Heej! Hoe gaat het met jou? En met de kleine? Hier alles goed, gisteren zijn de meubels van de babykamer bezorgd. Ze hebben ze ook meteen in elkaar gezet, kostte iets extra maar dat vond ik het wel waard! Dus nu nog de kleine dingetjes, beddengoed, lampjes etc. en dan is het kamertje klaar. Verder een paar dagen offline geweest omdat het modem ineens geen verbinding meer kon maken met UPC, er zou donderdag een monteur komen, maar gisteravond maakte hij ineens verbinding en nu doet alles het weer. Beetje vaag, ben ook bang dat het binnenkort weer misgaat, maargoed, dat zien we dan wel weer. Beetje zinloos om een monteur te laten komen als alles gewoon werkt! Voelde me wel een beetje geisoleerd, want met mijn telefoon heb ik de helft van de tijd ook geen bereik in huis (B-gebied...) en dan dus ook geen internet. Maar gelukkig is het nu allemaal weer ok!
Hoe staat het er nu voor met de babykamer, Marliesje? Jullie zullen al wel bijna klaar zijn denk ik! Balen dat je zolang offline bent geweest... Ik zou ook not amused zijn Fijn dat alles weer werkt! Ja inderdaad, hoe gaat het met jou Poppetje? Shaddixxx, fijn dat alles goed gaat! Hier gaat alles zijn gangetje. De krampjes nemen af (Thank god, wat een ellende... Je kleine hummel met zoveel pijn...) en daar zijn we erg blij mee! Hij groeit als kool, ik denk dat hij nu bijna 5000 gram is! :O Mijn hoofd is nog wel behoorlijk vol door alles wat er is gebeurd. Ik ga over een week of twee voor de eerste keer naar een klinisch psycholoog.
Hier alles min of meer goed, net terug van 2 dagen all-inclusive MCL na bloedverlies en harde buiken. Van de harde buiken heb ik al 2 weken veel last, maar op de CTG bleken ze wel heel regelmatig te komen en wat op weeën te lijken. Ik was de hele week al wat bangig, omdat mijn moeder met 29 weken ook in het ZH kwam, maar dan met weeën, hoewel ik met weeënremmers toch tot 37 weken ben blijven zitten, maar het speelde wel door mijn hoofd. Anyway, BM mond 2 keer gecheckt, met iets van 18 uur ertussen, maar die blijft mooi 4,4 cm, dus zo ver lijken de harde buiken echt onschuldig en mocht ik naar huis. Wel rustiger aan gaan doen, want zodra ze erger worden moet ik weer terug om weer in de gaten gehouden te worden. Dus, 't is wel een heftig weekje geweest. Bloedverlies was trouwens onschuldig, waarschijnlijk een gesprongen adertje, maar wel ff schrikken!! Baby is nu denk ik ook wel uitgeput, want die werd helemaal hyper van alle CTG's en trapte me bont en blauw. Rijo, fijn dat alles goed gaat en zeker ook dat de krampjes afnemen! Ik hoop dat je wat hebt aan de psycholoog, ik snap dat het je bezig blijft houden. Het is ook een heftige ervaring geweest lijkt me, en één waarbij je zo de controle kwijtraakt, pffff, super heftig en goed dat je er wat mee gaat doen! Poppetje, hoe is het? check ons ICSI topic ff Fijne vakantie gehad?
Oh jee, Marliesje, wat een verhaal zeg! Dat is zeker een heftige week geweest! Hoe gaat het nu met je, en met de baby? Is het nog onrustig geweest? Ik hoop het niet voor je!
Hi marlies, gereageerd.. Dames, cryo niet goed doorontwikkeld dus geen tp en ze waren te laat om de ander te ontdooien... Neem af en toe bewust wat afstand, ben de mmm zo enorm zat.. Nu weer wachten op mijn menstruatie, dag 19 positieve ovulatietest en nu dag 34 en nog niet ongesteld, waarom altijd als je het wil, blijft het langer weg?! Shaddixxx hoe is het met jou en je meisje? Rijo, lekker blijven genieten van je manneke!!!!
Ohh Poppetje, dat is ontzettend verdrietig zeg... Goed dat je bewust afstand neemt, ik herken het en heb dat zelf ook gedaan. Dus gewoon lekker doen! Sterkte, en een dikke knuffel!
Poppetje wat erg dikke knuffel. Hier afgelopen vrijdag om 4:46 bevallen van mijn meisje Dilara. Ze is 52 cm groot en woog 3730 gram. Geniet volop van mijn wondertjes.
Hallo meiden, Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles prima. Wel overgestap naar andere fv als wat ik eerst gaf. En ik mis mijn buik!!! Daar was ik al heel bang voor Rijo heb jij dat ook meid?
Hoihoi, hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben vanmiddag bevallen van ons dochtertje: Lauren! Ze weegt 3720 gram (bijna precies zoveel als Dilara!) en doet het goed! Helaas ivm 'langdurig gebroken vliezen' (bijna 36 uur van breken tot geboorte, risico op evt infecties), een te hoog gewicht voor haar termijn (waardoor ze de eerste 24 uur steeds glucose moeten prikken), en medicijnen van mij, moet ze vannacht ter observatie op de kinderafdeling slapen Hopelijk mag ze morgennacht gewoon bij mij op de kamer...