Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wat spannend, Poppetje! Wat zou het fijn zijn, een tp voor jullie vakantie :)

Shaddixxx, dus over drie weken terugkomen... Als ik het goed begrijp konden ze het hartje niet goed in beeld krijgen? Ik denk dat, als er echt iets aan de hand zou zijn, ze je niet pas na drie weken terug laten komen. Fijn dat de niertjes e.d. wel goed in beeld kwamen en dat dat allemaal goed leek! Enne, wat leuk, een klein meisje op komst! :)

Marliesje, voor jou schiet het ook al lekker op, volgende week de 20 wk echo! Zie je er tegen op? Eerst nog maar even lekker vakantie vieren :)

One of kind, wat ontzettend vervelend dat jullie zo kwakkelen... Je wordt er zo moe van! Beterschap hoor!

Ik vraag me ook af waar Suzannelilian is. Hoop dat alles goed gaat!

Met mij en de baby gaat alles zijn gangetje. Af en toe flink wat gerommel, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks :p

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rijo hoe ver ben jij nu ook alweer meid?

Ja dat gekwakkel word je niet blij van.
    Mijn moeder was al wat ziek maar die is nu ook echt ziek !

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    One of kind, dat is idd de naam die ik het leukste vond! Dus ik ben het met je zoon eens :D

Shaddixxx, snap je wel hoor. Maar als er echt iets mis had geweest had je sneller terug gemoeten. Dus ga er vanuit dat alles helemaal goed is met je kleintje.

Rijo, hoe lang moet jij nog? Week of 3?

Marliesje wat schiet het op!!!

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, daar ben ik weer!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar wilde niet dat op een openbaar forum stond wanneer we weg zouden zijn. Heb al meerdere inbraken meegemaakt vandaar.

Maar 2 weken geleden zijn we getrouwd en vandaag komen we terug van onze huwelijksreis!

Vertel later uitgebreid (maar voor zover we weten gaat alles nog steeds goed met het kindje), wil iemand mij even kort vertellen wat voor belangrijke dingen ik gemist heb? Is teveel om terug te lezen. ;)

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gefeliciteerd met je huwelijk!!! In het kort, eh... Shaddixxx heeft haar kinderkamer geplaatst :D, Marliesje is op vakantie geweest, one of kind heeft een geweldige naam en rijo gaat hard. De rest mogen ze zelf vertellen :D

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Susannalillian van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!

Poppetje hoe was je ovu test vandaag?

En wat een super lieve reactie op de naam:D

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Suzannelilian, van harte gefeliciteerd! Je hebt groot gelijk dat je zoiets niet op internet zet hoor. Hopelijk hebben jullie overal van genoten!!!

One of kind, ik was het nog vergeten te zeggen, maar een hele leuke naam inderdaad! :)

Ik mag nog ongeveer drie weekjes ja, tenzij ons mannetje besluit om korter, of langer, in mijn buik te blijven zitten :) Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht, mijn heupen doen pijn als ik te lang op mijn zij lig. Overdag heb ik nergens last van gelukkig, dus ik hoop straks wat slaap in te halen :p

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rijo, het komt nu wel hard dichterbij! balen dat je last krijgt van je heupen, hopelijk kun je overdag wat slaap inhalen.

One of kind, ik had er schijnbaar overheen gelezen, moest even terug bladeren, maar het is idd een mooie naam!

Susanne, gefeliciteerd!! Je had idd verteld dat je zou gaan trouwen in juni, maar had er niet meer bij stilgestaan. Hebben jullie een mooie dag gehad? En hoe was jullie huwelijksreis?

Ik ben weer terug in NL, gelijk weer een hoop drukte de komende dagen, dus maar goed dat we even lekker een weekje uitgerust hebben. T was heerlijk maar ben ook wel weer blij dat ik weer terug ben. Was me daar toch ook wel erg bewust van het feit dat als er iets zou gebeuren, ik toch wel heel ver van huis zat. Maar goed, desondanks wel enorm genoten!!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marliesje fijn dat je zo hebt genoten!!
    Ik ging altijd graag naar TR op vakantie.

