Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Shaddixxx, wachten tot volgend weekend lukt me nog wel :D

Ik moet vrijdag prikken, hoop dat mijn hcg dan negatief is. Dan wachten tot mijn menstruatie, hoop dat het niet te lang duurt, wil verder. Liefste voor mijn vakantie een tp!

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx ik ben ook wel nieuwsgierig, maar wacht geduldig tot je zover bent om het te vertellen!

Poppetje, hoop zo dat het allemaal opschiet!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Poppetje, succes morgen! Laat je even weten hoe het is gegaan?

Shaddixxx, met mijn buik gaat alles prima :) Als ik zeg dat ik de 35 weken gepasseerd ben, vraagt men me waar ik het laat ;) Blijkbaar heb ik (nog) niet een hele grote buik, al vind ik zelf van wel :p Ik ben tot nu toe iets meer dan 11 kg aangekomen, het stagneert nu een beetje. Hoe gaat het met jouw buikje?

Verder nog iemand met leuke nieuwtjes? Nog iets leuks gekocht misschien? :)

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag wezen shoppen voor zomer kleding, had sowieso nog wat nodig, stuk of waar leuke shirts gekocht, zwangerschapsverlof, en gympen. Heb echt alleen maar hoge hakken, en daarvan krijg ik zo'n last van m'n rug momenteel. Maar heb ook al best een buik :D
    Maandag gaan we de kinderwagen ophalen en dan bestellen we gelijk de meubeltjes voor de kinderkamer.

11 kilo is netjes zeg! Vrees dat het bij mij meer gaat worden, zit nu al op 5,5 :$ en ben nog niet eens halverwege...

Poppetje, heel veel succes morgen!

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Dat is altijd leuk, kleding shoppen :D Je bent goed geslaagd, zo te lezen! Heb je echt positiekleding gekocht, of ook shirts bij bv. de H&M? Ik heb daar een poosje geleden een aantal shirts/tops gekocht voor 3 euro per stuk in de uitverkoop, deze rekken een heel eind mee. Ideaal! Als je last van je rug krijgt, dan is het inderdaad verstandig om lage schoenen te dragen. Wat leuk dat jullie de kinderwagen maandag ophalen! Wat voor een hebben jullie gekocht? En welke meubels gaan jullie bestellen?

6. Ah, leuk Marlies! Ik ben ook wel benieuwd naar je kinderwagen en het kamertje!

Wij hebben de babykamer Paris White van Happy Baby gekocht. Bij Boombuy.nl, wat we echt nóóit hadden moeten doen. Voor we 'm kochten, heb ik echt het hele internet afgezocht naar negatieve ervaringen of klachten, maar er was niets te vinden, dus ik dacht dat het wel goed zou zitten.. Komen ze 'm brengen, dumpen ze gewoon een pallet op de parkeerplaats voor het huis :$ Ik heb tig keer gevraagd of dat echt de bedoeling was, maar volgens die man was dat echt zo.. En toen stond het daar dus, kamertje a €1000, in de stromende regen. Ik kon het niet tillen, man was werken.. Ik heb echt op straat staan janken omdat ik niet wist wat ik ermee aanmoest ;) Uiteindelijk heeft hij met heel veel gedoe vrij kunnen krijgen om het naar binnen te tillen, wat niet kon in z'n eentje, dus de enige optie was dat ik zou helpen, wat echt een ramp was met m'n rugproblemen en bekkeninstabiliteit.. Maar goed, het stond binnen. Eerst op facebook gevraagd of mensen wisten of dit de normale gang van zaken was, maar iedereen vond het echt belachelijk.. Toen dus een boze mail gestuurd.

Komen we er 's avonds achter dat ze ook nog een verkeerd onderdeel geleverd hebben. In plaats van de commode, waar tekstbordjes bevestigd op zouden moeten zitten, hebben ze twee keer de onderkant van de kast geleverd. Er zat een sticker op, met afbeelding van de kast en met het artikelnummer van de kast, maar dat was allemaal doorgekrast en ze hadden er zelf 'commode' opgeschreven :')

's Avonds belde die jongen me, maar van z'n eerdere vriendelijkheid (toen we contact hadden over de bezorging hebben we nog zitten lachen omdat ik een kortingscode van 5 euro had gebruikt..) was niets meer over.. Ze hadden nog nóóit klachten gehad hierover (ik heb denk ik nét de 17 mensen op facebook die dit ook belachelijk vinden :) ), dit was nou eenmaal hoe ze werkten en ja, hij had me daarover moeten informeren, maar dat was 'm ontschoten ;) Toen we vroegen waarom het niet op de website staat (of in de voorwaarden, of in de bevestigingsmail), gaf hij aan dat het teveel informatie is om daarop te zetten :( Wat de verkeerde 'commode' betrof; dat zou hij gaan nakijken..

