Ja hij is bij een onthaalmoeder ook gegaan en komt dan echt met typisch belgische woorden aan haha. Mijn ouders liggen dubbel. Wij praten normaal dialect ( Maastrichts) maar dan komt hij wel eens aan: Gij luistert niet!!! Liggen we dubbel allemaal!
Susannelillian ik las dat je in Griekenland op huwelijksreis bent geweest. De namen van de kleine meid komen uit Griekenland
@Susanne, ik herken het heel erg hoor! Dacht ook dat de onzekerheid minder zou worden naarmate de zwangerschap vordert, maar helaas. Las een poosje terug per ongeluk iets over incompetente cervix, en sindsdien iedere keer als ik iets voel weer paniek... Zucht. Haast nog erger dan mijn paniek de eerste weken.
@one of kind: haha, echt heel erg leuk! Wat grappig dat de namen uit Griekenland komen, echt heel origineel! Hoe zijn jullie daar op gekomen? @Marliesje: "fijn" dat jij het herkent, het is ook zo spannend na al die teleurstellingen en mislukte pogingen, het blijft toch heel onwerkelijk! @iedereen: hier vandaag een houten boom gekocht bij de Xenos, helaas waren de figuren voor in de boom bij onze Xenos uitverkocht. Maar die zouden eind juli weer komen en als mijn moeder maandag nog in de stad is (gaat dinsdag op vakantie), dan zou ze ook nog even voor ons kijken. Hopelijk komt ze nog in de stad en hebben ze de figuren daar nog wel! Op Karpathos hebben we trouwens ook nog 2 heel leuke/lieve kleertjes gekocht voor ons kindje, kon het niet laten hangen! Zo leuk al die voorbereidingen, kan niet wachten totdat we aan het kamertje kunnen beginnen (gaan vanavond de oom van Bart vragen die het zou kunnen doen, hopelijk wil hij het ook doen) en in september kunnen we de kinderwagen ophalen! Vind het nog wel steeds heel onwerkelijk dat er straks een kindje is, maar wel heel erg leuk onwerkelijk!
Susannelillian wat leuk ik heb ook een houten boom op de kamer van de kleine! Meiden moet jullie helaas teleurstellen die onzekerheden blijven zelfs als je kindje geboren is. Eigenlijk is je "zorgeloze"leven voorbij want dan ga je je vaak zorgen over je kindje maken. Wat leuk dat je een Griekenland kleertjes hebt gehaald. Zo fijn om te doen heh hihi. Mijn ouders hebben laatst vanalles in Turkije gehaald zo leuk. Susannelillian mijn zoontje is via dezelfde donor verwekt maar tijdens mijn huwelijk, met een Turkse man, mijn zoontje heeft dus een Turkse naam S.eyhan. Het is ook echt een halfbloedje, aangezien de donor hoogstwaarschijnlijk Grieks is en ik toch een mediterraanse naam wilde ben ik gaan zoeken. Eleni was de naam van een meisje wat vorig jaar in Griekenland in de bediening zat en vond het een mooie naam. Eleni is ook nog de Griekse versie van 1 van mijn moeders namen Helena. Ik vond ook Zoé en Chloé erg mooi. S.eyhan is helemaal verliefd op Chloé dus hij heeft eigenlijk die naam uitgekozen als grote broer haha. Had ook Noémi eerst maar merkte dat mijn ouders per ongeluk Neomi zeiden en dat vond ik niet leuk. En nog wat Turkse namen gehad, zo had mijn zoon Nisa geheten maar toch voelde dat als de naam wat ik met mijn ex had gekozen. Had ook nog Feline maar dat liet me steeds aan Feline van Bambi denken hahaha.
@one of kind: wat leuk! Heb jij ook die van de Xenos en heb jij er wel dieren etc bij? Ja is echt super leuk om kleertjes te kopen en zeker tijdens de vakantie inderdaad! Wat leuk dat je ouders van alles meegenomen hebben uit Turkije! Wat leuk hoe jullie aan de naam gekomen zijn, heel origineel! @iedereen: morgen weer een controle en naar het hartje luisteren, vind het toch weer spannend! Ben weer erg moe de laatste paar dagen en heb regelmatig last van mijn rug, maar als alles goed is dan heb ik dat er natuurlijk allemaal voor over! Morgen en overmorgen ook weer positiekleding passen, hopelijk zit er wat leuk tussen, kan wel wat nieuws gebruiken! Ga binnenkort ook nog weer even in de stad kijken, moet eigenlijk ook nog een nieuwe jas hebben... Wel weer een goed excuus om te kunnen shoppen hihi.
@one of kind: of hij staat gewoon niet op de site... Zal binnenkort wel even in de winkel zelf kijken en anders ergens anders. Toch bedankt voor de tip!
@iedereen: vandaag dus weer naar het hartje geluisterd en het klonk hartstikke goed! Het was een krachtige en regelmatige hartslag, wat een opluchting! We hebben het ook opgenomen, is leuk om nog een keer te luisteren. Ook ben ik gewogen, is mijn bloeddruk opgemeten en heeft ze de grootte van mijn baarmoeder gevoeld, was allemaal helemaal in orde. Nou maar hopen dat de 20-weken echo ook zo goed is! Helaas moeten we daar nog t/m vrijdag over een week geduld voor hebben.
Fijn dat alles weer goed was!! Ik moet nog tot vanavond geduld hebben voor de 20 weken echo, maar ben wel heel nerveus en gespannen nu...
@Marliesje: vanavond al??? Wat fijn, heel veel plezier! @iedereen: laten jullie ook een 3/4d echo maken? Zo ja, wanneer? Ik wil het zeker laten doen, lijkt me zo bijzonder! Kan alleen niet bij onze verloskundige, maar zijn genoeg pretecho bureaus hier in de buurt die dat wel doen.
@one of kind: heel fijn inderdaad! Wat een leuk vooruitzicht, alvast heel veel plezier! Hebben zij aangeraden wanneer je dit het beste kon doen of hebben jullie dat zelf besloten? En bewust 3d en geen 4d?
Nou er word 3d en 4d gedaan sorry. Had eigenlijk een 3d hd echo willen laten doen, maar die was veel duurder!! En nu heb ik via social deal ( zoiets als groupon) een bon voor 25 euro kunnen kopen incl dvd opnamen en foto's Ik ben benieuwd of ze op S.eyhan lijkt. Bij hem ook met 28 weken laten doen.
Even snel: Marliesje, veel succes en plezier vanavond!!! Suzannelilian, wij hebben met 25 weken een 3/4D echo laten doen. 3D, dat zijn de foto's, 4D is een filmpje, als het ware.
@one of kind: dat zal inderdaad best heel duur zijn! Mooi van die deal, het is normaal helaas zo rond de 100, maar wil het toch echt wel doen. Vraag wel aan de verloskundige wanneer zij aanraden om het te doen. Jeetje die 3d echo lijkt echt op hoe hij er na de geboorte uitzag, heel bijzonder! @rijo: dankje voor de uitleg!