Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee joh, lang niet! Omdat ik vanuit huis werk en dus vrijwel altijd thuis ben, krijg ik 12 flessen per week :$ Nou, die komen écht niet allemaal vol hoor.. Ik krijg niet eens alle flessen halfvol..

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Shadixxx; ooooh, gelukkig. Voelde me er een beetje schuldig over, dacht "nou, kom ik aan met mn halve emmertjes"... Maar ja, meer dan dat ik plas plas ik nou eenmaal niet.

@Cicey, die is ook mooi. Op wat voor achtergrond is dit? Hij is helemaal roze, meestal zijn ze meer blauw/grijzig.

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Marliesje83 dit is een foto gemaakt van de foto die ik kreeg bij terugplaatsing van Geertgen. Volgens mij zijn alle foto's die je van hun krijgt met een rozige achtergrond.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Cicey, wat een mooie!!!! Best grappig, de eerste foto van ons kind :D

Marliesje, ik kreeg ze nooit alle acht vol en was afhankelijk van mijn planning. Was ik veel weg die week, was het echt weinig. Naam die flessen nooit mee naar mijn werk of verjaardagen enzo hoor..

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, mag ik ook mee kletsen?

Zoals jullie kunnen zien ben ik nu 10 weken en 1 dag zwanger en we hebben vandaag de vierde goede echo gehad. Het kindje is nu 3,4 cm, volgens de arts/gynaecoloog van vandaag helemaal perfect op schema! We dachten dat we vandaag naast de echo ook de nekplooimeting zouden krijgen, maar dat kan pas als het kindje 4,5 cm is. We konden al wel bloed laten prikken, maar de nekplooimeting hebben we nu dinsdag 6 mei. Erg spannend weer dus, hopelijk is het allemaal goed.

Marliesje ken ik al, zij was ook degene die voorstelde dat ik hier mee zou kletsen, hopelijk vinden jullie dat ook goed. :)

6. Ja, leuk! Leuk ook iemand uit de buurt (lees ook mee in je kraamzorg-topic, voor mij ook erg handig, haha). Fijn dat alles goed was met jullie kleintje! Spannend ook, dat wachten op de echo. Wij hebben 'm op 2 mei, maar de echoscopiste (die ook medische echo's doet) heeft afgelopen maandag bij een pretecho al gezegd dat de nekplooi mooi dun is. Maak me daar dus niet heel veel zorgen om :) Ben jij onder behandeling in een ziekenhuis of gewoon bij een VK?

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Shaddixx: waar woon jij dan? Fijn dat mijn topic jou ook kan helpen. :) Wat fijn dat bij jou de nekplooi mooi dun was, is toch een geruststelling hè!? Ik zit nog in het ziekenhuis, sinds vandaag niet meer op de IVF afdeling, maar prenatale diagnostiek. Geen idee of en wanneer ik over ga naar een verloskundige.

8. In Zoetermeer, haha. Of bedoelde je welke wijk?

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Shaddixx: haha, dat is toevallig, leuk! Hoe oud ben jij?

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej, Susanne, welkom hier!! Fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: dankje meis, vind het fijn om lekker over de zwangerschap te praten, verhalen van anderen te horen en onzekerheden te delen! :D Met jou alles nog steeds goed?

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, hier ook alles goed, gisteren 3e echo gehad, was allemaal helemaal in orde! Begin iets minder misselijk te worden, dus das ook mooi!

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: wat fijn dat ook de derde echo weer goed was en dat je al wat minder misselijk bent! Bij mij is het nu al minder gaat eigenlijk best goed. Blijf alleen wel vaak/snel moe en heb toch nog wel wat last van mijn buik en darmen, dus voel me zeker nog wel zwanger! :)

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Na dit topic gelezen te hebben kon ik het vanavond niet laten om nog een testje te doen.... Ziet er goed uit toch? Strepen verschenen al na 30 seconden...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,9 KB
      Weergaven:
      3
  15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @susannelilian: ik heb ook een echo op 6 mei!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Poema wauw geweldig!!

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Poema: wauw, die test is wel echt heel duidelijk! Heb jij je eerste echo op 6 mei? Ondanks de waanzinnige test toch weer spannend hè! Heel veel succes met de echo en natuurlijk gefeliciteerd!

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Nee, wordt de tweede echo. Afgelopen dinsdag heb ik de eerste gehad. Daar was een vruchtzakje op te zien van 8,5 mm. Maar geen hartje. De echoscopist dacht aan een week of vier, vijf dus het beeld klopte daar wel mee. Gezien mijn ivf en ICSI verleden heb ik echt geen idee vanaf wanneer ik moet rekenen. Maar vijf weken zou ook prima kunnen....

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Poema, mooie test!!!! Ik heb mijn eerste echo op bevrijdingsdag in Gent, de dag erna bij de verloskundige, dus de 6e en de 15e de termijnecho, als het hartje klopt natuurlijk, dan plannen ze gelijk de vlokkentest..

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Poema: is dan inderdaad nog te vroeg voor een hartje, maar komt vast nog wel!

@Poppetje: wat geweldig dat jij ook weer zwanger bent meis, onwijs gefeliciteerd! Jij ook al 6 mei een echo? Ik ook! :) Ga heel hard voor je duimen dat er dan een hartje te zien is! Hoezo trouwens meteen een vlokkentest?

Deel Deze Pagina