@Marliesje: dat is inderdaad lang, red ik niet hoor. Maar ik slaap iedere dag tussen de middag ook altijd even, anders red ik het niet. Vervelend dat je met te weinig slaap zo'n last krijgt van je bekken en angsten, moet zeggen dat ik me gister ook echt belabberd voelde toen ik te weinig had geslapen, voelde me echt down. Gelukkig hoef ik nu niet meer vroeg op en laat naar bed vanwege de antibiotica. Fijn dat het werken nu beter gaat, die nachtdiensten zijn inderdaad niet vol te houden tijdens de zwangerschap. Dat gezin zou voor na de zwangerschap zijn, maar heb helaas nooit meer iets van ze gehoord. Heb ik al eerder gehad en toen ik mailde waren mijn mails zogenaamd niet aangekomen of in de junkmail beland. Blijf er niet achteraan gaan, het is graag of niet. Heb op dit moment dus geen werk en eigenlijk bevalt het me prima! Ga weer op zoek naar een nieuw gezin als ik weer mobiel ben na de bevalling. Maar dan misschien ook wel vanuit ons huis, er komt donderdag iemand om te kijken wat we dan aan zouden moeten passen etc, heel handig! Gaan er nog eens goed over nadenken wat we willen, voor allebei is wat te zeggen en beide hebben ze nadelen. Lief trouwens dat je er naar vraagt!
Susannelillian proficiat met de goede echo!!! Marliesje gaat dat bukken nog goed met auto's poetsen enz? Wel voorzichtig heh Hier EINDELIJK 100% uit de naam. Ik bleef toch maar twijfelen en doen en het word een heeeeeeeeeeele andere. Ik kreeg er in namentopic wel wat negatieve reacties op. Maar vond hem van mijn 18e al mooi. En na een goed gesprek met moeder en een vriendin van haar, zei ze als dit voor jou de naam is net als S.eyhan toen moet je hem doen. En niet naar andere mensen luisteren. Het is jouw kindje! Mijn vader vond hem mwah maar dat vond hij ook van s.eyhan. Maar ik heb nu dus besloten mijn eigen gevoel te volgen en niet te luisteren naar wat andere mensen ervan vinden. Overigens wel weer een Turkse naam.
@one of kind: dankje! Fijn dat jullie er eindelijk uit zijn met de naam, is soms lastig hè! Wij hebben de naam al een hele tijd geleden besloten en gelukkig is het ook dat geslacht haha. Je moet je inderdaad niks aantrekken van anderen bij de naam, het is jullie kindje en jullie keuze! Mogen we de naam weten?
De naam wat ze zal krijgen is Dilara. Mijn exman vond hem afschuwelijk , dus mijn zoontje had niet zo geheten als hij een meisje was geweest. Maar ik vind het zo'n mooie naam en een lieve betekenis ook nog. Susannelillian fijn dat jullie eruit zijn.
@Susanne, fijn dat het je zonder werk ook wel bevalt, dan maakt het ook niet zoveel uit. Ik denk dan altijd, als het zo moet (niet reageren enzo) laat dan maar... Na de bevalling weer tijd genoeg om wat te zoeken! @one of kind; fijn dat jullie uit de naam zijn! Ik ben ook wel benieuwd, maar snap het ook als je het niet verteld. Ik hou het expres geheim, ook voor familie enzo. Ik ben bang dat als ik het nu al met mensen zou bespreken, ze het idee zouden krijgen dat ze hun mening mogen/kunnen geven. Als je de naam pas na de geboorte bekend maakt, dan houden mensen hun mening meestal voor zich. En in het geval van de naam van ons meisje heb ik helemaal geen behoefte aan andermans mening. Mijn man en ik vinden het een hele mooie naam, en daar gaat het om toch! (als het een jongetje was geworden was het strijd geworden trouwens, omdat we allebei een andere naam in gedachten hadden voor een jongetje) Dus ook in jouw geval, wat iedereen er ook van vind, het word jouw kindje, dus eigenlijk telt alleen jouw mening! Auto's schoonmaken gaat nog prima hoor! Ik buk niet teveel, maar ga zitten als ik lage dingen moet doen. Net als van de week, kantjes knippen na het gras maaien, dan schuif ik zo op mn kont langs het gras ipv het bukkend te doen zoals eerst.
Even inbreken Onze prachige zoon is vanmiddag gezond en wel ter wereld gekomen! Met een keizersnede, 39+2 weken. Wat is dit... wauw... met geen pen te beschrijven! Hij doet het super!!!t
Oh, edit, je hebt hem net gepost. Ik vind hem heel mooi, ondanks dat ik net zit te verkondigen dat niemands mening er toe moet doen, dat doet het ook niet dus. Maar, mooie naam!