En nu blijven ze stug volhouden dat ze wél een commode hebben geleverd. Ik heb Happy Baby zelf gemaild (maar zij bleken elkaar al te kennen, dus daar schoot ik ook niks mee op..), die gaven ook aan dat de onderkant van de kast en de commode inderdaad hetzelfde zijn, op de tekstbordjes na, maar we hebben én de verkeerde sticker die op de verpakking zit én de ontbrekende bordjes. Ik geloof dus nog steeds dat ze gewoon een onderstel van een kast voor commode door hebben laten gaan. Ze zouden nog een set tekstbordjes nasturen, die moesten we er dan zelf maar opzetten.. En daar gaat het me niet om hoor, m'n man boort die gaatjes wel en schroeft ze wel vast, maar die service, waarvan ze roepen dat 'ie zo geweldig is en dat ze iedereen tevreden willen houden, daar klopt dus helemaal niets van..

Dus.. Mocht je overwegen om je babykamer bij Boombuy te bestellen; niet doen! ;)

Met mijn buik gaat 't verder prima! Ik kan nu zoveel voelen.. Gisteren vroeg ik me af of het wel 'echt' was, of ik niet gewoon iets anders voelde. Even gecheckt met de AngelSounds, maar daar waar ik die stevige beweging voel, is dus ook het plekje waar de baby ligt. Het is in een week echt zo bizar veel sterker geworden! Af en toe word ik er zelfs wakker van! Echt, heerlijk..

M'n buik groeit goed, ben wel nog steeds 4 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Was tijdens de zwangerschap 5 kilo afgevallen, daar zit nu dus weer een kilo bij.

Heb jij zelf een voorgevoel over wanneer je gaat bevallen, rijo? Denk je wat eerder dan de uitgerekende datum, of denk je dat je juist over tijd gaat lopen? ;)

Poppetje, succes vandaag. Ik hoop op een positieve negatieve uitslag! ;)

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Tjeeee Shaddixxx, wat een verhaal zeg! Dat je zo kalm blijft joh... Wat mij betreft hadden ze alles weer op mogen halen. Ik heb veel geduld, maar als het op zo'n manier moet dan ben ik er gauw klaar mee. 't Is wel een mooi kamertje trouwens! Wij hebben geen kant en klaar babykamertje, maar her en der meubeltjes gekocht. Ik zal onthouden om nooit iets bij die winkel te bestellen ;)

Wat fijn dat jij het nu ook kunt voelen! Lijkt me een prettig gevoel voor jou, een stukje zekerheid. En de bewegingen worden alleen maar sterker! Ik vind het persoonlijk erg fijn dat mijn placenta boven ligt, dat beschermt mijn ribben een beetje haha :)

Mijn voorgevoel zegt dat ik later ga bevallen. Mijn man zegt dat ik eerder ga bevallen. Het is nog even afwachten wie gelijk gaat krijgen haha :D

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Shaddixxx wat hou jij je goed met al je hormonen!!!
    Hier hcg eindelijk uit mijn bloed, nu wachten op mijn menstruatie en verder!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Shadixxx, wat een aso's zeg!! Die moeten toch zeker zelf wel kunnen snappen dat je niet als zwangere vrouw die zware dingen naar binnen kunt sjouwen?? Wat een prutsers zeg, dit is echt wel weer het toppunt van on-klantvriendelijkheid.

@Rijo, ik heb idd gewoon shirts van de H&M gekocht, die zien eruit alsof ze nog wel een aardig stuk mee kunnen rekken. En 1 van M&S. Normaal koop ik veel bij de Sting, maar dat was nu allemaal een beetje meer van hetzelfde en die shirts zijn ook veel duurder, vind het dan een beetje zonde als ik ze misschien onherstelbaar oprek...

Wij hebben een transAction kinderwagen gekocht, leek erg degelijk, en was ook niet zo duur. Kinderkamer heb ik op het oog, die stond de vorige keer in de showroom bij babydump alleen was die van de oude collectie dus weet niet of ie er nog is. Anders word het een soortgelijke. Koop hem sowieso bij babydump want voor 65 euro extra brengen ze hem naar boven en zetten ze hem ook nog in elkaar! Dat sprak me wel aan, en nu ik Shadixxx haar verhaal hoor...
    Maar het zal wel een aantal weken duren voor hij er dan is, dus dan kan ik eerst nog even de muren verven, en manlief de vloerbedekking verwijderen en laminaat leggen. Moest last minute nog met een ander plan komen omdat ik écht een jongetje had verwacht. Het maakt me echt helemaal niets uit, alleen had ik al wel helemaal een jongetjeskamer in mijn hoofd, en geen meisjeskamer. Maar wat blijkt, dat gaat schijnbaar heel snel, want een dag na de echo had ik al besloten hoe het ging worden, hihi...

