Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ehm, Shaddixxx..... Zelfs mijn MvM test was niet eens zo donker... (kijk maar eens in mijn album) Hahahaha

SUPER mooie test! Dat zit wel goed! :D

2. Hahaha, hou op hoor! Misschien ligt het aan de foto ook, want ik vind jouw MvM-test juist donkerder. Met hoeveel weken had jij 'm?

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Mooie test!!! Dit was de mijne, was toen exact 6 weken zwanger :)

4. Die vind ik ook donkerder hoor! Zeker als je 'm vergelijkt met de controlestreep. Maar goed, ik ben al blij dat hij niet licht is, zoals ik vaak las op internet.. Ik heb trouwens ook de omslagdoek gehad. Zo raar om iets in handen te hebben wat echt voor je kleintje is.. Ik durf zelf nog niets te kopen, maar nu hebben we dan toch het eerste in huis..

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee, mijn Mvm-test is zeker lichter dan de jouwe.
    Jouw test streep is bijna donkerder dan de controlestreep. Das bij de mijne niet zo hoor.

En een tweeling is leuk hoor! :D ;)

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, dies ook zo donker ja. :)

De mijne is geloof ik met 5w5 dagen gemaakt ofzo.

7. Nee joh, niet bijna donkerder dan de C-streep! Nu een foto in het felle licht, dan zie je dat beter. Maaaar, hij is mooi donker, dus ik ben blij!

En ik zou een tweeling geweldig vinden hoor! Ik heb, sinds ik zwanger was van Damiën, altijd geroepen dat ik door middel van IVF zwanger zou raken van een tweeling, een jongetje en een meisje. Terwijl ik toen natuurlijk niet wist dat ik W. tegen zou komen en uberhaupt ooit in de MMM terecht zou komen.. Maar gezien ik niet zwanger ben geraakt door IVF, ga ik er ook maar vanuit dat de rest van dat 'voorgevoel' niet klopt :p

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan ziet die er in ieder geval zo ongeveer hetzelfde uit als die van mij. :D
    Super mooie test!

En misschien heb je wel een dubbele eisprong gehad, je weet het nooit. :D
    En het is dan wel niet via IVF, maar wel via de mmm. Dus dat klopt dan weer wel.

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    #129 anjav, 17 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
    ....

10. Ja, misschien wat de ene al gesprongen, waardoor er op de echo nog maar eentje zichtbaar was. Of er zijn gewoon twee superzaadjes in die ene eicel binnengedrongen. Het kan allemaal, maar ik ga er niet vanuit, tot een echo iets anders zegt, haha! Ik vind het wel grappig dat er heel veel mensen zijn die zeggen 'dat het misschien wel een tweeling is'. Ik zou het zelf bijna gaan geloven ;)

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, 1-eiig kan natuurlijk ook nog. Dat zich het bevruchte eitje zich gesplitst heeft.

(2 zaadjes kunnen niet in 1 eicel trouwens.)

En een tweeling is super, maar 1 is ook al gewoon geweldig natuurlijk. :)
    Spannend morgen. Je laat het ons wel meteen weten hè? :)

12. Haha, kom ik even stom over! Met meer dan één zaadje is het een overbevruchte eicel he? Die gooien ze bij IVF meteen weg..

Ik ga m'n best doen morgen! Als de echo positief uitpakt, rijden we daarna door naar mijn oma en de moeder van W., dus ik denk niet dat ik heel snel online zal zijn, maar misschien kan ik even snel via m'n telefoon iets plaatsen.

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een mooie MvM testen allemaal! Ben wel een beetje zenuwachtig voor vanavond, hoop dat die van mij ook zo mooi is...

Die pijn aan de zijkanten van mijn buik heb ik ook, sinds eergisteren, als ik te snel opsta of me in bed omdraai. Volgens mij is het nog wat vroeg voor bandenpijn, maar het schijnt dat als je BM zo groeit dat ongeveer net zo voelt.

Een tweeling zou heel bijzonder zijn, zeker omdat het nu met IUI is, dus dan is de kans natuurlijk veel kleiner. Maar het zou wel leuk zijn :)

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx, ik weet wel dat je slimmer bent hoor! Het was ook meer als geintje bedoeld, wat tussen haakjes stond. Er missen een hoop emoticons op ZP. ;)

Marliesje; voor jou vast ook een mooi MvM test vanavond!
    Kom je 'm hier wel showen?? :D
    En als je 2 eitjes hebt, dan kan een tweeling ook gewoon hoor. Maar de kans is wel kleiner dan dat je 2 emmy's teruggeplaatst krijgt (net als bij mij) inderdaad.

Wel leuk dat jullie zo leuk reageren op een tweeling.

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik kom hem zeker even showen hoor!

16. Komt helemaal goed hoor Marlies!

Anja, als je die schatjes van jou ziet kán je toch ook niet anders dan leuk reageren op een tweeling? ;)

Een tweeling heeft me altijd geweldig geleken, maar ik ben bang dat m'n lichaam het niet trekt. Bij m'n vorige zwangerschap was m'n bloeddruk vreselijk hoog en waren er meer dagen die ik in het ziekenhuis doorbracht, voor de zoveelste CTG en omdat er zwangerschapsvergiftiging werd vermoed, dan de dagen waarop ik niets had.. Nu ben ik (helaas :( ) vele kilo's zwaarder en verwacht ik ook weer een hoge bloedddruk, en ik denk niet dat een tweeling-zwangerschap daar een gunstige invloed op zou hebben..

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach, stel dat je zwanger blijkt te zijn van een tweeling, dan komt het ook wel weer goed. Maar snap dat je het liever niet hebt; dan zou het miss een angstige zwangerschap worden. Overigens schijnt het ook zo te zijn dat zwangerschapsvergiftiging vaker bij de 1e dan bij latere zwangerschappen voorkomt, weet niet of dat met hoge bloeddruk ook zo is, maar misschien scheelt het dat dit je tweede zwangerschap is.

18. Oh absoluut, ik zou er ook echt dolblij mee zijn hoor, het zou alleen inderdaad meer spanning meebrengen. Maar goed.. Eerst maar eens zien dat er één kindje zit ;)

Hoe laat komt MvM bij jou vanavond?

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Om 20.00 uur, ze is nu net weg. Kreeg ook een wikkeldoek, en een dingetje voor aan mn tas, en een magazine. Ook een mooie test, alle zenuwen weer voor niets. De foto is wat minder mooi, nogal overbelicht. De teststreep is ietsje lichter dan de controle, maar nauwelijks. Zij vond hem iig heel erg mooi. :D

Shadixxx, heel veel succes met de zenuwen morgen, ik hoop dat het hartje al te zien is en je niet nog een week hoeft te wachten. Ik ga van morgen tot overmorgen weg, maar check op mn telefoon even hoe het gegaan is hoor!

Bijgevoegde bestanden:

20. Jaaaa, mooie knaller Marlies! En dankjewel!

Deel Deze Pagina