Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rijo, idd, nog eventjes! Over uiterlijk 7 weken ben je weer van het maagzuur af, hopelijk sneller! Spannend hoor! :D

@Poppetje, hehe, eindelijk flink gezakt dus, het hcg. Ik hoop het ook zo voor je, dat de volgende cryo raak is!!

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Rijo: wat fijn dat het er voor jou al bijna op zit, zal blij zijn als ik ook zover ben!

@Poppetje: eindelijk meid, hoop voor je dat je snel weer met ons mee kunt kletsen als mede zwangere!

@iedereen: hier helaas niet zo aan het genieten van het mooie weer, heb al de hele dag hoofdpijn. Denk dat het komt doordat mijn beste vriendin hier logeert en zij rookt helaas behoorlijk veel. :( Ons hele huis ruikt nu naar rook, ben zo bang dat het een negatief effect heeft op ons kindje! Volgens mijn vriend kan dat niet, hopelijk heeft hij gelijk.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Poppetje, hopelijk kun je inderdaad nog voor een tp. Ik duim voor je!

Het aftellen is begonnen, nu maar hopen dat de kleine nog even lekker blijft zitten waar 'ie zit :)

Suzannelilian, ik zou not amused zijn als vrienden of familie bij ons in huis gaan roken, en zéker niet als ik zwanger zou zijn! Het is echt schadelijk voor de baby, op google kun je genoeg informatie vinden. Kun je haar niet vriendelijk doch dringend verzoeken buiten te gaan roken?

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Susanne, zooo, daar zou ik niet blij mee zijn zeg. Bij ons in huis word echt niet meer gerookt sinds ik zwanger ben, door niemand. (niet dat er veel gerookt werd, eigenlijk alleen mn schoonvader en 1 van onze chauffeurs, maar goed, nu die ook niet meer)
    En ik vind het trouwens ook niet meer dan normaal dat je als roker even buiten gaat staan als je logeert bij niet-rokers. En zéker als er iemand zwanger is.
    Het is idd echt schadelijk voor de baby! Ik zou haar gewoon vriendelijk vragen om buiten te roken, als vriendin moet ze dat toch zeker begrijpen?

Toen ik nog rookte ging ik sowieso altijd buiten staan als ik ergens op visite was. Maar goed, ik rookte ook in mijn eigen huis eigenlijk alleen buiten, tenzij het keihard regende, dus ik was toch gewend om buiten te staan...

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
  6. :D Ik zou ook niet blij zijn als ik ergens moet zitten waar gerookt wordt en hier in huis gebeurt het ook absolúút niet, maar die paar dagen zijn nu ook niet zó gruwelijk dramatisch hoor. Ik zou ook gewoon verzoeken om buiten te roken, maar je verder ook niet druk maken over vreselijke gevolgen.. Denk dat zulke onderzoeken meer gebaseerd zijn op vrouwen die mannen hebben die dagelijks een pakje shag wegroken, binnenshuis.

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Suzannelillian, je vriendin moet gewoon buiten gaan staan, jouw huis, jouw regels!

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Het is rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Is er nog iemand voor controle geweest?

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga om half 8, hopelijk horen we dan ook het geslacht!!

10. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Oh wat spannend zeg! Laat je het straks even weten? Als je het wilt delen natuurlijk haha :)

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @iedereen: ze heeft ook buiten gerookt (mag hier in huis absoluut niet binnen gerookt worden), maar het zit toch in haar kleren en de eerste nacht heeft ze de voordeur niet dicht gedaan tijdens het roken, waardoor de rooklucht toch binnen kwam. En met mijn sterkere geur rook ik het 's ochtends nog zo erg dat het leek alsof ze binnen gerookt had. Gelukkig heeft ze sindsdien de deur echt dicht gedaan tijdens het roken en was de lucht in huis een stuk minder. Ik liep alleen natuurlijk buiten wel naast haar en dan rookte ze ook, dus dat ademde ik zo nu en dan toch in. Ook toen ik haar naar de trein had gebracht kwam de lucht mijn kant op en dan adem je het toch even in. Vind haar echt een schat, maar zeker nu ik zwanger ben vind ik dat roken echt minder. Maar ja, kan moeilijk zeggen dat ze niet meer mag roken. Gelukkig zijn we ook nog op stap geweest en toen kon/mocht ze niet roken, dus zat ook niet de hele tijd in die lucht. Het komt vast goed, maar werd er toch erg onrustig van.

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig is doet ze nu de deur goed dicht en heb je er minder last van!

@Hier, alles was goed, en met 95% zekerheid krijgen we een meisje!! :D

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: ze is gisteravond alweer naar haar vriend in Limburg gegaan, dus heb nu sowieso nergens last meer van. :D

Wat fijn dat alles goed is en wat leuk een meisje! Wij houden nog geheim wat het wordt, vind het leuk om ook iets met zn tweeën te hebben dat verder niemand weet. Hopelijk gaat het me lukken om het niet per ongeluk te verklappen! ;)

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marliesje, wat leuk!! Dat dus echt fout bij jou, benieuwd of ik bij de andere dames goed zit. :D

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Poppetje: daar ben ik ook benieuwd naar! :D

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bij Marliesje fout, bij jou weet jij het antwoord en Shaddixxx moeten we wachten ook..

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: nou het is nog niet zeker hè, met de 20 weken echo is het pas zeker. Het is nu een sterk vermoeden...

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Das bij mij ook zo hoor, pas met de 20 weken echo weten we het echt zeker! Zet het ook nog niet in mijn handtekening! :D

19. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wat fijn dat alles goed was en wat leukkk, een meisje! :) Had je zelf ook een voorgevoel? Wanneer heb jij je 20 wk echo, Marliesje?

Poppetje, heb je het vaak goed?

Suzannelilian, fijn dat ze buiten stond te roken. Dan valt het wel wat mee hoor!

20. *proest* Zat ik er ook helemaal volledig naast bij Marlies :D

En poppetje, vervelend he, dat wachten ;) Ben benieuwd hoe lang ik het zelf nog volhoud hoor. Ik begin me bijna te ergeren aan het steeds hebben over 'ons kleintje', 'onze uk' of 'de baby'. Soms heb ik ook van die zinnen in gedachte die ik wil opschrijven, maar waarbij het gewoon onmogelijk is om het niet over hij/zij te hebben en waarbij ik ook niet kan bedenken hoe ik het anders kan formuleren ;) Denk dat we het hier bekend maken als de babykamer af is, omdat ik dan waarschijnlijk te trots ben om de foto's daarvan niet te delen (ik hoop in ieder geval dat het eindresultaat iets zal zijn waar ik trots op kan zijn :p). Morgen komen de meubels, volgende week donderdag wordt de vloer gelegd, dus ik denk dat we volgende week zondag alles in elkaar gaan zetten! :)

Hoe gaat het met jullie buiken, meiden?

Poppetje, moet jij nu gewoon afwachten op je menstruatie, of moet er in de tussentijd nog iets gebeuren?

Deel Deze Pagina