He dames, wat leuk om hier een paar bekenden tegen te komen. Boven verwachting is onze 1e terugplaatsing gelukt, dit terwijl we al ruim 3 jaar bezig zijn in het zkh. Bij mij gaan meer zwangerschappen mis als goed, dus vind het heel erg spannend. Maar we zijn blij!
Oo jeetje! Ik had het inderdaad ook van week 6 tot week 13 de vorige keer. Kotsmisselijk in de ochtenden en ik moest echt gedurende de dag kleine beetjes blijven eten zodat de misselijkheid niet erger werd. We gaan het meemaken over anderhalve week. Hopelijk blijft het weg!
Ja vreselijk he! Ik was ook echt heel de dag misselijk en idd wat je zegt, je maag moet echt gevuld blijven. Het bizarre was dat de misselijkheid, en later ook dat je maag gevuld moet blijven, van de een op de andere kant weg was.
Ik vind die misselijkheid ook vreselijk. Ik heb een angststoornis, zodra ik misselijk word of buikpijn krijg, krijg ik paniekaanvallen. Dus ik heb er al veel gehad afgelopen weken Deze week was de misselijkheid ineens paar dagen over, nu weer 2 dagen terug helaas. We vieren de verjaardag van mijn man, dus dat zorgt er wel voor dat ik half paniekerig ben de hele dag.
Ah meid wat rot zeg. Ik begrijp je echt helemaal. Ben ook bekend met paniekaanvallen en ik vind die misselijkheid ook heel beangstigend, omdat je er niks aan kan doen. Probeer je kleintje in gedachten te houden, en de tijd dat de misselijkheid weer over is. Plus proberen je aandacht te richten op alles wat er om je heen is, ipv alleen op je hoofd/gedachten.
Jeetje dat klinkt heftig zeg! Ik ben dus helemaal niet bekend met misselijkheid. Nooit gehad dus ik hoop dat dat betekent dat het deze zwangerschap ook weg blijft Fijne verjaardag @Joylynn. Hopelijk kan je er alsnog een beetje van genieten en zorg het voor afleiding. Is jouw dochter al 5 of is ze nog 4?
Zwanger na de MMM! Uitgerekend November 13 november - Zuster92 - 2e kindje - ICSI 28 november - Joylynn - 2e kindje - ICSI December 14 december - Daydreamer89 - tweede kindje (IVF/ICSI) 15 december - Mopsje23 - eerste kindje (ICSI) Januari 9 januari - Liliane92 - tweede kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Afspraken 30 april - Joylynn - echo 6 mei - Mopsje23 - eerste echo 6 mei - Zuster92 - 13 weken echo 7 mei - Daydreamer89 - echo verloskundige 23 mei - Liliane92 - Vitaliteitsecho Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ze is 4, word in september 5. Wij hebben met de verjaardag de visite ingelicht, onze ouders wisten het al wel. Nu m'n schoonzusje, beste vrienden en oma ingelicht. Was leuk
@Joylynn gefeliciteerd met je verjaardag en @Mopsje23 en @Zuster92 heel veel succes met de echo's morgen!
Hee wat leuk allemaal meiden van januari groepje! Van harte gefeliciteerd! Spannende tijd, ik duim dat alles goed mag blijven gaan. Hier gaat het sinds een week echt ruk. Ineens zo misselijk en overgeven weer. Terwijl het juist zo goed ging! Baal er zo ontzettend van. Merk dat ik een soort bang begin te raken voor overgeven, bah. bedankt voor alle succes wensen, ik houd jullie op de hoogte @Mopsje23 jij ook succes!!
Gelukkig ben je al wat verder, dus hopelijk stopt de misselijkheid vrij vlot nu en gaat het niet nog weeeken door