Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja was echt goed te zien bij hem hihi

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Joehoe, heb toch de dieren van de Xenos kunnen bemachtigen!!!! :) Hier waren ze uitverkocht, maar mijn moeder heeft ze vandaag bij haar nog wel kunnen kopen, ben er zo blij mee! Krijg ze nu wel pas half/eind juli, maar ik weet nu tenminste zeker dat ik ze krijg. Die vrouw van de Xenos zei dat ze eind juli weer op voorraad zouden komen, maar of dat echt zo is moeten we natuurlijk ook maar afwachten. En als ze toch nog komen dan kan ik altijd nog een aantal erbij kopen hihi. Ben zo blij met de figuren, nou is de boom echt compleet! :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat fijn meid

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zit het er op, de 20 weken echo. Pff wat was ik zenuwachtig. Maar gelukkig alles helemaal goed!! Ieder dingetje dat ze controleerde viel er weer een last van mn schouders. Het was ook nog steeds een meisje.

3d lukt nog steeds niet, placenta zit er te erg voor. Eentje is redelijk, maar ziet er toch nog steeds raar uit. Met 30 weken krijg ik nog een echo omdat mn placenta vrij dicht bij de uitgang ligt (1,3 cm er vanaf, moet minstens 2 zijn, maar waarschijnlijk trekt ie nog wel omhoog) dan gaat ze het nog een keer proberen. Stukje 4d hebben we nu ook maar was ook niet heel duidelijk nog. Gelukkig heeft onze vk zo'n super apparaat die met 1 klik omschakelt van gewoon naar 3d naar 4d, dus ze kan het zo proberen iedere keer.
    Het was iig wel duidelijk dat ze een enorme wipneus heeft, hihi, heb ik ook...

@one of kind, mooie plaatjes zeg!

@Susanne, fijn dat het gelukt is met de dieren!

Bijgevoegde bestanden:

• 3d.jpg
      3d.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      1
  5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: wat fijn dat de echo zo goed was en dat het nog steeds een meisje is. ;) Jammer dat de 3d echo nog niet goed wil, maar is ook nog wel erg vroeg. Hopelijk gaat het met 30 weken beter! Nu genieten van jullie meisje, het gaat helemaal goed komen!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marlies wat leuk zeg.
    En gelukkig dat alles goed was!!!
    Jammer dat de placenta ervoor lag.
    Maar mijn 3d van mijn meisje is ook nog niet zo heel duidelijk!
    Zij heeft waarschijnlijk een andere wipneus als S.eyhan.

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Susannelilian, wat fijn dat je het toch nog hebt kunnen bemachtigen! Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat (hint hint hihi) ;) Half/eind juli is het zomaar!

Marliesje, wat fijn dat alles in orde leek! Een hele geruststelling, of niet? Hopelijk schuift de placenta nog een stukje omhoog. Ze heeft een lief, schattig wipneusje inderdaad hihi!

Hoe gaat het met de andere dames? Nog nieuwtjes?

Met mij gaat alles wel goed eigenlijk. De beeb heeft het nog prima naar de zin in mijn buik, en ik heb het nog prima naar mijn zin met mijn zwangere buik haha :) De nachten worden wel wat korter, een goede voorbereiding zullen we maar denken haha. We zijn de 38 weken alweer gepasseerd, wie had dat ooit durven dromen... Gisteren kreeg ik spontaan een huilbui toen mijn man weer even heerlijk met mijn buikje ging knuffelen: vorig jaar rond deze tijd had ik never nooit niet verwacht er een jaar later zo bij te zitten. Wat voel ik me ontzettend gezegend!

Graag zou ik trouwens jullie mening even willen over het volgende. De familie wordt uiteraard gebeld na de geboorte, maar vrienden en collega's e.d. willen we in eerste instantie via app/sms op de hoogte stellen. Later volgt er nog een geboortekaartje. Maar wat vinden jullie van de volgende tekst voor in de app/sms?

Wonderen bestaan echt... Intens gelukkig en ontzettend dankbaar zijn wij met de geboorte van onze prachtige zoon *naam*. *Naam* is thuis/in het ziekenhuis geboren op -datum- om -tijd-.

Als alles goed gaat, willen we er op het eind nog bij vermelden dat alles goed gaat met vader, moeder en zoon. Gaat het niet helemaal zoals het zou moeten, dan melden we dat kort. Wij kiezen er bewust voor om geen lengte en gewicht toe te voegen aan het bericht, wij snappen daar het nut niet zo van. Het komt ook niet op het geboortekaartje te staan.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @rijo: voor het eindresultaat zal je nog wel een tijd geduld moeten hebben, het kamertje moet nog gemaakt worden haha. Fijn dat het zo goed met jou/jullie gaat! En wat betreft het geboortekaartje en het mededelen van de geboorte: dat moeten jullie helemaal doen zoals jullie het willen en niet denken aan wat anderen daarvan vinden. Het is jullie kindje en jullie keuze. Succes ermee!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rijo, ik vind het een mooi berichtje hoor! Van lengte en gewicht snap ik het nut ook nooit zo. Mensen vragen er ook naar, en dan denk ik, wat moet je met die informatie? Vind het wel mooi dat je het weg laat.

Fijn dat je het allemaal nog prima naar je zin hebt met je buik! Het komt nu wel echt dicht bij, en ik kan me voorstellen dat je je zo gelukkig voelt dat het tóch nog is gebeurd. Ik ken dat gevoel wel, soms zijn er momenten dat ik het bijna niet kan bevatten.

