ha dames, hier vrijdag weer een echo gehad in het ziekenhuis. Het ziet er naar uit dat alles weg is. BMS was nog wat verdikt, maar dat was redelijk normaal. Vloeien is ook opgehouden. Dus ja... Merk wel dat dat helpt om het een plek te geven. Poppetje: hoop ook dat het bij jou snel gaat. Is er een reden waarom ze niet curreteren bij je? Of wil je dat liever niet? Shadixxx: leuk om te weten wat het is! En fijn om te horen dat het goed gaat! En hier... tja. Ik weet dat het dus zomaar toch kan gebeuren. Of dat nogmaals aan ons gegeven is weet ik niet. Maar op de een of andere manier ben ik blij dat mijn lichaam het toch allemaal zelf heeft opgelost. Geeft me een een gevoel van dat het toch allemaal werkt... En zoals ik al zei; ik heb heel sterk het gevoel dat het nog niet over is... heel vreemd. Aan de andere kant: ik ben in de afgelopen vijf jaar nooit meer spontaan zwanger geworden dus ja... En ik ben gelukkig met mijn geweldige dochter die ik al heb. Dat scheelt echt een boel merk ik...
Shaddixxx heerlijk gevoel als je de kleine al voelt! geeft toch meer rust!!! Poema, het is schoon, mijn hcg zakt toch dus wilde ze geen curettage tenzij het blijft hangen.. Ik denk dat het wel scheelt dat je al een mooi kindje hebt ja. Hoewel ik dit makkelijker verwerk na Mia. Wil dit liever dan ooit nog die keuze te maken voor mijn kindje!!!
@poema: ben blij dat je zegt dat het anders is nu je al een kindje hebt, is ook inderdaad anders. Dat maakt het gemis van dit kindje natuurlijk niet minder, maar je bent al moeder. Als je nog geen kindje hebt dan moet je dit nog maar afwachten. Maar vind het echt vreselijk dat je dit door moet maken en hoop dat het jullie toch nog een keer gegeven is, gun het je echt! @poppetje: fijn dat je hcg nog steeds zakt, hopelijk is het snel op 0 zodat je weer verder kunt. Snap heel goed dat dat van Mia veel erger was, lijkt me verschrikkelijk om de keuze te moeten maken of je kindje wel of niet kan/mag blijven leven. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken en hopelijk krijgen jullie toch nog een keer een kans. @iedereen: net naar de verloskundige geweest en hebben ons meteen definitief ingeschreven. Hebben een erg leuke Switzal tas met allerlei spulletjes gekregen en we hebben het hartje weer gehoord en het kindje zelfs horen bewegen, zo leuk. Naar het hartje luisteren doen ze elke controle en een echo is alleen standaard met 20 en 36 weken, als we meer echo's willen dan moeten we daar voor betalen. Maar dat doen we graag, alles voor de zekerheid! Hebben volgende week maandag een extra echo en we laten het dan ook op DVD zetten. Kijk er ontzettend naar uit, is zo leuk om ons kindje weer te zien en te zien of alles goed is!