Rijo wat spannend zeg!!
    Ben benieuwd wanneer hij komt hihi.

Bedankt voor de complimenten op de naam:D
    Geen gemakkelijke klus hahaa

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rijo op de zij liggen pijnlijk dat is niet fijn:(
    Maar op je rug misschien ook.
    :(

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb ik net een heel verhaal getypt, is het allemaal weg na het op enter drukken omdat de termijn is verlopen of zoiets, grrrrrrrrr!!!

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: dankje! Heb best aardig wat gemist lees ik, maar als ik iets niet volg dan vraag ik het wel. :D

@one of kind: bedankt! Wat is die naam?

@rijo: bedankt meis en genoten hebben we zeker! Wat fijn zeg dat de zwangerschap er voor jou alweer bijna op zit, ben je het al zat? ;) Vervelend van de pijn in je heupen tijdens het liggen, maar fijn dat je er overdag geen last van hebt!

@Marlies: bedankt! We hebben een geweldige bruiloft gehad en een heerlijk huwelijksreis, alhoewel het de afgelopen dagen echt te warm was. Hebben dinsdag nog een excursie gehad, maar was eigenlijk niet te doen. Verder is het wel een heel mooi eiland en echt de moeite waard! Maar nu inderdaad wel blij dat we weer thuis zijn, lekker vertrouwd en terug bij de beestjes. Mooi dat jouw vakantie ook zo lekker was en dat jullie zo genoten hebben, dan kan je er nu weer helemaal tegen!

@iedereen: er is nog wel iets waar ik me zorgen over maak: ben nog steeds maar 1,5 kilo aangekomen... Op af en toe een soort vlindertje in mijn buik en een klein buikje na voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger. Heb gelezen dat het veel vaker voorkomt, maar ik maak me er toch wel zorgen over. We hebben het hartje nog zien kloppen tijdens de vakantie, maar ben desondanks zo bang dat het toch nog misgaat... Zou zo graag wat meer bevestiging krijgen, hopelijk maandag bij de controle in ieder geval weer een kloppend hartje! En 4 juli de 20 weken echo, nog 2 weken in spanning zitten... Heb de paffers tijdens de vakantie zoveel gemeden, maar soms ontkom je er gewoon niet aan en ben ook nog steeds bezorgd over die vriendin die zo vlakbij me rookte. De verloskundige zegt dat ik me geen zorgen moet maken omdat het maar een paar keer voorgekomen is, maar tsja maak me toch wel zorgen. Gelukkig kunnen ze het grootste gevolg van roken (een groeiachterstand) zien op de echo, alleen eventuele schade aan de hersentjes niet. Pffff, dacht dat de zorgen ophielden zodra ik zwanger zou zijn, maar ze beginnen pas... Vinden jullie dat ik overdrijf?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Susannelillian de naam is Chloé Eleni.;)

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @one of kind: bijzondere/leuke naam inderdaad! :)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    susannelillian ik ben nu ineens meer bij gaan komen na 20 weken.
    Geen zorgen!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @one of kind: dankje voor de geruststelling! Ben je trouwens Vlaamse? :D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihi nee ben maastrichtse maar heb wel 9 jaar in Belgie gewoond.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @one of kind: hihi, dacht als zoiets. Vind het Vlaams zo'n mooi taaltje, ben ook helemaal fan van Clouseau! Helaas waren ze er een paar jaar uit met optredens en aanstaande december zit er voor mij dit jaar niet in vrees ik. ;) Dan volgend jaar maar weer, het kindje is natuurlijk een geweldige reden om niet naar Antwerpen te kunnen! :)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tuurlijk is een kindje een geweldige reden om niet naar Antwerpen te gaan hihi.

Ik hoor het heel vaak * schaam* ik woon nu weer in Maastricht maar als een Nederlands persoon belt ofzo, dan ga ik over in Vlaams haha.
    S heeft het ook al hihi

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @one of kind: alleen maar leuk toch! ;) Grappig dat je zoontje het ook al heeft, die neemt het natuurlijk over van jou. :D

Deel Deze Pagina