Ik ben zondag waarschijnlijk alles verloren. Echt heel bizar, gewoon een compleet vruchtzakje van ongeveer 2cm, gevuld met water en een klein wormpje... Heel confronterend... Hopelijk is wel alles weg... Ik voel me verder wel goed. Heb natuurlijk hele verdrietige momenten (vooral 's nachts en 's morgens) maar probeer verder maar door te gaan met leven ofzo. Het is nog steeds heel vreemd. Vorige week was ik nog 'gewoon zwanger' en nu niet meer... Aan de andere kant heb ik een sterk gevoel dat het voor mij nog niet klaar is en er misschien nog wel een zwangerschap in zit. Gek he? Geen idee waar dat vandaan komt, maar het is zo aanwezig...
@poema: wat moet dat heftig geweest zijn! Zal wel dat alles weg is als ik jou zo hoor. Voel jij je ook zo leeg nu? Logisch dat je nog heel verdrietig bent, het is ook nog hel vers allemaal. Is helemaal niet gek hoor, een volgende keer kan het gewoon wel goed gaan! Hoe ziet het vervolgtraject er nu uit voor jullie? Of zijn jullie nu uitbehandeld? Hoop het niet voor je! Heel veel sterkte nog en je blijft hier altijd welkom, dikke knuffel!
We zijn inderdaad uitbehandeld. Ik heb 3 ivf's en 1 icsi gehad, allemaal zonder resultaat. Deze zwangerschap was spontaan ontstaan na de icsi poging, waarbij ik niet eens bevruchtingen had. Gezien die mislukte pogingen en mijn leeftijd (41) is de kans wel heel erg klein dat het nog een keer goed gaat . Ik had me daar ook na de laatste icsi helemaal bij neergelegd. Maar als je dan toch opeens zwanger bent, spontaan, ga je toch denken dat wonderen bestaan...
@poema: als het eerder spontaan gelukt is dan kan dat weer! Geef de hoop nog niet op en probeer te genieten van het wonder dat je al hebt, elk kindje is een wonder en als het zo moeizaam gaat als bij ons dan is dat wonder extra groot!
@Poema, wat bizar, dan ineens alles in 1x verliezen. Zo raar en verdrietig, wat je zegt, vorige week was je nog zwanger, en nu niet meer. Goed dat je zoveel mogelijk probeert door te gaan, maar ik kan me voorstellen dat je veel verdrietige momenten hebt. Ook een knuffel van mij!
Heftig hoor poema.. Kan me ook goed voorstellen dat het nadat je tóch zwanger bent geweest, niet zo zwart-wit meer is.. Denk dat ik me daar ook niet zomaar meer bij neer zou kunnen leggen.. Poppetje, gaat het met jou een beetje?
Mijn hcg was sinds donderdag van 958 naar 638 gegaan, daalt dus, maar langzaam wil verder dus baal hier van! Heb je vanavond weer een echo? Zo benieuwd wat het wordt!
@poppetje: dat zakt inderdaad maar langzaam, hoop voor je dat het snel toch zakt of dat je snel gecurreteerd kan worden, dan kan je weer verder. Is daar al enig zicht op? Bij mij heeft het de eerste miskraam ook heel erg lang geduurd, had helaas dus ook een curretage nodig. Hopelijk komt het bij jou niet zover! Alhoewel de curretage me de laatste miskraam 100% is meegevallen. Sterkte!
De arts zegt dat het nu daalt, aangezien ik ook nog bloed verlies willen ze eerst dat ik vrijdag weer prik. Hoop dat het dan voldoende zakt. Curettage doen ze liever niet heb ik het idee..
@Poppetje: hopelijk zakt het dan uit zichzelf naar 0! Ik wilde eerst ook geen curretage, maar wil er op een gegeven moment gewoon van af zijn en verder kunnen, dan maar een curretage. Maar het is nu natuurlijk jouw keuze en die van de gyns, zolang het in ieder geval maar gaat zoals jij wilt!
