Zwanger na MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marliesje83, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve shaddixxx ik ben benieuwd dan heheh.
    Maar zowel nu als bij s heel hoog hcg.
    Met 4 weken en 6 dagen 4139 ze dachten ook 2.
    Ze is maar alleen;)

2. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marliesje: ook al zo'n mooie MvM test! Super!!

Shaddixxx: ik was ook erg bang hoor, toen ik hoorde dat ik een tweeling zou krijgen.
    Niet alleen lichamelijk, maar vooral ook hoe het ná de geboorte zou zijn.
    Maar alles is uiteindelijk toch goed gekomen. Zo'n zwangerschap is idd een stuk spannender, maar evengoed heb ik super genoten van mijn zwangerschap.
    Het was de enige die ik ooit zou meemaken, dus ik heb echt geprobeerd om zoveel mogelijk te genieten. :)

3. One of Kind; Maar ik had maar een heel gewoon HCG hoor :p Superleuk trouwens, een meisje! Toch weer een compleet andere ervaring!

Anja, volgens mij doe jij het helemaal top met je kleintjes hoor! Ik zou me vooral druk maken om; 'Als de één net stil is, begint de ander dan net te huilen?'. Zulke dingen.. ;) De eerste paar dagen lukt dat wel, maar als je man weer aan het werk gaat, moet je het toch in je eentje doen.. Behoorlijke uitdaging lijkt me!

4. En ik dacht dat zenuwen voor een punctie erg waren.. :cool:

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Wauww, ook zo'n mooie test voor jou, Marliesje! Top! Shaddixxx, heel veel succes vandaag! Hoelaat heb je de echo?

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx: heeeeel veel succes bij de echo straks!!
    Super spannend, maar het is vast allemaal goed met jullie ukkie!

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    En wat betreft de tweeling, toen manlief weer ging werken, was ik compleet in paniek.
    Idd telkens 2 huilende baby's, en je kunt er maar 1 tegelijk oppakken.
    En dan moeten ze nog om de 3 uur een flesje, dus dat was gruwelijk aanpoten ja.
    Maar het is míj gelukt, dus dan lukt het iedereen. :)

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je Shaddixxx!!
    Ik hoop dat je geniet van een mooie echo!

9. We hebben een heel mooi knipperlichtje gezien! ♥ Ons kleintje ligt lekker warm tegen de zijkant van m'n baarmoeder geplakt, maar was daardoor wel wat moeilijk te zien.. Vond het heel jammer dat het heel gehaast ging. De arts waar ik een afspraak mee had (waar ik ook expres mijn afspraak bij gepland had omdat zij de IUI heeft gedaan, en ze daardoor toch een beetje m'n held is ;) ) was ziek, dus een andere arts nam al haar patiënten over, maar om het knipperlichtje konden we écht niet heen en daar ging het natuurlijk om! Ze vroeg of we volgende week terug wilden komen voor nog een echo, maar we doen gewoon een echo bij een pretechobureau in NL. Is vergeleken met de reiskosten naar DD goedkoper.

Voor nu in ieder geval helemaal verliefd op ons kleine stipje!

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhhhhh, Shaddixxx, super!!!! :D :D
    Gefeliciteerd meis!!!

11. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Wat geweldig zeg!!! Van harte gefeliciteerd!!!

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja!!! Wat fijn! Gefeliciteerd!!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaddixxx wauw super van harte gefeliciteerd!!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Super!!! :D

15. Dank jullie wel! Wat is het stil hier! Alles okay met iedereen?

16. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Hier alles ok! Gisteren had ik een hele drukke dag, 7 uur weggegaan, 20 uur pas weer thuis. Vandaag lekker vrij. Hoe is het met jou? Nog lekker aan het nagenieten van de goede echo? :)

17. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Ik heb vanmorgen trouwens mijn kraampakket opgehaald :p Weer iets af te strepen van mijn lijstje!

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook alles ok hoor! Ook druk geweest gisteren en bij mij begint de vermoeidheid wat toe te slaan nu.
    @rijo, wat leuk! Heb je het ook al open gemaakt?

19. Hebben ze tegenwoordig een beetje leuke kraampakketten? Ik weet wel dat ik het knuffeltje van CZ echt heel schattig vindt. In mijn vorige kraampakket zat geen knuffeltje, alleen maar enorme stukken kraamverband :( :p

Marlies, herkenbaar hoor.. Hier ook nog steeds doodmoe. Gisteravond om half 10 naar bed gegaan. Is voor mijn doen echt héél erg vroeg. Ben overigens nog steeds moe, dus erg veel zin had het niet. Vind mezelf nu al heel erg zielig, omdat ik morgen een keer extra heen en weer naar school moet, omdat Damiën moet uitdelen :)

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hehe, gezellig, daar zit je nu al op te wachten, enorme stukken kraamverband. :$

Sterkte morgen, hopelijk kun je tussendoor misschien nog wat slapen. hier beginnen straks de nachtdiensten weer, dus ik kan ook mn borst weer nat maken. Voel me nu redelijk, maar heb vannacht ook lang geslapen en gistermiddag op de bank ook nog 3 (!!) uur...

Ik had trouwens van de mevrouw van MvM ook een boekje gehad "Zwanger". Zat er wat in te lezen maar raakte er een beetje geprikkeld van. Al die verhalen van zwangere vrouwen, en dan zo'n topic met "wist jij van te voren wanneer je zwanger zou zijn en wat het zou worden?". En dan van die dingen als "Ik ging met mijn vriend naar bed en toen zei ik, zo, nu hebben we een meisje gemaakt. En dat bleek ook zo te zijn..."
    Daar kan ik echt van kótsen die verhalen. Dus voorlopig nog even geen zwanger-magazines voor mij ben ik bang. Ik kan schijnbaar nog steeds niet goed tegen zwangere mensen. Die MMM zit dieper dan je denkt, denk ik.

Deel Deze Pagina