Ik hoor de laatste tijd zóveel meisjes-nieuws, alsof er iets in de lucht zit Marlies, wanneer heb jij je 20-weken echo? Wij moeten woensdag.. One of Kind, hoe is het met jou? Ben jij inmiddels al helemaal uit over de (volgorde van de) naam? Poppetje, heb jij enig idee wanneer jij je menstruatie kunt verwachten, of is dat echt afwachten en valt er niets over te zeggen?
Ik vind het ook heel spannend ja.. Door de vele echo's weten we al veel natuurlijk, omdat ze daar ook medisch onderlegd zijn, maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit iets gehoord (of gezien) over niertjes en dat soort dingen.. Krijg jij een SEO of een GUO?
Bij ons in september zijn net heel veel jongens! Seyhan roept telkens Chloé Eleni dus ik denk dat ik het maar zo ga houden hahahaha. Hier heeft de kleine vent de waterpokken en ik verkouden pffffff
@Shadixxx, geen idee. Het staat volgens mij wel op mijn afspraken kaart, maar die ligt thuis, en ik zit in Turkije... Wat is het verschil? @one of kind, beterschap voor jullie allebei!
Oh lekker, Turkije! Of ben je er niet voor vakantie? Een GUO is uitgebreider dan de SEO. Die krijg je standaard na ICSI, ik heb eigenlijk geen idee waarom wij 'm krijgen Niet dat ik het erg vind hoor, van mij mogen ze alles wel 10 keer checken! Heeft Seyhan veel last van de waterpokken? Hier was dat echt een hel.. Verkouden zijn vind ik ook zo ellendig, omdat er meestal niets tegen helpt.. Beterschap!
O ja, dan is het GUO, volgens mij staat dat er ookop de afspraken kaart. Vakantie idd! Begin trouwens de laatste dagen echt dagelijks ons meisje te voelen. Alleen altijd wat rond dezelfde tijd. Is dat altijd zo/normaal?
Ik had eerst ook wel wat 'drukke uurtjes' inderdaad! Nu zijn die er niet meer zo, het is eigenlijk de hele dag door, haha. Maar lekker hoor! Is het er erg warm en trek je dat een beetje nu?
Mooie naam one of kind!!! Marliesje, wel mooi jullie uitzicht! Goed smeren hoor! Gisteren slijm en kramp maar ovulatietest negatief maar had echt veel gedronken. Vandaag deze test, 6 juni was mijn hcg eruit, denk morgen echt positief of vanavond dus dan ben ik eindelijk weer regelmatig. Na een positieve test ben je meestal na 14-16 dagen ongesteld. Dus denk dat ik een cryo red voor de vakantie! Ps waar is suzannelillian, is alles daar wel goed?
Wat fijn poppetje, eindelijk weer door! Heb je je miskraam een beetje een plekje kunnen geven? En hoe gaat het met het hele rouwproces om Mia? Nog steeds héél veel respect voor jou! One of Kind, gaat het bij jullie thuis weer een beetje beter? Ik ben echt bloednerveus voor straks.. Ik ben altijd nog wel gespannen voor een echo, maar dit is toch wel weer iets wat 'huge' is.. We moeten om 10:10..
Als komt goed lieve Shaddixxx!!! Weet het zeker! En de miskraam is rot maar heb ik liever dan ooit nog een herhaling van Mia. Het verdriet en de pijn van Mia is zo diep dat een miskraam makkelijker is een plek te geven. Is anders als ik Mia niet had gehad, denk ik..
Heb je ook gelijk in hoor poppetje, maar dat neemt niet weg dat je om een miskraam ook verdrietig mag zijn en 't een plekje moet geven! De echo.. Ja.. Ik weet het niet zo goed. Alles was goed, maar de arts bleef echt veel te lang bij het hartje hangen.. Het kwam niet goed in beeld, en als er kleinere afwijkingen zouden zijn, was dat nu niet zichtbaar. De hele echo moet dus over 3 weken opnieuw gedaan worden. En echt, ik ben superblij met 2 mooie niertjes, een goede groei, mooie hersentjes en alles wat er nog meer klopte, maar ik zit hier nu wel heel erg mee.. Ik vind dat hartje zó belangrijk. Is een slechte eigenschap van mij hoor, me vooral focussen op dat ene dingetje wat nu net niet zo goed ging, in plaats van op al die andere dingen die wél goed waren, maar ik had zo gehoopt dat de 20-weken echo toch een grote geruststelling zou zijn..
Da's balen zeg! Snap dat je je er druk over maakt, maar er is eigenlijk niets mis toch? Alleen kon hij nog niet alles even goed zien. Nou ja, iig niet de uitslag die je gewild had voor nu... Wel fijn dat verder alles goed is, en hopelijk gaan die 3 weken en beetje snel voorbij...
Shaddixxx hebben ze gevraagd om terug te komen? Snap wel dat je je dan wat ongerust voelt als ze het niet helemaal konden zien. Als het echt zorgwekkend was hadden ze wel gezegd kom even terug. Poppetje ik snap dat je zeker geen herhaling van Mia* wil En Chloé heb jij nog geroepen in een topic waar ik naar namen vroeg. Weet je dat nog haha. Hier nog steeds niks beter, bij Seyhan komen en gaan de waterpokken. En ik kan iedere avond of nacht nog boven de wc hangen door het slijm