Lief!! Ziet er op papier sterker uit dan in het echt hoor . Ja.. echt heel oneerlijk. Wat betreft vruchtbaarheid is het soms zo ontzettend oneerlijk verdeeld!! Zo veel mensen in mijn omgeving die van een scheet zwanger lijken te raken.. echt niet te doen.
Lief, dankjewel voor je lieve en steunende woorden. Fijn om ook dat te horen van mensen die voor dezelfde keuzes hebben gestaan <3.
Heel erg lief! Dankjewel. Heb in mijn omgeving ook iemand die kind is van een donor (een bekende gynaecoloog), agv mannelijke onvruchtbaarheid van haar vader. En zelf heeft ze samen met een vrouw twee kindjes via een donor. Ook wel bijzonder hoe die verhalen en mensen soms op je pad komen.
@Wildflower: als je graag leest over donorschap: ik lees momenteel het boek "de donor en wij" van Elke Lahousse en Lieven Bulckens met allemaal verhalen van verschillende gezinnen en hun weg naar donorconceptie. Er komen zowel heterokoppels als same sex en single parents aan te pas. Zowel zaad als eiceldonoren. Vind ik ook wel erg fijn om te lezen. Verder kan ik ook "anders en toch gewoon" van Astrid indekeu aanraden over donorconceptie.
Bizar hè? Ik schrik er zelfs soms van over hoe snel het gaat . Nee het gaat super goed! Ik maai lekker het gras, doe allerlei klusjes en voel mij ook echt prima. Ik denk dat ik meer een heks en een dood vogeltje was tijdens de MMM . Alleen soms echt last van mijn stuitje na een hele dag werken. En hoeist met jou en de kleine? Trek je de hitte nog een beetje?