Rijo, gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij het super doet! Kom je snel meer vertellen als je eraan toe bent? De eerste geboorte in dit topic, wat leuk! Hoe gaat het nu met jou?
Rijo Gefeliciteerd!! Suzannelillian, fijn dat de echo goed was. One of kind, toch een andere naam. Ik vind hem wel leuk klinken, zeker als je zoon ook een Turkse naam heeft. Ik mis Shaddixxx, alles goed? Marliesje, benieuwd naar jullie naam en wat gaat het hard nu hè! Oh, woensdag ongesteld geworden dus krijg voor mijn vakantie wel een cryo terug tenzij mijn eisprong ineens op dag 26 is ofzo. Normaal is mijn cyclus 28 dagen..
@Rijo: gefeliciteerd meis! Sorry, had het even gemist. Gaat alles nog steeds goed? @Poppetje: heel fijn inderdaad, blijft toch heel bijzonder! Hoe gaat het met jou? Mis Shaddixxx inderdaad, ze zal wel even afstand genomen hebben, ze komt vast vanzelf weer een keer terug.
Vroeg me ook al af hoe het met Shaddixxx ging ja, volgens mij heeft die zo goed als bijna de echo voor het hartje. Poppetje, hoop echt enorm voor je dat je eisprong niet te laat komt deze maand, hoe fijn zou het zijn als je voor je vakantie nog een terugplaatsing krijgt! Het gaat nu zeker hard! Onze naam blijft geheim tot ze er is... Maar dan kom ik het hier ook even vertellen. (en jij ziet het wel op fb) Komende week aan het verven, net helemaal drijfnat geregend toen ik ff op de zaak was om de trap op te halen. 1 minuut in de regen gestaan, tot op ondergoed nat. En zodra ik in de auto zat hield het weer op.
Shaddix leeft nog hoor Rijo; Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat fijn dat hij er eindelijk is! Gaat het goed met je? Suzanne; Als je het geslacht geheim wilt houden, moet je wel iets beter letten op wat je schrijft One of kind; ben je nu voor iets heel anders gegaan, of toch bij één van je eerdere namen gebleven? Poppetje, wij hebben al gePBt Marlies, ben benieuwd naar jullie kamertje, vooral gezien je 'm al helemaal uitgedacht had..
Gelukkig! Gaat alles goed? Wanneer heb je ook al weer de echo voor het hartje? Komende week toch? Ik ga zeker het kamertje laten zien, de kamer is nu leeg en schoon, komende week verven, stap 1, hihi
Shaddixxx ik hoop dat alles goed is nu deze echo! Heb de naam toen idd al in een topic gehad, namelijk Dilara.
@Shaddixxx en poppetje: was geen verspreking, was spreektaal omdat ik in de familie alleen vrouwen heb en dus gewend ben om te spreken over 'haar' en 'zij'. Helaas blijft het voor jullie dus nog steeds een verrassing.
Nou, hier gisteravond even een spannend avondje achter de rug... Ging gisteren wandelen, maar het was al een week 5 vijf geleden dat ik geweest was, ivm vakantie, toen mijn griep/verkoudheid, dus was er waarschijnlijk een beetje 'uit'. Toch 20 km gedaan. Met 15 km was ik weer zo goed als thuis, had de route expres zo ingepland dat ik vlak langs huis zou komen zodat ik evt kon stoppen als het niet verder zou gaan, en met 15 km ging het al niet echt lekker meer, maar blijkbaar was stoppen ook mn eer te na en heb toch de 20 km afgelopen. Maar de laatste 3 km ging het echt niet goed meer, steeds harde buiken, enorme pijn in bekken. Dus blij toen ik eindelijk thuis was. Maar, de harde buiken bleven maar komen, de hele avond, echt om de 5 of 10 minuten, en toen werd ik toch wel een beetje ongerust. Vooral omdat je op internet leest, dat als je er meer dan 6 per uur hebt, het niet goed is. Dus ik uiteindelijk halve paniek aanval, en besloten de VK maar te bellen. Gelukkig stelde die me weer gerust, want het zat alleen aan de onderkant van mn buik, en zij dacht dat het eerder kwam omdat mijn bekkenbodem een beste klap had gehad. Lange nacht geslapen, nu zijn de samentrekkingen gelukkig over. Wel overal pijn en zo stijf als een hark. Kortom, les van de week, niet zomaar 20km doen als je er 5 weken uit geweest bent, volgende week eerst maar een keer 15 en zien hoe dat gaat! (vk zei wel, je mag best weer 20 doen als je dan de komende paar weken maar rustig opbouwt, maar weet niet of ik dat nu uberhaupt nog aandurf)