@poppetje, hehe, wat fijn dat het eindelijk helemaal weg is nu, het HCG. Heeft even geduurd zeg. Nu hopen dat de menstruatie snel komt en vol goede moed naar de volgende TP!!

10. Was mijn eerste ingeving ook hoor; kom het maar weer halen! Maar wat ze dan wél netjes in de voorwaarden hebben gezet, is dat de klant verantwoordelijk is voor de kosten van het retour zenden ;) Ik heb geen idee hoe duur dat is, maar goedkoop zal het niet zijn. Daarnaast hadden we het kamertje al betaald en wie weet hoe lang we hadden moeten wachten voor Boombuy ons het geld terug had gestort en we het kamertje dus ergens anders hadden kunnen kopen..

Rijo, ik ben héél benieuwd wie er gelijk krijgt! Ik kan me zelf nooit iets voorstellen bij over tijd lopen, maar eigenlijk gebeurt dat nog best vaak, he? Je kunt inderdaad niets anders doen dan afwachten..

Poppetje; Wat fijn dat alles weg is! Inderdaad op naar de volgende TP en dat het daarna maar weer heel snel op mag bouwen! :)

Marlies; Ik hoop dat ze het kamertje nog (op voorraad) hebben! Vaak kunnen ze 'm anders ook wel bestellen, toch? Staat hij ook op de site, of niet? Leuk ook, dat je vrijwel meteen wist hoe het moest gaan worden :D Wij hebben vorig weekend (of nouja, dat heeft m'n man gedaan..) alles geschilderd. Donderdag komen ze de vloer leggen en dan willen we dus zondag (maar ik ken mezelf, het zou ook best eens donderdagavond of vrijdagavond kunnen worden ;) ) de meubeltjes neerzetten. Ik kan echt niet wachten tot de kleertjes in de kast hangen, tot er een hoes om het aankleedkussen zit..

Wij moeten alleen nog een wandrek hebben. Ik wil graag het wandrek IJssel van de Baby-Dump, alleen leveren ze die pas weer na 25 juni. Nu is dat opzich geen ramp natuurlijk, dat is 2 weken nadat de babykamer ingericht wordt, maar ik wil het zo graag ook echt 'af' hebben.

Verder twijfel ik of we nog iets op de muur moeten doen.. Ik had wel iets in gedachte, maar dat blijkt niet te bestaan ;) Ik ben niet zo van de schilderijtjes en muurstickers zijn vaak zo snel afgezaagd..

Marlies, heb jij ook al last van lekkende borsten? Ik had dat bij de vorige zwangerschap vanaf week 17, en deze keer begonnen ze met 16,6W. Ik vind het wel grappig, voelde me zelfs een beetje trots :) Weet dat het niets zegt, want de vorige keer was borstvoeding ook echt een ramp, maar voor nu 'werkt' het in ieder geval alvast een beetje..

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, hij staat niet (meer) op de site, dus ik zie het maandag wel even, wat er kan. Anders word het een andere, maakt ook niet zoveel uit.

Leuk zo'n wandrek! Ik zit ook nog wat met wat er aan de muren moet. Van die vakjes waar je dan dingen in kan zetten vind ik altijd wel leuk. Ik wacht eerst maar even tot de muren geverfd zijn en de meubeltjes staan, kijken hoeveel lege muur er is en hoeveel ik gevuld wil hebben.

Hier nog geen last van lekkende borsten trouwens! Is dat niet vervelend, dat je steeds met natte vlekken zit? Of heb je daar wel wat voor?

12. Wat kan jij je daar makkelijk overheen zetten, haha. Als ik eenmaal iets heb gezien wat ik wil, móét ik het ook hebben :D

Die vakken zijn inderdaad leuk! Heb ik ook nog ergens in een kast liggen, voor in de woonkamer.. Al een jaar of 3, ze zijn alleen nog nooit opgehangen ;)

Haha, gelukkig zijn er zoogcompressen. Nu heb ik die nog niet nodig hoor, zo ernstig is het nog niet, maar er is wel een oplossing voor, mocht het erger worden. Er zijn trouwens ook vrouwen die gewoon maandverband in stukjes knippen, dan blijft het ook nog plakken :D

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niet altijd hoor, toen ik nog dacht daar het een jongetje zou worden heb ik stad en land afgezocht naar een soort laminaat die ik een paar jaar geleden ergens gezien had. Nu nergens meer te vinden. Zat me nog steeds dwars, tot we hoorden dat het een meisje was en zodoende het hele plan voor de jongenskamer kwam te vervallen.
    Maar de meubeltjes leken veel op een andere serie, dus dan vind ik het wel ok.