@Hier, gaat het ff wat minder, ik zit een beetje in de lappenmand. Heb een beste verkoudheid opgevangen, die me goed dwars zit, en dat in combi met de hooikoorts waar ik de laatste weken (voor het eerst in 12 jaar ofzo) weer last van heb, is niet heel prettig. Neus zit pottdicht, ogen tranen, één groot gesnotter, heb hoofdpijn en ben doodmoe, kortom; algehele malaise hier. En volgens mij heb ik ook blaasontsteking. Heb vanmorgen een potje weggebracht, maar die gaat naar het lab om op kweek gezet te worden en krijg pas maandag de uitslag.
    Hoop iig dat mn verkoudheid morgen weer over is, kan hier slecht tegen...

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marliesje heel veel beterschap!
    Weet hoe je je voelt nu!!

Rijo je gaat goed hoor!!

Susannelillian ben benieuwd naar jullie kamertje straks!

Wil dadelijk ff de 3d echo met jullie delen.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eerste is zusje in de buik.
    De 2e is mijn zoontje.

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi! Je ziet toch wel heel duidelijk het verschil in kwaliteit tussen 20 (die van mij laatst) en (bijna) 30 weken zeg. Bijzonder, dat je het zo mooi kunt zien!

Hoe is het nu met jou? Ben jij alweer helemaal beter, of nog steeds aan het kwakkelen?

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt en balen dat je pas maandag de uitslag van de urinetest krijgt! En dan ook nog de hooikoorts, bah zeg! Ik heb ook hooikoorts, maar bij mij is gaat het aardig onder controle, heb er gelukkig niet zo heel erg veel last van nu. Heb er wel neusspray voor, maar wil die zo min mogelijk gebruiken nu ik zwanger ben, ook al mag ik het gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap.

@one of kind: wij ook haha, hebben nog niet echt concrete ideeën over de meubeltjes etc. Wat leuk de 3D echo, ben erg benieuwd! Wanneer heb je die precies laten maken? Zie ze nu al, wat mooi zeg! Wil ik zeker ook, dacht aan rond de 28 weken. Lijkt me heel erg bijzonder om te hebben! Heb jij ook een DVD met geluid en alle foto's op USB stick of CD rom? Hoeveel foto's heb jij eigenlijk meegekregen? En mag ik weten wat je voor alles betaald hebt?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marliesje ja ik heb ook nog een van de 20 weken echo, zal ik morgen via tel uploaden toen zag ze ook nog anders uit hoor!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben trouwens gelukkig weer wat beter aan het worden gelukkig!

Mijn zoontje heeft nu 9 weken vakantie dus.
    Afscheid vandaag van de eerste kleuterjuf ,tranen hoor!!

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat jij alweer aan de beterende hand bent. Vind het maar niks. Ben dit trouwens ook niet gewend, ben nooit ziek...

Wat sneu, afscheid van zn eerste kleuterjuf. Dat maakt toch indruk op zo'n kleintje. Maar goed, 9 weken vakantie maakt veel goed denk ik!

@Susanne, wat voor neusspray heb jij dan? Ik heb pilletjes van het kruidvat, die mogen ook tijdens zwangerschap, maar die werken voor geen meter. ML heeft Xyzal, had ik vroeger ook, dat werkt echt super, maar mag dus niet nu.

Net wel even verf gekocht voor de muren van de kamer! Maar we moeten eerst de boel nog leeghalen voor ik kan gaan verven...

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat leuk verven:D

Mama ook in tranen ze was zo superlief!!

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @one of kind: ahhhhhh wat lief zeg dat je zoontje zo verdrietig was door het afscheid van zijn eerste kleuterjuf, maar de vakantie vergoed inderdaad waarschijnlijk een hoop! ;)

@Marliesje: weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar zal het laten weten als ik het doosje weer gevonden heb. :D Jammer dat die pilletjes niet werken, Xyzal heb ik inderdaad ook gehad. Succes met het verven van het kamertje!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoe gaat het hier met iedereen?

Hier alles goed, griepje gelukkig weer helemaal over!

Shadixxx hoe gaat het met jou? Bloeddruk nog steeds onder controle? en Rijo, hou je het nog vol? :)

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marliesje: fijn dat je je weer beter voelt! En de hooikoorts?

@iedereen: hier weer urine ingeleverd, blijf maar last van blaasklachten houden. Denk zelf dat ik nog steeds blaasontsteking heb, kan na 13.00 uur weer bellen. Word er zo moe van en baal erg zo van, ben de hele dag alleen maar bezig met waar ik naar de wc kan, durf/wil nauwelijks meer weg te gaan. Kan toch niet de rest van de zwangerschap antibiotica gebruiken? Heeft ook geen zin als het toch niet werkt en ben vreselijk bang voor wat het met ons kindje doet. De assistente zei dat ze de uitslag met de huisarts zou bespreken en wil het er ook nog met de verloskundige over hebben morgen. De assistente begon ook nog over een kweek, dacht dat ze dat al eerder gedaan hebben, maar zij dacht niet naar het lab. Hoor het straks wel, maar word er super onrustig van dat het maar niet weggaat. Wat als het nog steeds niet weg is? Heb al 2 verschillende kuren gehad, waarom is het dan nog steeds niet over??? :(

Deel Deze Pagina