Ja zeg, zo onderhand ben ik het er niet meer mee eens @Newbie123, @Panda95 en @Lieke2022 ik reken nu toch wel een beetje op jullie!
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Afspraken 24 januari - Newbie123 - controle echo 25 januari - Sterre83 - 20wk echo 28 januari - Lieke2022 - eerste echo 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 30 januari - Palmpje - suikertest 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oh ik krijg echt een flash back naar toen met mijn zoontje. Toen waren alle baby’s voor ons meisjes. De meisjes waren dus op tegen dat ze aan ons kwamen. Wie weet nu opnieuw?
Haha is goed! De leukste uitnodiging die je kunt krijgen Hoe gaat het? Ga je natuurlijk bevallen of word het een keizersnede? Ben je opgelucht dat je straks weer zonder misselijkheid door het leven kan?
Morgen waarschijnlijk start inleiding, versie vooraf. Dus in hoeverre je het “natuurlijk” kunt noemen. In ieder geval is het doel vaginaal te bevallen tenzij hij niet draait naar hoofdligging. Maar omdat hij nog ergens bovenin mijn buik dwars ligt zal het wel even duren voordat hij er is na de start van de inleiding. Ben wel echt stikzenuwachtig. Wil het liefst gewoon thuis met een verloskundige bevallen, maar daar is de situatie gewoon niet naar. Maar baal toch een beetje dat het weer zo verloopt.
Wat fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken over een amnionstreng. Spannende tijden die er aan komen! Zou je graag eerder ingeleid worden?
Ohh wat bijzonder, en wat spannend! Hoop ontzettend met je mee dat hij lekker gaat draaien naar hoofdligging, zodat je vaginale bevalling door kan gaan. En anders dat je bevalervaring sowieso mooi wordt, een mega bijzonder moment wordt het sowieso. Zet 'm op, ik denk aan je!!
Ja dat begrijp ik. Is gewoon super jammer dat t niet kan gaan zoals jij het wil. Maarja misschien als de versie lukt, dat het dan alsnog op een fijne manier gaat. En het is je tweede, dus je lichaam weet het nu beter! Heel veel succes alvast, je kan dit!! Heb je je wensen verder goed kunnen bespreken?
Bedankt @Sterre83 en @Milena92 Ik heb mijn wensen in principe vooraf wel besproken; maar er staan natuurlijk allemaal onbekende mensen aan je bed in zo’n groot ziekenhuis. Dus vind het wel heel spannend hoe het dan gaat. Vorige keer bevalling verliep het niet zo soepel dus ik bereid me toch ook wel voor op een herhaling.
Ohja balen dat je de vorige keer geen fijne ervaring had. Hoop dat het deze keer goed lukt om bij jezelf te blijven en goed aan te geven wat jij (jullie) nodig hebt(hebben). En dat iedereen in het ziekenhuis natuurlijk z'n stinkende best doet om jullie ervaring zo positief mogelijk te maken!
Wat spannend! Heel veel succes gewenst, ik hoop dat de versie lukt en de vaginale bevalling door kan gaan
@Liliane92 ik neem aan dat jouw kleintje er inmiddels is en je lekker aan het genieten bent? @Joylynn hoe gaat het bij jou en de kleine? @Daydreamer89 lekker aan het genieten?
Ja joh, de tijd vliegt! Ik mag de maatjes 56 nu echt de deur uit doen want deze jongen is er alweer uitgegroeid... Ik vind het slaapgebrek en de volledige afhankelijkheid wel weer pittig na een aantal jaar vrijheid Maar als 'ie dan weer met zo'n méga aandoenlijke minilach kijkt dan smelt ik echt weg. Zo bijzonder om dit nog een keer te mogen meemaken en tegelijk gaat het ook zó snel en ben ik me bij elk dingetje bewust dat het de laatste keer zal zijn Hoe is het bij jou? @Knut10 Succes morgen!