Ohhhh ik ben heel benieuwd hoe dit gelopen is! Gezien er geen update is van gisteren, ben ik voorzichtig positief voor je
Allereerst - daar is ze toch!! Welkom bij de club meid Op je vraag.. ik denk dat het vooral weer heel veel geduld voor jezelf hebben is. Weet niet of je mijn perikelen bij het MMM topic hebt teruggelezen destijds (3ling naar 1ling met een miskraam + vanishing twin) maar uiteindelijk heb ik me er maar gewoon aan overgegeven. Je kunt helemaal niks en ik ben volledig afhankelijk van wat mijn lijf doet. Dat is doodeng - en blijft doodeng - maar aan de andere kant is het ook een manier om los te laten. Ik leef gezond, doe niks wat ik niet mag, en meer dan dat kan ik niet. En dan nog knal ik van het volste vertrouwen zo, hop, in de paniek. Zelfs nu, met bijna 20 weken, denk ik nog wel eens 'maar wat als??'. Ik voel de kleine man nu redelijk bewegen maar als ik een tijdje niks merk, maak ik me stiekem toch wel zorgen hoor. Het blijft gewoon complex allemaal. Uiteindelijk is het trouwens ook wel een ENORME verandering he, een kind krijgen! Zowel ervoor als erna, je zult nooit meer dezelfde mate van onbezorgdheid hebben. Je bent opeens verantwoordelijk voor iemand anders, en dat verandert je als persoon. Maar ik denk ook dat dat niet perse iets slechts is. Ik ben er voor mijn gevoel wel nú al door gegroeid, en dat is ook wat waard
nog steeds zwanger haha. De kleine heeft er gewoon nog geen zin in, hoe frustrerend ook. Lichamelijk ben ik moe. Gisteren gestript, heeft alleen krampen en steken opgeleverd. Morgen contact met verloskundige voor nog een strip poging. Mocht het dan nog niet vanzelf op gang komen, zal ik zondagavond een ballon krijgen en maandag verder worden ingeleid, mits er plek is in ziekenhuis. Ben dan 41+5. De maximale 42 weken afwachten red ik niet. De eerste kwam ook niet vanzelf en ben ik ingeleid met 42 weken. Blijkbaar heb ik gewoon een langere draagtijd of zo… ach ja eindstreep is in zicht Hoe voel jij je nu? Bijna op de helft zie ik. Lukt het een beetje om te genieten, of blijft angst op de voorgrond?
Oh wat balen joh! Althans, ik lees een beetje tussen de regels door dat je er stiekem ook wel een beetje klaar mee bent inmiddels.. dus hopelijk gaat het toch sneller dan je denkt! Snap heel goed dat je geen zin hebt om die volle 42 weken ook af te wachten. Hier gaat ie prima eigenlijk, soms nog wel wat bezorgd, maar in het afgelopen uur heb ik onze kleine man al regelmatig mogen voelen, dus dan smelten die zorgen als sneeuw voor de zon Je begint langzaam ook écht een zwanger buikje te zien, dusdanig dat collega's die nog niet wisten dat ik zwanger was, inmiddels durven te vragen of ik zwanger ben (vaak wel eerst aan anderen en dan pas aan mij haha, maar toch). Heb me ook overgegeven aan zwangerschapskleding en het babywinkelen, dus genieten lukt ook zeker!
Vandaag de tweede echo gehad, dit keer in Gent en alles zag er nog steeds goed uit! Bij het meten zag je direct 7w0d staan dus de grootte was ook perfect voor het termijn. Geen bloeding dit keer, dus mijn baarmoedermond lijkt wel gekalmeerd, wat ook wel geruststellend was. Nu maandag nog een echo bij de verloskundige en misschien dat ik dan er toch echt langzaam een beetje in ga geloven? Hoop ik.
Ik ben afgelopen maandag bevallen van ons zoontje! We moesten ons zondagmiddag melden in het ziekenhuis voor een inleiding en dit ging allemaal erg voorspoedig. Helaas is het toch geëindigd in een spoed keizersnede maandagochtend. Onze kleine man had wat moeite met ademhalen na de geboorte en is even 10 minuten aan de beademing gelegd, maar inmiddels maakt hij het goed! 24 uur na de keizersnede mochten we alweer naar huis, dus nu al paar dagen thuis aan het herstellen
Gefeliciteerd! Lekker genieten. Hoe gaat het met je herstel? Valt het mee of tegen? Ik ben nu wel benieuwd voor welke naam jullie uiteindelijk zijn gegaan
Bedankt meiden! Helaas is Daan gisteravond ziek geworden en zijn we nu opgenomen in het ziekenhuis. We hopen snel duidelijkheid te hebben wat hij heeft en vooral dat hij snel opknapt!
Wat een verandering ineens. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Kan dit te maken hebben met het gaatje in zijn hart of staat dit er los van? Leuk dat jullie voor Daan hebben gekozen
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Las je laatste berichtje ook en hoop dat jullie snel meer weten en dat Daan snel weer beter is, kan me voorstellen dat het enorm intens is om met een pasgeboren baby ineens weer in het ziekenhuis te zijn. Sterkte en heel veel beterschap!