Welkom! Wat leuk dat je mee komt kletsen. Spannend van die hematoom, ik ken het niet. Is dat het zwarte langgerekte vlak onder de baby? Kan het evt kwaad aanrichten? Ik zal binnenkort een plaatje posten van de 13 weken echo in de hoop dat de nub zichtbaar is
Hcg is ook geprikt en gestegen van 5907 naar 17345. Gyn is niet overtuigd van een miskraam doordat mijn baarmoeder in strekstand staat en het vruchtje heel duidelijk te zien was. Hij heeft niet genoeg zicht.
Hm nog geen duidelijkheid dus en wat langer in spanning. Ik hoop zo dat het goed mag gaan, maar snap dat je jezelf ook een beetje in bescherming wil nemen in deze. Wat een rollercoaster van emotie.
Wat een verrassende wending! Was de echo inwendig of uitwendig? Bizar dat ze je tot dinsdag laten wachten, kan je morgen niet opnieuw komen? Kijken of ze dan een ander beeld zien? Wat houd baarmoeder in strekstand in?
Hehhh dit meen je niet?? Dat had ik echt totaal niet verwacht met je klachtjes en alles ?! Maar is er nog een hele kleine kans dat t wel goed zit dus dat ze die echo doen volgende week? Want anders zouden ze de miskraam nu al kunnen opwekken toch?? Morgen ben je zelfs al 7 weken, dat is al best wel ver vind ik, inmiddels krijg je dan echt al hoop..
Ja ik dacht echt dat hij amper gestegen zou zijn. Want dan was het duidelijk geweest. Nu kan het nog beide kanten op.
Oeh ik was mezelf gisteren weer aan het opvreten dat ik ‘s avonds geen energie heb om te sporten. Maar nu lees ik dat jij daar ook echt last van hebt. Sportte je voor de zwangerschap regelmatig?
Er zat wel een vruchtzakje maar geen dooierzakje of foetale delen. Ik krijg volgende week nog een echo. Ik geloof er niet meer in. HCG zegt niks.
I Ik zie nu de update! Dan ga ik in de andere stand namelijk duimen duimen duimen voor jullie! Hopelijk was het ‘gewoon’ slecht te zien. HCG stijging lijkt me toch wel een goed teken..
Ik snap het. Ik lees wel eens dat je lichaam dan nog niet door heeft dat er niks is en nog gewoon HCG aan maakt.. Hoe is het nu met je? De nacht beetje door gekomen?
Mwah.. ups en downs. Maar dat lag meer aan m'n motivatie dan aan m'n energie wel wandelde ik iedere dag een half uur of een uur, dat heb ik sinds de postieve test ook niet meer gedaan. Misschien eerst daar maar eens mee beginnen ipv gelijk spier oefeningen.