Als jullie toch aan het klussen zijn in de babykamer, gelijk even die vakken in de kamer ophangen ;) weet precies hoe het gaat, heb hier al een jaar een stapel lijstjes met foto's liggen die opgehangen moeten worden...

O, dus het komt altijd wel goed, met lekken. Gelukkig. Moet nog veel leren haha:)

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Poppetje, dat is goed nieuws! Op naar een nieuwe ronde!

Marliesje, dat scheelt echt een hoop als je dat soort shirtjes koopt en dan is het inderdaad niet zo erg als ze uitgerekt worden. Ik heb via Marktplaats ook e.e.a. gescoord. Een leuke Esprit jurk bijvoorbeeld, zo goed als nieuw, voor een tientje :D Positiekleding is duuuuur... Ik koop voor dat geld liever kleertjes voor de kleine :)

Ik ken de transAction niet, maar ik heb even gespiekt op Google en hij ziet er goed uit! Welke kleur heb je uitgekozen? Wij hebben een Joolz gekocht. We waren op slag verliefd en gelukkig voldeed de wagen aan al onze eisen :p

Ik ben benieuwd naar jullie kamertjes! Het is zo leuk om daar mee bezig te zijn. Wat heb je precies in gedachten, Marliesje? Fijn dat je toch snel kon schakelen haha! Hopelijk kun je het kamertje nog bestellen, ik zou het knap vinden als je dan gewoon maar wat anders uit kunt kiezen :) Shaddixxx, ik hoop dat je de wandplank tegelijk met de meubeltjes ontvangt, want het is inderdaad prettig om alles gewoon lekker in een keer klaar te hebben! Ik snap trouwens dat je de meubeltjes niet zomaar retour stuurt. Maar leuk is anders, lijkt mij!

Wij hebben (nog) niks op de muren. Ik heb nog wel iets in gedachten, maar dat kan ik niet vinden, dus tot ik dat ene item gevonden heb blijven de muren leeg haha.

Ik heb geen lekkende borsten, wel komen er vanaf een week of 25 bijna dagelijks gele, plakkerige korreltjes/druppeltjes uit mijn tepels.

Hebben jullie ook al een naam/namen bedacht?

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die van Joolz zijn heel erg mooi! Heb ik ook nog bij staan kijken. Wij hebben een bruine.

Het zijn deze meubeltjes geworden:
    Ledikant 60 x 120 - Commode - Hanglegkast Palermo | Interbaby | Baby-Dump
    Maar met een ander wandplankje, want die ander had dezelfde kleur maar wat meer ruimte. De muren worden zachtblauw en olijfgroen, 2 van elke kleur, en dan wil ik (fel)roze details verder. De meubels komen de 2e week van augustus, hebben we in juli mooi de tijd om te verven en laminaat te leggen.

O wat irritant als je het dan niet kan vinden! Hopelijk kom je het toch snel ergens tegen! Ben nu trouwens wel heel nieuwsgierig om wat voor iets het gaat...

Hou jij het nog wat uit met dat warme weer momenteel?

Wij hadden eigenlijk 3 jaar geleden de namen al bedacht, en toen ik zwanger werd hebben we wel weer even opnieuw gebrainstormd, maar kwamen toch weer bij de oorspronkelijke namen uit...

16. Een meisjesnaam ligt hier al 6 jaar klaar, een jongensnaam sinds afgelopen september.. De 2e en 3e naam zijn hier automatisch gekomen :)

Die korreltjes waar jij het over hebt rijo, die had ik inderdaad ook al een tijd.

Marliesje, ook een leuk kamertje inderdaad! Wij hebben ook nog een tijd naar een soortgelijk kamertje gekeken, maar dan in het grijs. Dat vonden we alleen toch te donker worden.. Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet als het ook echt staat! :)

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Benieuwd naar jullie namen!

Hoe is het verder dames?

18. Het kamertje is, op de wandplank en eventueel nog iets op de muur, klaar! :) Héél blij met het resultaat, maar ook heel dubbel..

19. Zo! :)

Bijgevoegde bestanden:

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooi!!!! Ik had gelijk bij jou :) nu wel heel benieuwd naar de naam!

Deel Deze Pagina