147 op 16 dpo, en nu dus 1357 op 18 dpo. Ondanks dat het niet op dezelfde dag is geprikt, wel een groot verschil kijkend naar een verdubbeling per 48 uur. Dus hopelijk een goed teken
Jaaa leuk @Boompje88! Ik duim zo met je mee dat dit jou kindje gaat worden. Alles ziet er al goed uit in ieder geval!.
Jaaa komt heeeeel dichtbij haha. Het rommelt al flink. Baarmoedermond verstreken, week en zacht. Dus er gebeurd iig wel wat!
Inmiddels iets beter! We waren 4 dagen thuis toen hij ziek werd. Uiteindelijk bleek dat dus z'n hartafwijking te zijn die ernstiger was dan gedacht. Medicatie sloeg aan, maar toen werd ie ziek. Erg verkouden, spugen en afvallen. Wat het ziekenhuis ook probeerde, niks hielp. Nu zijn ze begonnen met alle voedingen via sonde te geven en dat langzaam in te laten lopen (1.5 uur over 1 flesje) en dit lijkt te helpen. Hij is nu al 2 dagen beetje aangekomen dus dat is fijn! Het is een zware slopende tijd en er leek even geen licht meer aan het einde van de tunnel te komen, maar nu gelukkig wel. Alleen sinds vandaag is hij erg aan het hoesten, dus even afwachten hoe dit zich ontwikkeld. En hopelijk over een weekje eindelijk naar huis! Want na 12 dagen ziekenhuis ben ik het wel zat al
Wat fijn om een update te lezen. Wat een vervelende situatie zo steeds in het zkh. Echt een domper. Ik hoop dat hij snel opknapt en jullie naar huis mogen. Gaan ze hem binnenkort ook opereren vanwege de hartafwijking of moet dat vanzelf goed komen?
Zwanger na de MMM! Uitgerekend November 13 november - Zuster92 - 2e kindje - ICSI 28 november - Joylynn - 2e kindje - ICSI December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 4 juli - Patty86 - 3e kind - IVF 11 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI Afspraken 5 dec - MamaMan0n - controle vk 18 dec - Humbly89 - poliklinische verloskundige 19 dec - Pingpongpcos - controle gyn + OGTT 3 januari - MamaMan0n - 20 weken echo. 9 januari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jeetje wat een heftige start voor jullie! Veel sterkte en ik hoop dat hij binnenkort opknapt en dat jullie lekker naar huis kunnen.
Jaaaaa boompje daar ben je toch! Ik durfde je al niet te taggen, maar ik ben zó blij dat je hier lekker kunt aansluiten
Ohh ik hoopt de afgelopen dagen al dat het niet (heel) slecht nieuws was, maar het klinkt ook absoluut niet als een fijne periode.. Wel een opluchting dat hij nu de bocht gemaakt lijkt te hebben en dat er zicht is op ontslag naar huis! Ik gun het jullie samen allemaal dat het straks vlot beter gaat en dat jullie je heerlijk kunnen focussen op jullie gezinnetje <3
Ah balen! Soms is het al voldoende om een beetje te letten op je suiker- en koolhydraatintake, en is het echt niet zo'n groot probleem verder. Al las ik wel eerder dat je veel dorst hebt en veel moet plassen, en dat zijn wel typische diabetesklachten.. hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee!
Ik hoop het haha, veel dorst zeker, drink ongeveer 3 - 3.5 liter water per dag. Overdag plassen valt heel erg mee maar in de nacht moet ik minstens 6x uit met een mege volle blaas
Pfoe ja dat is niet niks! Lijkt me erg vervelend.. hopelijk kun je straks met minimale impact wel gezond verder en maakt het voor de kleine meid niks uit
Daar ga ik voor! Probeer nu op mijn suiker te letten en op 18 december afspraak staan bij poliklinische verloskunde
Gisteren begonnen met de medicatie voor de Premi studie, dus zit nu of aan de prednisolon of een placebo. Benieuwd of ik er wat van ga merken, vooralsnog helemaal niets. En ik ben zo vreselijk angstig voor die echo woensdag.. Zou blij moeten zijn misschien dat ik al zo snel wat duidelijkheid krijg, maar het zorgt alleen maar voor spanning. Heb nog nooit goed nieuws gekregen met een echo, dus het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand nog een paar weken. Maar zal er toch doorheen moeten denk ik. Hopelijk wordt de angst snel minder. Hormonen die door mijn lijf gieren helpen er niet echt bij
Zo spannend voor je.. En er is niks mis met struisvogelen he Ik duim heel hard voor je dat je embryo'tje gewoon super goed aan het groeien is daar binnen. Wat zou de prednisolon eigenlijk doen, mocht je dat hebben?
Snap het helemaal, die angst mag zeker aanwezig zijn. Je echo komt helemaal goed! Haha nee hormonen dien nooit veel goed Wat spannend mee doen aan de studie. Wat doet prednisolon precies?