Haha, ik denk het ook niet! Ik denk dat ik morgen niet test, dan heb ik voor vrijdag, zaterdag en zondag nog genoeg Maandag komt MvM en kan ik hun test doen, dinsdag is de echo. Misschien kan ik het daarna ein-de-lijk loslaten! Hoe is het met jou Anja? En met je mooie tweeling? En One of Kind, hoe voel jij je? Marlies, jij nog getest vandaag?
Wow die is echt heel erg mooi!! Hier gaat het gelukkig goed. zaterdag weet ik wat het word als het goed is
Shaddixxx, met mij gaat het goed hoor. En met mijn mooie mupkes ook. Ze groeien goed, en zijn super vrolijk en lief. Ik vind het echt super dat je zwanger bent! Het is jou en W zo gegund!!! Ik vind het zo schattig om te lezen hoe hij reageert op de zwangerschap. En zo lezen van die test obsessie en van die onzekerheid enzo, kan ik me nog allemaal zoooo goed herinneren... Die eerste paar echo's vond ik ook zo vreselijk spannend. Eigenlijk pas vanaf dat ik ze ging voelen, ging die spanning weg.
Shaddixxx ja bij S was ik 13 weken en 6 dagen zwanger toen ik wist dat het een jongen was. Hoe reageerde je vriend idd eigenlijk nu je zwanger bent? AnjaV die van jou alweer 1,5 jaar!
@Anja; Het zijn ook inderdaad echte schatjes! Die bekkies, zó lief! Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo obsessief bezig is (geweest). Ik ken ook verder niemand die alle MMM-troep bewaart. Ik doe dat dus ook. Ik heb nog nooit een naaldencontainer ingeleverd en lege Menopur-ampullen nooit in de prullenbak gegooid, maar opgespaard. Na de echo allemaal eens op een grote hoop gooien om te zien hoeveel het nu echt is.. @OoK; W. is ook helemaal blij. Vertelt elke dag tegen m'n buik wat voor dag het vandaag is Damiën is ook zo lief. Een tijdje terug kwam 'ie naast m'n bed staan en hij zegt; 'Op die dingen van jou staan twee streepjes. Dat betekent dat je een baby in je buik hebt. Daar hebben we zoooooo lang op gewacht. EINDELIJK HEBBEN WE ER ÉÉN! ' Hij is er overigens van overtuigd dat het een broertje wordt en zelf heb ik ook het gevoel dat het een jongetje is.. Maar goed, only time will tell! Maak jij het bekend, als je weet wat het geslacht is? Ik heb dat bij Damiën nooit gedaan, maar tegenwoordig lijkt het zo normaal.. Is ook wel een stuk makkelijker, omdat je je niet per ongeluk kunt verspreken natuurlijk.. Maarja, het geheim houden, zodat het echt tot de geboorte een verrassing voor iedereen is, vind ik eigenlijk veel leuker..
One of kind: ze zijn 13 maanden. 1,5 nog niet hoor. Haha. Alhoewel het echt super snel gaat! Shaddixxx: aaawww, das lief van Damiën! Denk je zelf ook een jongetje ja? Wij hebben het trouwens wel meteen aan iedereen verteld toen we wisten wat het geslacht was. Dat kon ik dus echt niet voor me houden. En ja, ik heb ook alle naaldencontainers nog, alle medicijndoosjes, de puregon pen, en ook de zwangerschapstesten. Ook die van mijn vmk. Die zitten in een apart zakje. De rekeningen van Düsseldorf heb ik ook nog allemaal. Ik wilde het gewoon bewaren. Zodat ik kon zien hoe hard ik geknokt heb.
Ohhhhhhhhhh sorry * schaam* hoe was hun eerste verjaardag. Shaddixxx hier denkt S dat het een meisje is haha. Ik maak idd geen geheim van het geslacht. Wat super dat W er zo op reageerd!!!!
Hahaha, geeft niet hoor! Hun eerste verjaardag was erg leuk. Ze zijn echt mega verwend. Het jaar is echt voorbij gevlogen!
Hier ook weer een mooie donkere test! Werd nu trouwens een stuk sneller donker dan de de vorigen, dat duurde steeds wel ruim 15 minuten voor die op kleur waren, deze nu binnen 5 min al. Ga ervan uit dat dat een goed teken is
@Anja; Ik denk inderdaad een jongetje, al heb ik geen flauw idee waarom, haha. @Marlies; Fijn! Denk dat dat zeker een goed teken is, is hier ook zo! @Hier; Ik heb net zó lekker geslapen.. Dat had ik echt even nodig. Heerlijk, zo'n vrije woensdagmiddag!
