Oh wat spannend! Hoe laat mag je? Laat je het hier weten? Volgens mij als je op mijn banner klikt, kun je er een aanmaken en plakken in je handtekening. Ergens op zp staat de uitleg!
Haha, nou idd! Als je vooraf zou weten dat je kind 4,5kg zou gaan wegen zou wat stress me niet gek lijken. Beter dat ze dat eerder niet wist dan. Suikertest is morgen pas Oh 16 weken alweer. Gaat toch best snel he. 16 weken vond ik het allemaal nog erg abstract, echo’s gaven altijd fijne bevestiging, want ik voelde en zag er toen nog helemaal niks van. Dat is inmiddels wel anders Wat leuk dat je vandaag de geslachtsecho had!! En?! En?!
@JosjeM oh wat spannend hè de NIPT, of ben je er wel relaxed onder? Wanneer verwacht je de uitslag? Hopelijk is het nu klaar met het bloedprikken voor je @Delila88 jaaa wat bijzonder, hopelijk was het leuk vandaag Mijn eerste was bij de 20w echo wat kleiner dan gemiddeld en bij de geboorte ruimmm 4 kilo, niks van gemerkt
Nouuuuu it's a .... boy!!! Zitten hier veel jongetjes he deze lichting? Ik had echt totaal geen voorkeur én mega cliché: gezondheid is het enige wat telt. Maar het is wel ontzettend leuk om nu te weten hoe ons gezin er compleet uit gaan zien. Moest wel even wennen, omdat een meisje zo vertrouwd is. Dus ik voelde wel: als het een meisje wordt, dan snap ik het (alsof het zo verschilt...), maar nu kunnen we heerlijk dagdromen over een zoontje erbij. Super leuk! We hadden wat familie bij de echo, dat maakte het wel bijzonder. Daarom wel wat minder meegekregen van de echo zelf, haha! Maar ze zei dat alles er normaal uitzag, dus fijn! Volgende is met 20 weken dus. Het gaat echt zo snel! Kan ook niet geloven dat ik nu alweer 16 weken ben. haha wow @Flux dat is ook een verrassing dan! Wel oke bevalling gehad? @Nylla oeh veel succes dan vandaag! Het is niet lekker, maar ook niet vreselijk hoor! Zet 'm op.
Ik ben er op zich wel relaxed onder! Ik verwacht begin volgende week wel de uitslag. Ik zal rond 27 weken vast weer opnieuw bloed moeten prikken, want voorgaande zwangerschappen was mijn Rhesus c negatief. Maar dan gaat het maar om een buisje, dat gaat meestal wel goed.
Ahhh wat super leuk, een jongetje! Ik weet dat ik nog heel lang moest schakelen en zelfs tot een aantal weken na de geboorte van J. dat ik dacht bij het verschonen; oh ja, daar zit een piemeltje Maar dat is inderdaad meer omdat ik al een meisje gewend was, dat is vertrouwd. Wat bijzonder dat je ook familie bij de echo had, hoe reageerden zij? Wel mooi om zo'n moment gelijk te kunnen delen.
Hahaha ja echt? ja ik kan het me wel voorstellen. Was ook het eerste wat ik riep: oh god hoe moeten we die verschonen dan!! Lijkt me echt een zooitje als er lekker geplak-poept is Ja oprecht ik het allebei leuk gevonden, en ook bij allebei gedacht: ohh dus dat niet. Maar denk wel dat het een hele leuke balans kan zijn 2 vrouwen 2 mannen. Ach, je weet eigenlijk niks, het is meer fantasie. Maar het weten van het geslacht maakt het wel concreter en tastbaarder en dat opzich is al heel leuk. Dochter vond het overigens wel even jammer geen zusje
Ik heb om 10:30 de termijnecho, toch weer spannend. Ook al zegt mijn gevoel dat het goed zit, er is altijd een stemmetje dat ook zegt 'hou er rekening mee dat het fout is'. Zo stom, want die gedachten wil ik verbannen. Is dat de wond die we overhouden aan de hele medische malle molen? Ik vind het maar stom. Ik kan oprecht jaloers zijn op zwangeren die lekker naïef erin staan.
Super leuk een jongen! Vooral ook omdat je al een meisje had. Inderdaad is gezondheid het allerbelangrijkste, maar het lijkt me toch heel bijzonder om zowel de mama van een meisje als een jongen te zijn. Geniet er maar lekker van!
Haha! Van mn ouders heb ik begrepen dat het verschonen van een jongen die gepoept heeft toch makkelijker is dan een meisje. Grappig, want daar had ik het toevallig vanmiddag nog over met mn man
Dank je wel, lief. De officiële uitslag volgt nog, die krijg ik komende week van de gyn, maar ik begreep van de verpleegkundige dat er geen reden is tot zorgen. Ik ben dus opgelucht.
Ik snap dat helemaal! Ik heb het sowieso elke echo nu, maar bij mijn eerste zwangerschap was dat echt minder. Dan kwam ik er achteraf pas achter wat er allemaal mis had kunnen zijn… en nu heb ik gewoon alles onthouden ik denk wel dat we allemaal een beetje te goed voorbereid zijn op dingen die mis kunnen gaan, want dat gebeurt echt nog zo vaak in deze trajecten. Maar fijn dat alles goed was!! Zal je een lekker weekend hebben gehad kan die rhesus trouwens per zwangerschap verschillen?