Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marlies van harte gefeliciteerd en wat een leuke naam?
    Hoe is het nu met haar glucose en ligt ze nu bij je?
    Ze weegt idd bijna precies wat Dilara woog hihi.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geniet overigens want het gaat zo snel!
    Dilara is alweer 7 weken:$

Poppetje hoe is het met jou?

Hopelijk doet het je geen pijn dat ik ff mijn meisje laat zien anders verwijder ik de foto;s hoor, moet je zeggen!

3. Ah, gefeliciteerd Marlies! Heb je je meisje inmiddels lekker bij je en zijn jullie al thuis?

One of Kind; jij vroeg naar een foto in een ander topic; Zó verliefd ♥

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooooooooooh Shaddixxx ze is prachtig!!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooie meisjes dames!!!!

Wij gaan 1 dec voor de uitgangsecho, zouden nu starten maar ml moest zo nodig blowen een paar keer dus durfde het nu niet aan. Nu is hij rond de punctie 10 weken schoon... Ben weinig op zp. Probeer het wat los te laten.. Woensdag is pieppppppp, is het een jaar geleden van Mia :(

Zou suzannelilian al bevallen zijn????

6. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Poppetje: wat lief dat je naar me vraagt! Maar nee, ben nog niet bevallen, maar het komt wel erg dichtbij nu! Nog uiterlijk 3,5 week, vind het echt super spannend! Wat balen zeg dat jullie nu niet kunnen starten, hopelijk gaat december jullie eindelijk het geluk brengen dat jullie zo verdienen, het is jullie zo ontzettend gegund! Alvast heel veel sterkte voor woensdag, kan me voorstellen dat dit een erg moeilijke dag wordt voor jullie, zal aan jullie denken!

@Shaddixxx: wat een prachtige dochter hebben jullie, echt een plaatje! Nog gefeliciteerd!

@one of kind: volgens mij had ik je al eerder gefeliciteerd, maar weet het niet zeker meer, dus bij deze alsnog of nog een keer! :D Ook een prachtige meid!

@Marlies: natuurlijk jij ook gefeliciteerd met jullie kleine meid, hoe gaat het nu met haar? En heb je ook een foto? Ben erg nieuwsgierig! :D

7. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger (besef het nog niet echt). We hebben 5 iui rondes gehad. De eerste drie in het Asz, maar nadat er voor de 2e Kerr geen inseminatie werd gedaan kreeg ik de folder ivf/icsi in mn handen gedrukt. Want doorgaan zou immers teveel druk op mn man brengen. De laatste twee rondes in het mck. Daar zei in de voorronde het lab icsi. Maar gelukkig was de arts het er niet mee eens. Daar 1 inseminatie maar gehad, want de tweede keer waren ze mn ei kwijt. De follikel was te snel gesprongen. Maar ik bleek zwanger!!!! Gewoon 's morgens zonder echt een reden te weten besloot ik te testen en hij was mega positief!!! Nu maar hopen op leven 2dec dan wordt het pas echt.

Wat een mooie baby's zag ik hier voor bij komen....ze maken alle mmm-ervaringen denk ik wel de "moeite " (sorry weet geen betere bewoording) waard!!! Geniet van de zwangerschappen e.d. Dames

Deel Deze Pagina