[QUOTE="Lieke2022, post: 25005435, member: 123272] Hoeist inmiddels de longen uit lijf. Mijn “bosbes” wordt dus lekker door elkaar geschut [/QUOTE]
Gebeurde hier ook wel maar durfde niet te stoppen ivm eerdere miskramen. Schijnt niet erg te zijn, je lichaam heeft het al vrij snel opgenomen, ook al lijkt hij er volledig uit te vallen
Oef oké! Ja ergens maakt het me ook ongerust, stel dat ik toch niet genoeg progesteron heb van mezelf momenteel… Ik bespreek het vrijdag ook even met de arts.
Die is echt cute die kalender! haha de eerste 9 weken zwangerschap zijn idd maar bizar qua uitzicht vh embryo in 24baby. Maar minder eng dan in zwangerschap+ haha.
Thanks for the support. Wat fijn dat jullie een meisje krijgen en dat alles goed gaat zonder al te veel kwaaltjes. Zijn jullie er al uit over een naam? En waarom dachten jullie dat het een jongen was? Wij schatten ook dat het hier een jongen gaat zijn, al is een meisje ook zeer welkom hoor. Maar onze meisjesnaam is niet meer zo zeker doordat een nicht van mijn man vorig jaar toevallig dezelfde naam (andere schrijfwijze) heeft gegeven aan haar kind. Terwijl onze naam helemaal niet zo vaak voorkomend is. Maar ik kan me gewoon geen andere meisjesnaam indenken. Dus als het meisje is wordt dat toch nog even verder afstemmen. Is het een jongen, dan ligt de naam al zo'n 5 jaar vast ofzo haha. Dus dat beïnvloedt bij ons ook wel dat we ons altijd eenvoudiger voorstelden met een jongen. Omdat we dat ons concreter konden voorstellen.
Laat me weten wat ie zegt. Ik vind soms ook wel dat er veel uitkomt. Of dat ik met m'n slaapkop een nieuwe capsule opsteek (want zet wekker ervoor) en dan half uur later onder de douche sta en denk "Damn die volgorde had ik anders moeten aanpakken." Omdat het er gwn weer uitkomt.
Volgens mij neem je het in 30 minuten al op! (niet de huls, maar de werkzame stof erin). Dus dat gaat heel snel. Ik las in een ander topic dat het je zwaar valt, de zwangerschap en een vroege vogel thuis. Dikke knuffel van een andere vroege vogel mamma
Jaaa! Bij mij ook, ‘s ochtends lijkt alles er uit te lopen… ben dan ook altijd druk in de weer met mijn zoontje optillen enzovoort,… Ik laat het weten!
Dan kan je een meisje verwachten… Hehe nee hoor. Bij ons eerste kindje hadden we ook zo iets van als het een meisje is zou het wel handig zijn, want dan weten we mooie namen, voor een jongen hadden we geen enkele mooie naam. Was het dus een jongen en dat was echt een ramp om een naam te vinden. Nu denken we opnieuw hetzelfde een meisje ‘handig om namen te vinden’ een jongen ‘dat wordt echt een ramp om nog een leuke originele naam te vinden!!’ Vorige keer wist ik gewoon dat het een jongen ging zijn. Durfde er echt geld op te zetten, nu weet ik het niet goed. Ik had mezelf altijd als boys mom gezien, maar dat beeld begint te vervagen, dus wie weet een meisje deze keer…
Ik hoop het dat het zo is! Wel stom dat de actieve stof die dan zo snel opgenomen is dan in zo’n smurrie verwerkt zit, dat een hele dag nodig heeft te absorbatie. Aaah lief! Die vroege vogels zijn zo al zwaar al kon ik het wel altijd vrij vroeg aan, maar nu heeft mijn lichaam echt rust nodig merk ik. Maar mijn ouders hebben me in het weekend even ontlast en ik voel me weer stukken beter. Maar na terug 2 dagen 5:30 begint de batterij terug snel te geraken.
