De assistente belde en ze vond het een mooie waarde voor mijn termijn. Tussen de 5 en 6 weken gaat de stijging ook trager. Ik moest me nog maar niet drukmaken.
Makkelijker gezegd dan gedaan voor jou natuurlijk Maar ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden en binnenkort een prachtecho!
Wat lastig. Ik heb ook geen idee of dit oke is voor deze termijn. In dat opzicht is bloedprikken niet altijd fijner en kan het ook onzekerheid geven ipv duidelijkheid. Fijn dat de assistente je enigzins gerust heeft kunnen stellen.
Haha Tsja dat is dus ook waarom ik me zorgen maak. Het is zoveel minder erg dan vorige week. Toen ging ik echt wanhopig die pillen halen. Maargoed, morgen will tell
Makkelijker gezegd dan gedaan altijd hé maar ik hoop dat ze gelijk heeft! Wat een stress nu eventjes. Wanneer mag je voor een echo?
De 13 weken echo was goed, alles zit erop en eraan ik vind dat wel een geruststelling, het voelt alsof ik nu pas echt durf te genieten.
4 juni pas. Ik moet dus echt nog overleven. De echo zegt veel meer dan de HCG waarde. Als ik een dag later had geprikt dan was het wel genoeg geweest. Dus ik zit net op het randje gisteren. Probeer toch maar positief te blijven.
Wat fijn dat je nu durft te genieten!! Je hebt gelijk ook: het mag als je zo’n mooie echo had op 13 weken
@klok Nee klopt je kan prima geen kwaaltjes hebben op deze termijn, maar het afnemen ervan vind ik rationeel niet echt goed te verklaren. @Joylynn wat heerlijk zeg!! Bij mijn vorige zwangerschap was dat ook het moment dat ik besloot om te gaan genieten hihi zo leuk. Ga je shoppen?
Zwanger na de MMM! Uitgerekend November 13 november - Zuster92 - 2e kindje - ICSI 28 november - Joylynn - 2e kindje - ICSI December 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF 13 januari - Milena92 - 2e kindje - IUI-D MOH 22 januari - Patty86 - 3e kindje - IVF 24 januari - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 30 mei - Milena92 - Vitaliteitsecho 4 juni - Klok - Vitaliteitsecho 4 juni - Patty86 - Vitaliteitsecho 6+6 6 juni - Liliane92 - Termijnecho (9 weken) 11 juni - Mopsje23 - 13 weken echo 12 juni - Daydreamer89 - 13 weken echo 13 juni - Lieke2022 - echo ziekenhuis Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Even het lijstje weer naar voren gehaald
Zwanger na de MMM! Uitgerekend November 13 november - Zuster92 - 2e kindje - ICSI 28 november - Joylynn - 2e kindje - ICSI December 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF 13 januari - Milena92 - 2e kindje - IUI-D MOH 22 januari - Patty86 - 3e kindje - IVF 24 januari - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 30 mei - Milena92 - Vitaliteitsecho 3 juni - Daydreamer89 - ‘Termijnecho’ 4 juni - Klok - Vitaliteitsecho 4 juni - Patty86 - Vitaliteitsecho 6+6 6 juni - Liliane92 - Termijnecho (9 weken) 11 juni - Mopsje23 - 13 weken echo 12 juni - Daydreamer89 - 13 weken echo 13 juni - Lieke2022 - echo ziekenhuis Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).