@Shadixxx, wat een gedoe met die bloeddruk, gelukkig was het nu iig weer ok! En leuk dat jullie al weten wat het word! Ik vind het ook zo spannend, hoop dat wij het volgende week horen. @poppetje, logisch dat je liever dit hebt dan nog een keer meemaken wat je met Mia hebt meegemaakt, dat lijkt me wel zo'n beetje het ergste wat ik me kan bedenken. Waar gaan jullie heen op vakantie trouwens? @Poema, Fijn dat het allemaal alweer schoon is. En dat je ondanks het gemis van een 2e kindje, wel erg van je dochtertje geniet! @Susanne, wat leuk, de 1e keer bij de vk! Wij kregen idd ook zo'n gele zwitsal tas met allemaal dingetjes erin. Ook een flyer van een mevrouw die zwangerschapsmassage doet in een dorp hier vlakbij, op mijn verjaardag van ML een massage-tegoedbon gekregen. Denk dat ik die bewaar tot het 3e trimester. Hier alles goed, Shadixxx, ik weet niet of ik het kindje al voel bewegen, soms, de afgelopen 10 dagen ofzo, denk ik wat te voelen, maar dan weet ik niet of ik het me verbeeld of dat het echt is, of het gewoon mijn darmen zijn die nog steeds borrelen als een gek. Ik heb wel mijn placenta voor liggen, dus dan schijn je het minder snel te voelen. Maak iig nog steeds dankbaar gebruik van de angelsound! Ik vind het hartje eigenlijk altijd in 1x, want hij zit steeds op dezelfde plek, maar als ik hem er dan opzet, "duikt" ie na een paar seconden weg en dan moet ik goed zoeken om hem weer hier of daar terug te vinden.
@Marliesje: lekker van die zwangerschapsmassage, lijkt mij ook wel wat! Krijg sowieso regelmatig een massage bij de fysio, maar dit is toch anders. Volgens de gyn die ik de laatste keer had, kan je het kindje vanaf een week of 20 pas voelen als je placenta aan de voorkant ligt, is bij mij ook zo. Erg jammer, maar het komt vanzelf! Leuk van de angelsound, maar ik ga liever naar de verloskundige, zou veel te bang zijn dat ik het hartje niet kan vinden. Bij de verloskundige hoorden we het hartje meteen nadat ze het apparaat op mijn buik gedaan hadden, echt super! En dan volgende week weer kijken, kan niet wachten totdat het zover is!
Ach, zelfs als het tot 20 weken zou duren, das nog maar een maandje. Maar verheug me er zo op! Fijn dat jij volgende week gelijk weer mag luisteren, dan kom je zo toch een beetje die weken door.
@Marliesje: dat is waar, is nog te overzien. Snap ik, ik kijk er ook erg naar uit om het kindje voor het eerst te voelen! Volgende week is een echo, niet alleen luisteren dus. Zo komen we die weken inderdaad wel door, komt helemaal goed!
Dames, alles goed hier? Pfff,hier vandaag voor de derde keer op de spoedpoli, verloor enorm veel bloed, deze arts heeft nog een stukje weefsel verwijderd! Snap niet dat ze dat niet eerder hebben gezien. Dit kan dus de reden zijn van mijn langzaam dalende hcg en het bloedverlies!
Sjonge poppetje... het houdt maar niet op hè? Hopelijk is het hiermee dan echt achter de rug! Wanneer word je hcg weer gecheckt?
Ja, kan hij makkelijk zeggen, hij zit niet te wachten. Hopelijk is het vrijdag nou echt goed gedaald!
Uiteraard! Heb nu nog een paar stipjes bruin in mijn inlegkruisje, een verademing vergeleken maandverband al vier weken!!!! Na het plassen ook geen rood meer gezien. Hadden ze dit maar twee weken eerder gezien en verwijderd. Nu heb ik onnodig lang lopen tobben!
Oh dat is fijn zeg! Wanneer moet je weer naar het zh? Met mij en de beeb gaat alles prima! Ik heb nu regelmatig last van maagzuur, maar hey, als dat alles is... Na bijna 35 weken wordt het ook wel tijd voor iets van een kwaaltje Hoe is het met jullie allemaal? Nog leuke dingen op de planning staan voor het weekend? Hopelijk stonden jullie vandaag niet in de 16 kilometer lange file voor de Efteling?
Rijp, wat gaat het opschieten!!! Je hebt je kleine manneke bijna in je armen! Ik ga vrijdag weer prikken. Denk dat het dan wel negatief is, binnen 6 weken vanaf nu mijn eerste menstruatie hoop ik. Dan heb ik nog een tp voor mijn vakantie. Hopen dat het weer snel raak is, drie keer scheepsrecht! Zou graag weer mee praten als zwangere..