Net nog een test gedaan, werd weer even gek van mezelf. De test van vanmorgen werd heel snel donker, en leek eerst (bijna) net zo donker als die van 3 dagen geleden, maar nadat ie ingedroogd was en ik ze goed kon vergelijken was ie echt lichter. (ook de controlestreep trouwens, met lichtere lijnen erdoor) Dacht dat het wel aan de test zou liggen, want hij werd wel heel snel donker, maar zat me toch niet lekker. Dus nu net nog maar een keer getest. Zucht. Maargoed, hij werd weer heel snel donker en nou is de test lijn donkerder (en iets dikker lijkt het, maar misschien ligt dat aan de test) dan de controlelijn. Lol, weer een paar uur voor niets gestresst. Heb trouwens sowieso het idee dat mijn testen 's middags donkerder zijn dan 's morgens... @Shadixxx, heerlijk, even slapen!! Ik ben een beetje duf vandaag en mega on-productief.
Dat de test zo snel donker wordt is zeker een goed teken! Fijn hoor! Ik heb alles van de medische molen weggedaan. Ik was er helemaal klaar mee. Dat hele traject draag ik voor de rest van mijn leven toch wel mee. Ik val een beetje buiten de boot wat testen betreft, ik heb maar 4 keer getest : 1 dag voor NOD, op NOD, de dag na NOD en een week na NOD
Ik gebruik kv2v5; weet dat dat niet de besten zijn, maargoed. Moet over een paar dagen toch stoppen met testen, want als je voorbij de 6 weken bent worden ze waarschijnlijk sowieso lichter... Zie, deze onderste is de test van vandaag: http://www.zwangerschapspagina.nl/16724936-post14.html @Rijo; wat een zelfbeheersing! Vind het wel knap de je "zo weinig" getest hebt!
Hebben jullie er al eens een filmpje van gemaakt? Van die doorlopende test? Dat is zó leuk om te hebben. Om te bekijken als je met je dikke buik loopt.
Ik heb laatst wel geprobeerd een filmpje te maken, maar het licht was niet goed genoeg (en ik vond het te lang duren ). De laatste paar keren werd hij vrij snel donker, dus misschien straks nog maar eens proberen! Marlies, heel intiem, maar 'durf' jij momenteel seks te hebben? En andere meiden, durfden jullie dat aan het begin van de zwangerschap? Ik durf het écht niet. De zin is er wel, ik realiseer me ook dat het geen kwaad kan, maar ik durf het echt niet
Ik heb dat bij de kv test gedaan. Tis wel ff pielen om die druppels goed in dat ding te krijgen en tegelijk te filmen, maar het is nu echt heel leuk om te zien En seks durfden wij ook niet. Zeker met die vmk's in ons achterhoofd. Plus zaten wij met die utrogestan, en dat vond ik zo ranzig!! En ik heb in de eerste week na de testen ook flink wat bruin gehad. Pas zo na de 12 weken durfden we pas weer "echt".
Ja, ik vind het ook niet echt aantrekkelijk om het met die Progestan-troep te doen, maar daarnaast durf ik ook gewoon echt niet. Fijn om te horen dat ik daar niet de enige in ben W. vraagt af en toe wel eens, met een héél bang gezicht, of ik van plan ben om nu de komende 9 maanden niets te doen, maar ik hoop toch dat de angst hier ook verdwijnt na een paar mooie echo's! Progestan gebruik ik tot de 12e week, dus misschien daarna dan inderdaad..
Ik heb het een paar dagen geleden wel gedaan, maar ik zit niet aan de utro en dat scheelt ook, want daarmee had ik echt wat een 'vies' gevoel. Maar goed, dacht nu wel, we kunnen het moeilijk al die 9 maanden niet meer doen. Maar ergens wil ik ook niet zo bangig proberen te zijn. Ik sport ook gewoon door, blijf m'n nachtdiensten draaien (durfde ik na de icsi's allebei niet uit voorzichtigheid) en heb sex. En als dan bij de eerste echo alles goed is, weet ik dat ik me er geen zorgen over hoef te maken als ik die dingen doe. Hopelijk word ik dan wat relaxter. Overigens heb ik 0 zin momenteel, maar goed, dat gaat misschien wel weer over...