 weken te gaan.
Poema, je bent van harte welkom hoor! Poppetje, jij ook van harte welkom! Jullie hebben een paar heftige jaren achter de rug lees ik, poeh... Het lijkt me vreselijk om een kindje te verliezen Wat fijn dat je nu weer zwanger bent, maar ook heel erg spannend denk ik. Op naar een goede echo! Marliesje, wat een prachtige echo, fijn!!! Weer een hele geruststelling Cicey, eigenlijk ben ik de eerste weken heel goed doorgekomen. Ik had vrijwel direct een soort van vertrouwd gevoel, een gevoel van 'het zit wel goed'. Het is lastig uit te leggen... Fijn dat je nog steeds lekker positief test! Heb je al een afspraak voor een echo kunnen maken? Shaddixxx, alles goed met jou? Volgens mij heb ik nog nooit een echofoto geplaatst Heeft iemand bezwaar als ik er een mooie 3D/4D foto op gooi?
Nee zeker niet, ben heel benieuwd!! Wat is trouwens het verschil tussen 3D en 4D? De vk had het daar ook over, we doen straks met de 20 weken echo ook een 3D echo met filmpje, maar wat is 4D dan precies?
Een foto in 3D een foto met diepte, bij 4D wordt a.h.w. een filmpje gemaakt door meerdere foto's achter elkaar te plakken. Edit: Hierbij een foto (25 weken zwanger), we zijn zo supertrots op ons mannetje! Rechts zie je mijn baarmoederwand. http://www.freebits.nl/images/353IMG_0924_1280x960_.jpg
Ik heb mijn laatste bericht ge-edit (geen idee of dit woord bestaat haha), maar hierbij nogmaals het linkje: http://www.freebits.nl/images/353IMG_0924_1280x960_.jpg
O wauw, dat is heel mooi! Wat een schatje zeg, en hij ligt er ook superschattig bij! Kan me idd voorstellen dat je trots bent!!
De foto is helaas een beetje wazig, het papier schittert behoorlijk haha We hebben beide met verbazing naar het scherm zitten kijken toen deze echo werd gemaakt. Zooooo waanzinnig mooi! Het eerste wat in beeld kwam toen de 20 wk echo werd gemaakt was het geslacht, en dat was bij deze echo ook het geval
Voor wie het niet weet: hier mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/509524-spoed-betrouwbaar-etos-test.html Ik vind het allemaal zo onwerkelijk en zo spannend. Zou echt wel elke dag een echo willen. Heb er gisteren een gehad en daarop was een vruchtzakje te zien op de goede plek. Ze denken dat ik tussen de vier en vijf weken ben en dan is dit een normaal beeld. Mag pas over twee weken terugkomen voor een tweede echo. Hoe kom ik die door... Voel nu natuurlijk ook van alles: borsten waren eerst heel pijnlijk en dat lijkt nu wel minder dus ben direct in paniek. Heb ook af en toe pijn in mijn rug en heb erge honger (vooral hartig) en ben heel moe... Maarja, kan van alles zijn en ik durf echt nog niet blij te zijn... Wat zouden jullie doen: nogmaals testen? En wanneer dan? En wat zegt dat dan?
Poema, ik heb wel 20 testen versleten die eerste anderhalve week, ik testte iedere dag, soms sloeg ik een dag over, en soms was ik zo onzeker dan testte ik 2 keer per dag Ik vond het geruststellend, zo lang de testen donker waren had ik het gevoel dat het wel goed zat...
Als alles goed gaat, weet ik het geslacht al bij week 12/13, Ivm mijn dochter laten we direct, zodra mogelijk, weet een vlokkentest doen... Denk dat als alles goed blijft gaan, we ook wel zo'n mooie echo laten maken.. Toch bijzonder om je kindje al zo te zien..
Allereerst: Gefeliciteerd!!! Het is ook heel spannend... De kwaaltjes komen en gaan, daar is geen peil op te trekken. Als jij dagelijks wilt testen moet je dat vooral doen! Houd er wel rekening mee dat de testen op een gegeven moment lichter worden, omdat je dan téveel HCG aanmaakt. Mij is verteld dat dit na 7 weken gebeurt, maar pin me er niet op vast. Ga je ook meedoen met MvM? Zij gaan rond 6 weken ook een testje doen.