Balen dat het zo langzaam gaat Poppetje.. Ik kan me goed voorstellen dat je nu het liefst hebt dat het ook zo snel mogelijk écht klaar is. Ik heb vanavond geen echo, zaterdag weer! Dan wordt er iemand ingewerkt en krijg ik in plaats van een kwartiertje echo, een echo van een uur. Hebben jullie al gehoord/gelezen dat het Geertgen failliet is? Ik vind het enorm sneu dat de mensen die daar deze week nog behandelingen of terugplaatsingen gepland hadden staan nu enórm in de stress zit, maar wat de kliniek zelf betreft is dit gewoon karma.. Ik ben nog steeds helemaal flabbergasted!
Als alle emmy's en cryo's maar veilig gesteld worden! Anders vind ik het echt sneu voor de mensen die daar lopen!!
Hcg gisteren 400, is 550 minder in een week, hoop dat het er over 1,5 week uit is. Bloed nog steeds. Shaddixxx zo benieuwd!
O dat begint er op te lijken zeg. Moet je dan ook eerst afwachten wat je cyclus gaat doen, of hoeft dat niet? @shadixxx, hoe was je echo?
Ik moet hierna eerst weer ongesteld worden en in die cyclus mag ik mijn cryo terug.. Dus hoop nog net voor mijn vakantie één terug. We gaan 3 augustus weg dus wordt nog spannend of het lukt!
O, dat is idd spannend, zou fijn zijn als het lukt! Aan de andere kant, als het niet lukt, hoef je op vakantie nergens rekening mee te houden. Maar ja, ben je weer een maand kwijt,,.
@Shaddixxx: hoe was de echo? Wel heel fijn dat het zo'n lange echo is, maar een uur lijkt me wel heel erg lang. Het Geertgen ken ik alleen van naam, dus kan er niks over zeggen. @poppetje: mooi dat je hcg verder aan het zakken is, hopelijk is het snel 0 zodat je weer verder kan. Hoop voor je dat jullie voor jullie vakantie nog een terugplaatsing kunnen krijgen!
Wat is het hier stil lieve dames. Ook lekker genoten van het weer? Shaddixxx ben zo benieuwd hoe je echo is geweest, of je meer weet
Echo was helemaal goed! Behoorlijk in de stress gezeten, want heb vrijdagmiddag weer een middag in het ziekenhuis gezeten met een te hoge bloeddruk (ondanks de medicatie) en ook weer verhoogde leverwaarden Wij laten de echo's altijd maken bij Pretecho&zo, de meiden die daar werken zijn ook verloskundigen, dus heb daarna even gevraagd of zij ook m'n bloeddruk nog even op wilde meten. Die was toen gelukkig weer een heel stuk lager, dus we konden met 'n gerust hart weer vertrekken Daarna zijn we de stad ingegaan om te wat te kopen voor onze uk, want we weten inderdaad wat het is! Dat willen we wel nog een tijdje voor onszelf houden (geen idee hoe lang ik dat volhoud, maar dat zien we vanzelf wel, haha), dus ook nog niet openbaar op het forum zetten, in verband met meelezers. Wordt nu dus heel erg opletten dat ik het niet over 'zijn armpjes' of 'haar beentjes' ga hebben, haha. Ik kan 'de baby' nu ook echt duidelijk voelen (en durf nu ook wel met zekerheid te zeggen dat dat wat ik eerder voelde, ook 'de baby' was ). Als ik nu met de AngelSounds aan de gang ga, voel ik eerst waar 'de baby' zit, door een beetje op m'n buik te duwen en op reactie te wachten. Als ik de AngelSounds dan op m'n buik zet en aanzet, heb ik het hartje in één keer! Marlies, voel jij al iets? Poppetje, hoe gaat het met jou? Ik hoop ook ontzettend dat je voor je vakantie nog een TP kunt krijgen. En zo niet.. Dan uitgerust na de vakantie in een nieuwe cyclus. Jij staat zó hoog op mijn ik-gun-het-jou-lijstje! Knuffel! Poema, trek jij het nog een beetje..? Susanne, jij nog nieuws?