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 23 januari - Pingpongpcos - 30wk GUO 24 januari - Newbie123 - controle echo 25 januari - Sterre83 - 20wk echo 28 januari - Lieke2022 - eerste echo 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Kleine meid groeit mooi in haar eigen lijntje door dus mag weer terug naar verloskundige voor de rest van de zwangerschap. Ze is wel groter dan gemiddeld maar prima in haar lijn
Hier doen wij het nu zo aan het einde van de zwangerschap omdat ik de vroege ochtenden niet meer trok: mijn man gaat vroeg slapen, ik loop dan 's avonds nog een paar keer heen en weer naar zoon, zit ernaast, troost hem in zn ledikant (gaat niet zomaar slapen helaas). En dan als hij echt al een tijdje slaapt, doe ik mijn oordoppen in en staat mijn man op als zoon wakker is. We hebben nu een slaaptrainer/beer die om 5.20 groen wordt, om voor 5.20 naar de beer te kunnen wijzen dat het hij nog rood of oranje is. De meeste ochtenden accepteert hij nu dat hij in bed moet blijven totdat de beer groen is. Maar dan is mijn man wel wakker en in de weer met hem natuurlijk. We hopen dat hij uiteindelijk wat langer blijft slapen. 6u zou schappelijk zijn. Ik gok dat we het zo blijven doen na de bevalling. Dat ik de avonden doe en mijn man de ochtenden. het is een beetje saai en langs elkaar heen leven soms, maar dan hebben we iig allebei een aantal uur slaap en komen we de dag beter door.
Wat klinkt dit pittig zeg! En de avond in de weer en in de vroege ochtend weer paraat. Jullie mannetje is niet echt dol op slapen blijkbaar ik mag me gelukkig prijzen met goede slapers en uitslapers Hopelijk komen er betere tijden zodra ze wat ouder worden. Jij ook sterkte ermee @Newbie123
Slaapprobleem heel herkenbaar, mijn zoon sliep altijd laat en was dan heel vroeg wakker. Meestal pas rond 23.30 uur in slaap en om klokslag 05.00 uur weer wakker. Helaas geen tips, heeft hier geduurd tot 13 jaar oud Nu slaapt hij pas rond 01.00 uur en op schooldagen eruit om 06.00 uur maar kan inmiddels in het weekend wel uitslapen tot 12 uur Pubers.. Sterkte beiden! @Knut10 super fijn dat jullie het zo hebben kunnen verdelen onderling
Oh god jullie zitten ‘s avonds ook met een moeilijke inslaper. Dat gaat hier gelukkig wel goed en als ik vermoeid ben kan ik na het eten tegen 20u in bed kruipen. Mijn man gaat dan soms nog wel naar ons zoontje want hij wordt wel eens wakker, maar is enkel tutje geven en klaar. Meestal gebeurd dat ook niet meer na 22u dus heeft mijn man ook wel zijn slaap, want wat er ook gebeurd hij wordt niet wakker in de ochtend van ons zoontje. Heavy moeilijker slapers, want slaap doet echt zo veel!
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 24 januari - Newbie123 - controle echo 25 januari - Sterre83 - 20wk echo 28 januari - Lieke2022 - eerste echo 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gisteren weer een GUO gehad om echt te kijken of het nu een amnionstreng betrof of toch gewoon de uterus bicornatus.. De gyn denkt dat laatste, al is de conclusie vooral dat het eigenlijk helemaal niet (meer) uitmaakt op dit punt Wel krijg ik nu echt om de week opvolging vanwege de groei van onze 'kleine' jongeman.. op p98 haha. Volgende controle wordt ook het bespreken van ons bevalplan dus ik ben benieuwd of ik dan meer hoor over een mogelijke eerdere inleiding!
Ik heb tot 8 weken gebruikt volgens mij en had juist minder last van afscheiding. Maar ieder lichaam is anders natuurlijk en het bleef altijd een vies gedoe vond ik. Ik deed overigens mij aan de lumo studie dus was sowieso 50% kans dat het een placebo was. Maar zou je niet druk maken, je lichaam doet wat die moet doen denk ik
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 24 januari - Newbie123 - controle echo 25 januari - Sterre83 - 20wk echo 28 januari - Lieke2022 - eerste echo 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).